y

MPROUSKO EPISODIA 582 3-10-2016



Κι ενώ η Δάφνη ναυαγεί στη βραχονησίδα, ο Αχιλλέας αναστατωμένος συναντάει τη Μελίνα: «Αγάπη μου συγγνώμη, καθυστέρησα γιατί κάτι παιδιά ήθελαν σώνει ντε και καλά να πηδήξω τη φωτιά που είχαν ανάψει. Αχιλλέα μου, κάτι συμβαίνει με τη Βασιλική». του λέει, αλλά ο Αχιλλέας κοιτάζει το λαιμό της: «Το φοράς; Τρόμαξα! Το φοράς, ευτυχώς! θα έμπλεκες μωρό μου». Η Μελίνα τα χάνει και το κοιτάζει με απορία, ενώ ο Αχιλλέας συνεχίζει:«Βρέθηκε ένας νεκρός στο οινοποιείο του Σήφη, σίγουρα έγκλημα, και εκεί που τον είχαν θάψει υπήρχε ένα μενταγιόν που γράφει "Μπρούσκο», ίδιο σαν κι αυτό». Η Μελίνα βάζει τα κλάματα: «Τι λες; θεέ μου. θεέ μου!». μονολογεί προκαλώντας την απορία του Αχιλλέα: «Σου έχω κρύψει κάτι Αχιλλέα! Το μενταγιόν εκείνο πρέπει να είναι το δικό μου και όχι αυτό εδώ που φοράω!».Την ίδια στιγμή, ο Ροκάκης κρατάει τη Βασιλική στην αποθήκη του ναρκωμένη. Εχει πιει πάρα πολύ και ετοιμάζεται να την κάνει δική του. Την ώρα που πέφτει πάνω της, με το πόδι του κλωτσάει ένα αναμμένο κερί και η αποθήκη πιάνει φωτιά. Η Μελίνα με τον Αχιλλέα είναι στο σπίτι του Σήφη, ο οποίος ξέρει πολλά. Η Μελίνα θυμωμένη: «Πάντα φοβόμουνα ότι θα γίνει κάτι και θα αποκαλυφθεί η αλήθεια. Αφού ήξερες! Γιατί αφησες να γίνει εκεί η γεώτρηση;», λέει στον Σήφη.Η Μελίνα γεμάτη θυμό αλλά και φόβο τούς λέει: «Δεν ξέρω! Δεν πήρα είδηση καν πώς το έχασα εκείνη τη νύχτα. Καταλαβαίνεις σε τι κατάσταση ήμουνα; Εδώ και δυόμιση χρόνια που του το κρατάω μυστικό, μόνο εγώ ξέρω τι έχω περάσει. Αλλά σου το είχα ορκιστεί… και ήταν πολύ ευαίσθητο το θέμα. Αχιλλέα, θέλω να με καταλάβεις». λέει στον Αχιλλέα και tous ενημερώνει ότι το μυστικό το ξέρει επίσης και η Βασιλική. Ο Νεκτάριος τρέχει στην Κύπρο να δει την Αλεξάνδρα και γυρίζει πίσω στα Χανιά, ενώ προσπαθεί να κρυφτεί από τη Δήμητρα, έχοντας ενοχές που δεν βρίσκεται δίπλα στην Αλεξάνδρα και το γιο του

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget