y

Φίλιππος Μιχόπουλος Αθηνά Οικονομάκου

athina oikonomakou-filippos mihopoulos-Αθηνά Οικονομάκου Φίλιππος
Μιχόπουλος.Η 28χρονη ηθοποιός που είναι ζευγάρι με τον γοητευτικό

επιχειρηματία από τη Μύκονο περίπου ένα χρόνο, δεν έκρυψε πως αν της
τύχει να μείνει έγκυος σε δυο μήνες, θα το κρατήσει το παιδί!

«Σε κάθε μου σχέση ψάχνω τον πρίγκιπα. Μακάρι να είναι (ο Φίλιππος).
Το εύχομαι!»

Όσο για το αν είναι κοντά στο να δημιουργήσει τη δική της οικογένεια;
«Κοντά δεν είμαι αλλά κάποια στιγμή θέλω να κάνω οικογένεια. Το
βλέπουμε!» λέει.

Αν πάντως φέτος το καλοκαίρι ο σύντροφός της, της κάνει πρόταση γάμου,
η ηθοποιός ομολογεί πως δεν ξέρει πως θ΄αντιδράσει: «Ή θα συγκινηθώ, ή
θα πάθω σοκ και δεν θα ξέρω τι να πω!»



Ποια είναι όμως τα στοιχεία που την γοήτευσαν σ΄εκείνον;

«Πρώτα απ΄όλα κοιτάω την εμφάνιση. Κι έπειτα μ΄αρέσει να είναι άντρας
και αποφασιστικός. Χρειάζομαι έναν άνδρα που θα με βάλει στη θέση μου
και θα μου δείξει τα όριά μου». Άλλωστε θέλει τον άνδρα «να είναι
αποφασιστικός και να μου προσφέρει ασφάλεια. Μέχρι πρότινος έλεγα ότι
δεν με ενδιαφέρει ο οικονομικός τομέας, αλλά επειδή έχει τύχει να
είμαι σε σχέση και να είμαι οικονομικά πιο δυνατή, είδα ότι
δημιουργείται πρόβλημα. Δεν θέλω κάποιον πλούσιο. Είμαι δυναμική,
αυτόνομη και ανεξάρτητη. Δεν θέλω ούτε να μου τα πληρώνουν όλα, αλλά
ούτε να του τα πληρώνω κι όλα».

Μάλιστα ομολόγησε πως μέχρι σήμερα στις σχέσεις της, εκείνη ήταν που
πλήρωνε περισσότερο:

«Πρώτο ραντεβού ίσως να με ενοχλήσει αν ο άλλος με αφήσει να πληρώσω,
αλλά στο δεύτερο θα βάλω κι εγώ χρήματα. Μέχρι τώρα έχω συνηθίσει να
πληρώνω περισσότερο. Με πιέζει και μου προκαλεί μια εξάρτηση! Δεν θέλω
να νομίζει ο άλλος πως είμαι μαζί του για τα χρήματα».

Τέλος, μίλησε και για το παρελθόν της στις σχέσεις, λέγοντας πως
«μέχρι πριν κάποια χρόνια προκαλούσα τον άλλον με τον τρόπο μου να με
χωρίσει γιατί δεν μπορούσα εγώ να πω το αντίο. Με κάποιο τρόπο ο άλλος
καταλάβαινε ότι κάτι δεν πάει καλά και τον ανάγκαζα να μου πει αυτός
το τέλος. Αλλά και πάλι στεναχωριόμουν σαν να μην το ήξερα! Πλέον δεν
μπαίνω σε αυτή τη διαδικασία. Δεν έχω εύκολο το αντίο, τους χωρισμούς
και τους αποχωρισμούς. Ούτε με τις αποστάσεις τα πάω καλά γιατί ο
μπαμπάς είναι καπετάνιος και βίωνα πολύ αυτές τις καταστάσεις. Από τη
μια το προκαλώ, και από την άλλη με τρομάζει αυτό το φαινόμενο».

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget