y

Αλλαγές στο Facebook 2014

Allages facebook 2014.Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση του Facebook στόχος ήταν να μειωθεί η…
ακαταστασία και η προσοχή να είναι επικεντρωμένη στο περιεχόμενο των χρηστών. Έτσι, αλλάζουν οι γραμματοσειρές που χρησιμοποιεί το μέσο, ενώ οι φωτογραφίες αποκτούν πλαίσιο που θα τις ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα πεδία και θα είναι σε μεγαλύτερο μέγεθος.Επίσης η αριστερή στήλη απλοποιείται και αποκτά νέα επεισόδια και μεγαλώνει και η μπάρα αναζήτησης.Η ομάδα του Facebook προχώρησε στην κατάργηση αρκετών επιλογών για να απλοποιήσει την χρήση του και μέσα στις επόμενες εβδομάδες όλοι οι χρήστες θα δούνε το μέσο μετά από το… λίφτινγκ στο οποίο υπεβλήθη.


Δημοσίευση σχολίου

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΑΚΡΙΒΩΣ; ΤΙ ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ ΠΩΣ ΘΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ; ΕΠΙΣΗΣ,ΕΓΩ ΕΙΧΑ ΤΑ windows ta 8.εκανα αναβαθμιση στα 8.1, χωρις να κανω αναβαθμιση σε ολα τα αλλα προγραμματα που ειχα εγκαταστησει.ειμαι αρχαρια και δεν ξερω ουτε πως να κανω αναβαθμιση ουτε να τις ρυθμισω.προτιμω τα 8 που ξερω να τα χρησιμοποιω.υπαρχει λυση χωρις να χασω τα αρχεια μου; και ποτε ειναι καλυτερα να κανω αυτην την υπηρεσια που προσφφερετε;..επισης το κομπιουτερ μου εχει 2 ονοματα γιατι κρασαρισε και δεν θυμομουνα πως τον ειχα ονομασει.και τελος κατα λαθος εχασα απο το σκαι ντραιβ ενα αρχειο μπορω να το ανακτησω;

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget