y

Βασιλική Αγγελή Αλβανία vasiliki ageli alvania

vasiliki ageli alvania Για την καταγωγή της, αλλά και τον ρατσισμό που υπέστη σαν παιδί μίλησε η Βασιλική Αγγελή στο περιοδικό ΛΟΙΠΟΝ. «Δυστυχώς, στην Ελλάδα είναι πάρα πολλοί οι ρατσιστές. Έχω βιώσει πολύ το ρατσισμό, γιατί είμαι Βορειοηπειρώτισσα. Αν και ήμασταν από την ελληνική μειονότητα της Αλβανίας, ο κόσμος δεν γνωρίζει και μας αντιμετώπισε ρατσιστικά. Οι δάσκαλοι μας θεωρούσαν αλλοδαπούς, έτσι μας θεωρούσαν και τα παιδιά. Έπρεπε οι δάσκαλοι να καταγράψουν τους αλλοδαπούς κι εμείς να σηκώνουμε χέρι σαν να ήμασταν κάτι διαφορετικό και όχι σαν όλα τα άλλα παιδάκια. Αυτό ήταν τραυματικό για ένα παιδάκι. Ένιωθα άσχημα».Τώρα που έχει καταφέρει να γίνει ιδιαίτερα αγαπητή μέσα από τη συμμετοχή της στις πολύ επιτυχημένες σειρές Η ζωή της άλλης και Κλεμμένα Όνειρα, νιώθει σαν να πήρε την εκδίκησή της, δηλώνει.«Ναι, έτσι είναι, όπως ακριβώς το λες. Κάπου ένιωσα ότι παίρνω το αίμα μου πίσω. Μου αρέσει. Γιατί πραγματικά ήταν και είναι πολύ δύσκολο. Αγαπώ αυτό που κάνω και ήθελα να ανταμειφτώ για τις προσπάθειές μου».



Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget