y

KARADAYI FINAL EPISODES ΚΑΡΑΝΤΑΓΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ

Η Καντέρ ανακαλύπτει κάποια πολύ σημαντικά στοιχεία που αποδεικνύουν την ενοχή του Τουργκούτ.Όμως η Μαχπερί, που αντιδράει στην απόφαση της μητέρας της να βοηθήσει τον Μαχίρ και τον Ναζίφ, αποφασίζει να βρει την Φεριντέ για να την βοηθήσει.Όμως αντί για την εισαγγελέα βρίσκει τον Τουγκούτ, στον οποίο και αποκαλύπτει τα στοιχεία.Εκείνος προκειμένου να γλιτώσει, δίνει εντολή να κάψουν το σπίτι της Καντέρ.Ο Μαχίρ φτάνει έγκαιρα στο σπίτι, αλλά δυστυχώς δεν καταφέρνει να σώσει την πραγματική του μητέρα και εκείμη πεθαίνει στα χέρια του.Την ίδια ώρα η Φεριντέ υποψιάζεται πως η φωτιά δεν ήταν ατύχημα και αρχίζει να ερευνά την υπόθεση.

-Η Μαχπερί ήρθε σήμερα για να με δει και να μου πει ότι η μητέρα της έχει κάτι να μου δώσει και αργότερα το σπίτι της γυναίκας καίγεται! Είναι σύμπτωση; Αν ο θάνατός της δεν ήταν ατύχημα, τότε τα πράγματα είναι άσχημα, λέει στον Ορχάν.Ο Μαχίρ είναι συγκλονισμένος με τον θάνατο της μητέρας του και την ημέρα της κηδείας της ο ίδιος αποφασίζει να εμφανιστεί, παρά τον κίνδυνο να συλληφθεί.Όλοι σοκάρονται μόλις τον βλέπουν και ο Τουργκούτ δίνει αμέσως εντολή να τον συλλάβουν, όμως ο Μαχίρ αντιστέκεται και τους λέει:

-Μετά την τελετή! Πρώτα να θάψω την μητέρα μου!
Καθώς ο Μαχίρ θάβει την μητέρα του μονολογεί:
-Μαμά μου! Σε βρήκα τόσο αργά και σε έχασα τόσο νωρίς! Θα συναντηθούμε μια μέρα!

Μετά το τέλος της κηδείας ο Μαχίρ συλλαμβάνεται.Αργότερα στο δικαστήριο ο Τουργκούτ αποφασίζει να εξομολογηθεί τον έρωτά του στην Φεριντέ:
-Ποτέ δεν σε αγάπησα σαν φίλη μου.Από την πρώτη μέρα που σε γνώρισα στο κολλέγιο μέχρι και σήμερα είμαι ερωτευμένος μαζί σου.Θα περιμένω μέχρι και την μέρα που θα με αγαπήσεις και εσύ. Δεν ξέρει όμως ότι η Σερρά τα ακούει όλα!Ο Μαχίρ μόλις βλέπει τον πατέρα του στη φυλακή, πέφτει στην αγκαλιά του.

Ο Ναζίφ αμέσως αντιλαμβάνεται ότι κάτι συμβαίνει και ο Μαχίρ του τα λέει όλα.Τότε ο Ναζίφ τον παρηγορεί:
-Η μητέρα σου σε αγάπησε τόσο πολύ.Εγώ φταίω για ό,τι συνέβη.Είναι στο χέρι σου να με συγχωρέσεις ή όχι, αλλά να συγχωρέσεις την μητέρα σου!
-Μπαμπά, αν ζούσε τώρα η μαμά, θα έτρεχα να της φιλήσω τα χέρια.Η φωτιά δεν ήταν ατύχημα.Θα βάλω εγώ όμως ένα τέλος σε αυτό αύριο.

Η μέρα της δίκης έχει φτάσει και η Αϊτέν επισκέπτεται τον Νετζντέτ στην φυλακή και του αποκαλύπτει πως ο Τουργκούτ είναι εκείνος που τη βίασε.Ο Νετζντέτ σοκάρεται και ξεσπάει!Στο μεταξύ η Σερρά αποφασίζει να πάρει εκδίκηση από τον Τουργκούτ, αφού έμαθε για τα ψέματά του.Η δίκη ξεκινάει και ο Μαχίρ κάνει μια ομολογία που θα προκαλέσει σοκ:
-Εγώ είμαι ο πραγματικός δολοφόνος του εισαγγελέα Σουλεϊμάν!

Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget