y

Μαρίνα Πατούλη, ο Κανάκης με μιμήθηκε άψογα video

Για το καυστικό σκετς των "Ράδιο Αρβύλα" μίλησε στην κάμερα της εκπομπής "Σπίτι μου σπιτάκι μου", η σύζυγος του δημάρχου Αμαρουσίου, Μαρίνα Πατούλη.

"Εγώ ως άνθρωπος εκ φύσεως, αυτοσαρκάζομαι. Θεωρώ ότι η κριτική είναι κάτι το οποίο είναι αναπόφευκτο. Από τη στιγμή που εκτίθεσαι θα δεχτείς κριτική και θετική και αρνητική. Το θέμα είναι να τα έχεις καλά με τον εαυτό σου, να νιώθεις ότι προσφέρεις, παράγεις, δημιουργείς κι από εκεί και πέρα και το θετικό και το αρνητικό σχόλιο είναι στο πρόγραμμα. Εγώ πράγματι με το Ράδιο Αρβύλα, επειδή εκείνη τη στιγμή έμπαινα στο σχολείο και μου έστειλαν το link της εκπομπής, έκλαιγα από το γέλιο. Γενικότερα θεωρώ ότι η σάτιρα δεν έχει όρια" είπε.

Και εξήγησε το λόγο για τον οποίο ενοχλήθηκε: "Επειδή έχουμε ένα παιδί το οποίο πάει 5η Δημοτικού σε ένα παραδοσιακό σχολείο θρησκευτικών αρχών, αυτή όλη η σάτιρα είχε αρνητικό αντίκτυπο. Τα παιδιά στην τάξη του έκαναν διάφορους σχολιασμούς, δεν ήταν ευχάριστο".

"Θεωρώ ότι εμένα προσωπικά οι Ράδιο Αρβύλα δεν έχουν κανένα λόγο να μου ζητήσουν συγγνώμη. Γελάσαμε πάρα πολύ, ο Κανάκης με μιμήθηκε άψογα!" κατέληξε η Μαρίνα Πατούλη.

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget