8/8/11

enikos.gr

Site Nikos Xatzinikolaou- enikos blog
Θυμάστε που σας είχαμε γράψει ότι ο Νίκος Χατζηνικολάου έψαχνε όνομα για το νέο του «ιντερνετικό παιδί»;Μέσω Twitter είχε ζητήσει από τους διαδικτυακούς του φίλους να του δώσουν ιδέες και ονόματα για το νέο blog που ετοιμάζει.Οι προτάσεις έπεσαν βροχή και τελικά ο anchorman κατέληξε στο ονομα.Έτσι, το νέο του blog θα ονομάζεται ενικος.γρ enikos.gr !
ΝΙΚΟΣ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ
Ο Νίκος Χατζηνικολάου είναι δημοσιογράφος και παρουσιαστής ειδήσεων του τηλεοπτικού σταθμού Alter Channel. Γεννήθηκε το 1962 στην Αλεξανδρούπολη του Έβρου. Ο πατέρας του, Παναγιώτης Χατζηνικολάου, ήταν βουλευτής και υφυπουργός Μακεδονίας-Θράκης με το κόμμα της Νέας Δημοκρατίας. Μέχρι τα 16 του χρόνια ζούσε στη Θεσσαλονίκη.


1 Σπουδές και Στρατιωτική θητεία
2 Επαγγελματική καριέρα
3 Οικογενειακή κατάσταση
4 Παραπομπές

Σπουδές και Στρατιωτική θητεία

Μετά τις πανελλήνιες εξετάσεις το 1980 πέρασε στην Πάντειο Σχολή Αθηνών και μετακόμισε στην Αθήνα. Στα φοιτητικά του χρόνια, στο Οικονομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής Αθηνών όπου και ήταν επικεφαλής της ΔΑΠ-ΝΔΦΚ. Δεν ολοκλήρωσε τις σπουδές του.
Επαγγελματική καριέρα

Ξεκίνησε την δημοσιογραφική του καριέρα στα μέσα της δεκαετίας του 1980, στην εφημερίδα Μεσημβρινή ως φοιτητής. Ασχολήθηκε με πολιτικό ρεπορτάζ και σε νεαρή ηλικία κέρδισε το βραβείο του Ιδρύματος Μπότση, για την επιτυχία της συνέντευξης του Ευάγγελου Αβέρωφ. Στα ηλεκτρονικά μέσα ξεκίνησε κάνοντας εκπομπή στον ραδιοφωνικό σταθμό Αθήνα 9,84. Από το έτος 1989 εργαζόταν στον τηλεοπτικό σταθμό Mega Channel. Για 12 χρόνια παρουσίαζε την εκπομπή Ενώπιος ενωπίω, παράλληλα με το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του σταθμού, έως και τον Σεπτέμβριο του 2003, οπότε και παραιτήθηκε μετά από διαφωνία με μεγαλοστελέχη. Έχει συνεργαστεί με τις εφημερίδες Ακρόπολη της Κυριακής, Μεσημβρινή, Έθνος, όπως και με τα περιοδικά Ένα και Status.

Το έτος 2006 ήταν και πρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου και διευθύνων σύμβουλος του τηλεοπτικού σταθμού Αlpha, όπως και του ραδιοφωνικού σταθμού του ομίλου, «Alpha 98,9». Μέχρι τα μέσα Ιανουαρίου 2007, παρουσίαζε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του «Alpha» μαζί με την δημοσιογράφο Μάρα Ζαχαρέα. Επίσης είχε αναλάβει δύο ακόμη ενημερωτικές εκπομπές του σταθμού, που λέγονται «Αντιγνωμίες» και «Πρόσωπα». Η εκπομπή «Αντιγνωμίες» περιείχε αναλύσεις επίκαιρων ειδήσεων, κυρίως πολιτικών. Η εκπομπή Πρόσωπα ασχολείται με συνεντεύξεις διάσημων και αρκετά καταξιωμένων προσώπων.

