y

Έλλη Στάη: πιστεύω τον ρόλο της δημόσιας τηλεόρασης

Έλλη Στάη: «Ο λόγος που ήρθα στην ΕΡΤ πριν από τρία χρόνια ήταν απολύτως συνειδητός, μπορούσα άνετα να είμαι αρκετό χρόνο ακόμα στον ιδιωτικό τομέα, ήρθα γιατί πιστεύω τον ρόλο της δημόσιας τηλεόρασης, κυρίως στη φάση αυτή την οποία ξεκινήσαμε να περνάμε εδώ και τρία χρόνια και θα διανύσουμε και άλλο διάστημα. Έχει ένα ρόλο έτσι και αλλιώς από τη φύση της, ο οποίος είναι ένας ρόλος πολύ κοντά στις ανάγκες της κοινωνίας. Τώρα λοιπόν σε αυτή τη φάση, οι ανάγκες αυτές είναι δεδομένες. Εγώ θέλω να είμαι σε αυτό το πλαίσιο μέσα, τώρα αν πληρώ τους κανόνες της αξιοκρατίας αυτό είναι κάτι το οποίο προφανώς θα κριθώ και εγώ, όπως κρίνονται όλοι.", είπε η δημοσιογράφος στο Βήμα fm.

Η Έλλη Στάη δεν δίστασε να πει: "Εγώ παίρνω 2,500 ευρώ το μήνα καθαρά για την καθημερινή μου παρουσία στις ειδήσεις και για την εβδομαδιαία εκπομπή και αυτό έχει ένα συνολικό κόστος με τις κρατήσεις που γνωρίζετε όλοι 4000 ευρώ".
"Η χειρότερη λύση και η μεγαλύτερη αντίδραση ήρθε από το να πέσει μαύρο, πρέπει να γίνει μία συζήτηση για εξυγίανση της ΕΡΤ και πιστεύω ότι μπορεί να γίνει με την ΕΡΤ ανοιχτή, το θεωρώ απολύτως δεδομένο και πιστεύω ότι κραδασμοί θα υπήρχαν στην εξυγίανση με την όποια αναδιάρθρωση, η οποία θα περιελάμβανε και μείωση προσωπικού. Τα αποτελέσματα δείχνουν τα πράγματα, δηλαδή μία διοίκηση θα έπρεπε να έχει προλάβει και την όποια πολιτική ηγεσία από το «μπλακ», από το «μπλακ άουτ» αυτή τη στιγμή της δημόσιας ραδιοτηλεόρασης." είπε για το κλείσιμο της ΕΡΤ.

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget