y

Αγγελική Ηλιάδη: «Ο Νότης είπε τη γνώμη του κι εμένα αυτο μου αρέσει»

Η Αγγελική Ηλιάδη καλεσμένη σε πρωινή εκπομπή, μίλησε για την φιλία της με το Νότη Σφακιανάκη και για τις δηλώσεις του περί Χρυσής Αυγής…
«Έχω την τιμή και την χαρά να τον γνωρίζω προσωπικά! Τον ξέρω σαν χαρακτήρα και τον αγαπώ ως άνθρωπο. Αυτό που είπε ο Νότης είναι η γνώμη του κι εμένα μου αρέσουν οι άνθρωποι που εκφράζονται ανοιχτά χωρίς να διστάζουν σκεπτόμενοι αν θα αρέσει στον κόσμο αυτό που θα πουν ή όχι. Ο Νότης είναι αυθεντικός και μου αρέσει, άσχετα με το αν συμφωνώ μαζί του ή όχι. Πιστέψτε με δεν είμαι καθόλου πολιτικοποιημένο άτομο!»Μάλιστα, όταν την ρώτησαν αν ο σύντροφός της Σάββας Γκέντζογλου έχει γνωρίσει τον γιο της εκείνη ήρθε σε πολύ δύσκολη θέση και δεν θέλησε ν’ απαντήσει.«Ε… τώρα να μην μπούμε σε τέτοιες λεπτομέρειες δεν θα ήθελα!»Ακόμα είπε ότι έχει μετανιώσει για κάποια πράγματα που έχει πει και έχει κάνει…


Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget