y

Νίκος Αναδιώτης: Μόνο τη γυναίκα μου δεν έχω απατήσει

Πιστός στη σύζυγό του Βασιλική δηλώνει ο Νίκος Αναδιώτης. Ωστόσο, είναι η πρώτη φορά που, όπως δηλώνει, έχει πράξει με αυτό τον τρόπο, αφού όταν ήταν μικρότερος συνήθιζε να θεωρεί την απιστία μαγκιά.«Όταν γνώρισα την Βασιλική έβαλα τον εαυτό μου πιο πίσω και έδωσα χώρο σε εκείνη. Εκεί που ζούσα με τον εγωισμό μου και μόνο, άνοιξα χώρο σε έναν άλλον άνθρωπο. Έχει έναν πολύ απλό, άμεσο και καθημερινό τρόπο να μου δείχνει την αγάπη της», δήλωσε στο Εγώ και συνέχισε: «Ό,τι κάνεις, νομίζω στο κάνουν. Το έχω πράξει από την πρώτη μου σχέση. Μόνο τη γυναίκα μου δεν έχω απατήσει και είμαι περήφανος γι' αυτό. Σε όλες τις προηγούμενες σχέσεις μου, μικρότερος, ήμουν εγωιστής. Θεωρούσα ότι είναι μαγκιά. Στην ουσία είναι κουταμάρα. Το συνειδητοποίησα αργότερα».

Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget