y

TELEUTAIO EPEISODIO MALTEZOS KLEMMENA ONEIRA


​klemmena oneira - Τα Κλεμμένα Όνειρα συνεχίζουν από Οκτώβριο;
Δεν πήραμε το πράσινο φως, διότι δεν υπήρχε χρηματοδότηση. Ενώ είχαν γίνει συζητήσεις προκειμένου να συνεχίσει η σειρά και τη νέα σεζόν στο Mega, μου ανακοινώθηκε πριν λίγο καιρό ότι δεν προχωράμε τελικά, γιατί υπάρχουν δυσεπίλυτα οικονομικά προβλήματα με την παραγωγή. Είχα ήδη γράψει όλη τη συνέχεια των «Κλεμμένων Ονείρων» 150 επεισόδια συνολικά, ωστόσο η σειρά θα τελειώσει οριστικά φέτος το καλοκαίρι. Πάντως μέχρι στιγμής είμαστε όλοι οι συντελεστές πληρωμένοι στην ώρα μας.
Ποιο θα είναι το φινάλε της σειράς;
Το τέλος το ξέρω μόνο εγώ και το κρατάω επτασφράγιστο μυστικό. Σε όλες τις σειρές που έχω γράψει και έχω σκηνοθετήσει το φινάλε το σκεφτόμασταν μαζί με τους συνεργάτες μου. Αυτή τη φορά θα αποφασίσω μόνος μου, κεκλεισμένων των θυρών. Αυτό που μπορώ να αποκαλύψω είναι ότι ο «Μαλτέζος» (Αλέξανδρος Σταύρου) επανέρχεται στο προσκήνιο και η σειρά θα έχει ένα τέλος ανατρεπτικό, καμία σχέση με ό, τι περιμένουν οι τηλεθεατές να συμβεί.

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget