y

Ηλίας Βρεττός Μόνο μαζί σου

Ilias-Vrettos-Mono-mazi-sou
Ηλίας Βρεττός-Μόνο μαζί σου
Στίχοι

Ένα σεντόνι τα μαλλιά σου με σκεπάζουν
Και η ανάσα σου στο στήθος φυλαχτό μου
Να μην φοβάσαι της αγάπες που τρομάζουν
Το παραμύθι σου θα είναι και δικό μου...
Χέρι με χέρι οι καρδιές ξέρουν το δρόμο
Και μη σκεφτείς που καταλήγει το ταξίδι
Κράτα γερά και έλα πιάσε με απ' τον ώμο
Εκεί που θες να πας έχουμε φτάσει ήδη...

Μόνο μαζί μπορώ να ονειρεύομαι
Να σε παιδεύω με αγάπη να παιδεύομαι
Μέσα απ' τα μάτια σου το κόσμο αλλιώς να βλέπω
Ζωή δεν έχω εγώ ζωή μου αν δεν σε έχω...
Μόνο μαζί σου μπορώ να ονειρεύομαι
Τρέλα η αγάπη και μαζί να δραπετεύουμε
Γλύκα ο ύπνος να σε παίρνει αγκαλιά μου
Μόνο μαζί σου ονειρεύομαι καρδιά μου...


Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget