y

ΕΛΛΑΔΑ ΡΟΥΜΑΝΙΑ MEGA

ELLADA-ROYUMANIA MEGA - Μήτρογλου ή Γκέκας μπροστά; Να βάλει τις βάσεις για την πρόκριση στην τελική φάση του Μουντιάλ 2014 θα επιδιώξει απόψε στο «Γεώργιος Καραϊσκάκης» η εθνική ομάδα ποδοσφαίρου, που υποδέχεται τη Ρουμανία.«Περιμένουμε ότι η ώθηση που θα μας δώσει ο κόσμος θα είναι μεγάλη. Ο ελληνικός λαός μας έχει στηρίξει πάρα πολύ, ακόμη κι όταν δεν είχαμε καλά αποτελέσματα ή στηριζόμασταν σε άλλα αποτελέσματα. Είμαστε σίγουροι πως ο κόσμος θα μας βοηθήσει πάρα πολύ. Το να ξέρουμε ότι το γήπεδο θα είναι ασφυκτικά γεμάτο, μας γεμίζει ευθύνες, τις οποίες δεχόμαστε με φυσικότητα. Οι παίκτες μου θα κάνουν τα πάντα για να δώσουν στον κόσμο μία μεγάλη χαρά, που τόσο πολύ αξίζουν», δήλωσε ο Φερνάντο Σάντος, στη συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε μία μέρα πριν το ματς.
Επανέλαβε, πάντως, μετά από σχετικό ερώτημα Ρουμάνου δημοσιογράφου, πως αισθάνεται Ελληνας: «Το ματς είναι Ελλάδα - Ρουμανία. Κι εγώ είμαι Ελληνας. Το έχω πει πάρα πολλές φορές, δεν είναι κάτι που το λέω πρώτη φορά». Και πρόσθεσε: «Δεν έχουμε την αλαζονεία να πιστεύουμε πως είμαστε καλύτεροι, αλλά έχουμε πίστη στις δυνατότητές μας και πιστεύουμε πως εμείς θα είμαστε εκείνοι που θα περάσουμε στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Εχω απεριόριστη πίστη στους ποδοσφαιριστές μου, γι' αυτό είμαι αισιόδοξος. Το πάθος για να διακριθούμε σε συνδυασμό με τη συγκέντρωση που θα χρειαστεί πιστεύω πως θα μας βοηθήσουν να περάσουμε στο Παγκόσμιο Κύπελλο».
Αναφορικά με την ενδεκάδα, ο Φερνάντο Σάντος προσανατολίζεται να χρησιμοποιήσει σε σχήμα 4-3-3 τους Καρνέζη κάτω απ' την εστία, τους Τοροσίδη, Παπασταθόπουλο, Σιόβα ή Μανωλά και Χολέμπας στην άμυνα, τους Τζιόλη, Κατσουράνη, Μανιάτη στη μεσαία γραμμή και τους Σαμαρά, Σαλπιγγίδη και Μήτρογλου ή Γκέκα στην επίθεση.

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget