y

Βασίλειος Κωστέτσος: Δεν θα ασχοληθώ με αχάριστους που μου χρωστάνε την καριέρα τους

​"Τότε με μια δυνατή ομάδα είχα κάνει τα super models της Ελλάδας, ανάμεσά τους η Τζένη Μπαλατσινού, η Μάνια Ντέλου, ο Φώτης Γιαννιώτης...
Τους βοήθησα να δουλέψουν στο χώρο, ποτέ δεν το αναγνώρισαν! Αλλά δεν θα καθίσω να ασχοληθώ με αχάριστους που μου χρωστάνε την καριέρα τους. Από εμένα έμαθαν πώς να υιοθετήσουν το lifestyle των ξένων μοντέλων. Δεν κρατάω κακία... Η ιστορία έχει γράψει για την καριέρα τους που την έκαναν τη δική μου χρυσή δεκαετία, αυτό δεν αλλάζει. Αν δεν υπήρχα εγώ μπορεί η Τζένη Μπαλατσινού να είχε κάνει άλλου είδους καριέρα και η Μαρίνα Τσιντικίδου να είχε μείνει στην εκπομπή του Μαστοράκη. Έβαλα λάμψη στο lifestyle της Αθήνας και τα σόου που έκανα έγραψαν ιστορία εξαιτίας της χλιδής που είχαν αλλά και του δικού μου επαγγελματισμού και επίσης όσων συμμετείχαν" είπε χαρακτηριστικά ο Βασίλειος Κωστέτσος στο περιοδικό YOU!

gossip-gr

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget