y

ΜΠΡΟΎΣΚΟ ΕΠΕΙΣΌΔΙΟ 54 BROUSKO

BROUSKO EPEISODIO 54 ΜΠΡΟΥΣΚΟ Επεισόδιο 54 ...Οι Ματθαίοι πιάνουν τον άνθρωπο που έβαλε ο Μάρκος να καταστρέψει τα αμπέλια. Στο μεταξύ η Χριστίνα πηγαίνει να συναντήσει τη Δήμητρα προκαλώντας την οργή της. Η Βασιλική πιέζει τη Μελίνα να τα ξαναβρεί με τον Σήφη, ενώ εκείνος εξακολουθεί να έρχεται ολοένα και πιο κοντά με την Εύα. Ο Διαμαντής έχει βάλει έναν δικό του άνθρωπο να παρακολουθεί τις κινήσεις της Δάφνης και παράλληλα προτείνει στον Μάρκο επαγγελματική συνεργασία. Η Εύα εξομολογείται στη Βασιλική το ενδιαφέρον της για τον Σήφη και παράλληλα εκδηλώνει την αντιπάθειά της προς τη Μελίνα. Η συμπεριφορά της Εύας δεν θα περάσει απαρατήρητη από τη Μελίνα, η οποία θα προσπαθήσει να την ερμηνεύσει… φέρνοντας σε δύσκολη θέση τη Βασιλική.
-happytv-gr
Ετικέτες

Δημοσίευση σχολίου

Ανώνυμος

ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΦΤΙΑΞΕΙ Η ΜΕΛΙΝΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΧΙΛΛΕΑ ΑΝΥΠΟΜΟΝΩ!! ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ ΜΟΥ..

Ανώνυμος

ΠΟΤΕ ΚΟΡΙΤΣΙ ΜΟΥ....

Ανώνυμος

εγω είμαι Κυπρια και να ξερης ότι στο τελος θα είναι με τον Αχιλλεα η Μελινα εχω δει το εργο στην Πατριδα μου...ευτυχως δλδ !!!!!!!!!

pou ta eides?/dld 8elw na pw an ta exoun anevasei ta epomena dld 65e k meta

Ανώνυμος

http://my-greek.blogspot.com/search/label/BROUSKO

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget