y

Μαρία Μπεκατώρου: Ένα παιδί θα ολοκληρώσει την ευτυχία μας

Την πιο ευτυχισμένη στιγμή της ζωής της ζει η Μαρία Μπεκατώρου, όπως εξομολογείται η ίδια… «Δεν θέλω να τελειώσει όλο αυτό που ζω», λέει και παραδέχεται ότι βρίσκεται στο πικ της καριέρας της: «Είμαι σε μια πολύ δημιουργική, χαρούμενη και πετυχημένη φάση, αλλά δεν σημαίνει ότι θα είναι για πάντα». Ακόμα μιλά για τη συνεργασία της με τον Γρηγόρη Αρναούτογλου και τον Δημήτρη Σταρόβα και αποκαλύπτει τα ελαττώματα και τα προτερήματα τους: «Ο Γρηγόρης είναι ένας άνθρωπος με βαθιά και μεγάλη γνώση της τηλεόρασης, που με βοηθάει να γίνομαι καλύτερη, παρόλο που έχω πολλά χρόνια στον χώρο. Όταν ξεκινήσαμε «Τα Καρντάσιανς», έλεγε τόσες ιδέες που με έκανε να αγχώνομαι… Αυτό ήταν το μόνο αρνητικό που εντόπισα στον Γρηγόρη. Ο Δημήτρης… αχ είμαι τόσο χαρούμενη που συνεργάζομαι μαζί του! Είναι ευφυής, ένα τρομερό άτομο! Το ελάττωμά του είναι ότι τρώει πολύ!» Όσο για την αποκάλυψη ότι έκανε μπότοξ είπε: «Είμαι της άποψης πως ότι κάνεις και φαίνεται πρέπει να το λες, αν ερωτηθείς φυσικά. Δεν το θεωρώ κακό, είναι ωραίο να προσπαθείς να κάνεις την εικόνα σου καλύτερη». Η σχέση της με τον σύζυγό της Αντώνη «Τον άντρα μου τον γνώρισα πολύ πριν γίνω γνωστή, που είναι πολύ βασικό. Ήμασταν πολύ συνειδητοποιημένοι ότι θέλαμε πολύ ο ένας τον άλλον γι’ αυτό που ήμασταν και όχι γι’ αυτό που θα γινόμουν μετά. Αγαπιόμαστε βαθιά και αληθινά. Όταν υπάρχει βαθιά και αληθινή αγάπη, όλα τα’ άλλα έρχονται, και υποχωρήσεις κάνεις και υπομονή κάνεις…» Για την επιτυχία της «είναι ευτυχισμένος. Όλα τα ζούμε μαζί. Αν κάτι τον πειράζει, δεν θα το έκανα ποτέ». Ακόμα αποκάλυψε την ηλικία της ότι είναι 39 ετών και ότι επηρεάστηκε πολύ με την ιστορία της μικρής Μαρίας. «Σκέφτηκα να την πάρω! Είπα, ότι αν αυτό το κοριτσάκι είναι τόσο δυστυχισμένο, ας το πάρουμε εμείς, μαζί μας να χαρεί.» Έχει σκεφτεί να υιοθετήσει ένα παιδί αλλά «αυτή τη στιγμή δεν μου έχει γεννηθεί μέσα μου τόσο πολύ αυτή η ανάγκη. Αν κάποια στιγμή έβλεπα ότι δεν μπορώ να κάνω παιδί, θα το έκανα». «Δεν είναι ότι δεν θέλω ένα παιδί, απλώς δεν μου έχει γίνει εμμονή. Είμαστε καλά με τον άντρα μου. Ένα παιδί θα ολοκληρώσει την ευτυχία μας, αλλά αν δεν έρθει θα είμαστε γεμάτοι ο ένας από τον άλλον».

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget