y

PAUL WALKER: Η Ελλάδα είναι το μέρος μου, Η κόρη μου είναι κατά ένα τέταρτο Ελληνίδα

Ο αδικοχαμένος ηθοποιός PAUL WALKER είχε μία κόρη, ηλικίας 16 ετών, την Meadow Rain Walker, η οποία κατά έχει ελληνική καταγωγή, όπως είχε αποκαλύψει ο Walker σε συνέντευξη του.Ο ηθοποιός είχε αποκτήσει την κόρη του, όταν ήταν 25 ετών, με την τότε σύντροφό του Rebecca McBrain (την οποία ποτέ δεν παντρεύτηκε), η οποία είναι κατά το ήμισυ Ελληνίδα και κατά το ήμισυ Σουηδέζα. Ο πατέρας της δηλαδή ήταν Ελληνας και ονομαζόταν Σωτηρόπουλος.Οι δυο τους χώρισαν σχεδόν αμέσως μετά τη γέννηση της κόρης τους και η McBrain έμεινε με το παιδί στη Χαβάη. Πρόσφατα ωστόσο μετακόμισαν στην Καλιφόρνια, γιατί το κορίτσι ήθελε να βρίσκεται κοντά στον πατέρα του, στον οποίο είχε πολύ μεγάλη αδυναμία.Ο Walker στη συνέντευξη που είχε δώσει στην εκπομπή «Movies & Stars» του MTV Greece είχε πει μεταξύ άλλων:«Η Ελλάδα είναι το μέρος μου. Η κόρη μου είναι κατά ένα τέταρτο Ελληνίδα, από την πλευρά της μητέρας της. Έχει ελληνικές και σουηδικές ρίζες. Το πατρικό όνομα είναι Σωτηρόπουλος. Έχω έρθει στην Αθήνα στην περίοδο των Ολυμπιακών Αγώνων».

Paul Walker and Jordana Brewster on MTV Greece Fast and Furious 6

Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget