y

Μανωλίδου vs Λιάγκα Σκορδά

Η μουσικός και παρουσιάστρια μίλησε σε συνέντευξή της στο περιοδικό ΟΚ αναφορικά με την δήλωσή της στον Θέμη Γεωργαντά ότι θα έστελνε τον Γιώργο Λιάγκα σπίτι του να ξεκουραστεί: «Αυτή μου η δήλωση είχε καθαρά χιουμοριστική διάθεση. Από ότι έμαθα αργότερα, στην εκπομπή το πήραν σοβαρά και στενοχωρήθηκαν. Προφανώς στο Πρωινό mou δεν αντιλήφθηκαν το χιούμορ μου.» Όσο για τα σχόλια που έκαναν στο Πρωινό mou μετά την εμφάνισή της στην εκπομπή ότι πήγε για να διαφημίσει τις συναυλίες, αλλά και στον χαρακτηρισμό "κακομοίρα", είπε: «Δεν πειράζει. Θυμήθηκαν τα παλιά τους. Αυτή η πλευρά της τηλεόρασης ειλικρινά δεν με αφορά και δεν έγινα ποτέ κομμάτι της. Αν θέλω να διαφημίσω τη δουλειά μου, θα το κάνω μόνο μέσα από την ίδια τη δουλειά. Λυπάμαι πολύ γι' αυτούς που υπονόησαν κάτι τέτοιο, αν και είμαι σίγουρη ότι δεν το εννοούσαν. Απλά το έκαναν για να γίνει θόρυβος και για κανέναν άλλο λόγο. Με την ίδια λογική και αυτοί διαφημίζουν την εκπομπή τους, γιατί ξέρουν ότι το συγκεκριμένο απόσπασμα θα παίξει μετά και σε άλλες εκπομπές και θα γίνει η σχετική φασαρία. Αν δεν ήθελαν να γίνει ντόρος, δεν θα έπαιζαν τη συνέντευξη που έδωσα στον Θέμη και το θέμα δεν θα έπαιρνε τη διάσταση που πήρε. Αν θεωρούσαν πραγματικά ότι εγώ το έκανα για διαφημιστικούς λόγους, θα κοιτούσαν να το θάψουν και δεν θα το ξανάκουγε ποτέ κανείς».



Δημοσίευση σχολίου

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...

ΞžΒ¦ΞŸΒŒΞŸΒΞžΞŒΞžΒ± ΞžΒµΞŸβ‚¬ΞžΞ‰ΞžΞŠΞžΞΞžΞ‰ΞžΒ½ΞŸβ€°ΞžΒ½Ξžβ€•ΞžΒ±ΞŸβ€š

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *

Από το Blogger.
Javascript DisablePlease Enable Javascript To See All Widget