Από τον Μάρτιο του 2007 υπέγραψε ετήσιο συμβόλαιο συνεργασίας με τον τηλεοπτικό σταθμό Alter Channel για την παρουσίαση του καθημερινού κεντρικού δελτίου ειδήσεων και παράλληλα την ενημερωτική εκπομπή "Πρόσωπο με πρόσωπο". Το 2009 ίδρυσε το ραδιοφωνικό σταθμό "Real Fm" και την εβδομαδιαία εφημερίδα Real News.
Οικογενειακή κατάσταση

Από τον πρώτο του γάμο με τη δημοσιογράφο Έλενα Κατρίτση απέκτησε ένα γιο, τον Παναγιώτη, (1996). Από το 2006 είναι παντρεμένος με την Κρίστη Τσολακάκη - κόρη της γνωστής Ελληνίδας χορεύτριας Μαργαρίτας Μπρόγιερ - πρώην υπεύθυνης των δημοσίων σχέσεων της Κύπριας τραγουδίστριας Άννας Βίσση και τον Αύγουστο του 2007 απέκτησαν ένα γιο.
πατηστε εδω για να μπειτε στο ενικος.γρ- enikos.gr



174 σχόλια :

  1. καλοριζικος καλή αρχή Κε Χατζηνικολαου ελπιζουμε να σας δουμε και στην μικρή οθόνη γιατι πολύ μας λειψατε

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ο ΝΙΚΟΣ είναι καλός αλλά υπέστει Απριλιανή φάρσα με το ειδικό καλώδιο σύνδεσης υπολογιστή τηλεόρασης.
      Ο Μάκης τους έβαλε και γελάει το διαδύκτιο !
      Μάλιστα ο Καλαμίτσης άλλος πλακατζής έλεγε να ψάξουμε real για καλώδιο !
      Οι ράβδοι του Άκη γράφανε DEUCHBANK

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος31/1/12 20:51

    ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ !!! ΚΑΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ!!! ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ!!! ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΚΕΦΤΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΙΝΟΥΜΕ ΜΟΝΙΜΑ ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/2/12 13:35

      Γιατί τώρα μπορούμε να σπουδάσουμε τα παιδιά μας;

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος2/2/12 16:48

      ναι να φύγουμε όλοι,αυτό θέλουν ,δεν είναι έτσι όμως ....το πιο εύκολο πάντα ήταν να φεύγεις.Θα π΄ρεπει να ντρεπόμαστε τις θυσίες των προγόνων μας.ΕΛΛΑΔΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΩΡΑΙΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΣΤΑ ΔΥΣΚΟΛΑ

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος3/2/12 11:05

      Αγαπητέ,μεγαλη κουβέντα "...το πιο εύκολο...".΄Αποψή μου,θέλει κότσια η
      απόφαση του φεύγω

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος6/2/12 11:07

      το πιο ευκολο ειναι να φύγεις ???
      όχι φίλε μου....είναι από τις πιο δύσκολες αποφάσεις που καλείται να πάρει κάποιος.
      Μιλάμε για τον Έλληνα, αυτόν που έχει βαθιά ριζωμένες τις αξίες της οικογένειας!
      ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος8/2/12 14:28

      ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΦΥΓΕΙΣ ,ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΤΟ ΣΚΕΦΤΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΛΥΣΗ.ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑ ΟΛΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΛΕΨΕΙΣ ΕΔΩ ΤΗΝ ΑΦΟΡΗΤΗ ΚΑΘΗΜΕΡΗΝΟΤΗΤΑ ,ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΣΤΙΣ ΛΑΙΚΕΣ ΓΕΙΤΟΝΙΕΣ.

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος5/3/12 23:10

      Συμφωνω με την απαντηση του φιλου στις 2 Φεβρ. με κάλυψε. Εδω δεν θα εχουνε πολλοι να φανε, εσυ μονο την σπουδη των παιδιων σου κοιτας. Α, φαινεσαι οικονομημενη λοιπον, και Ελβετια βλέπω ,ε; Νασαι καλα,τι να πω. Αλλα πολυ λιγοι μπορουν να πανε Ελβετια κυρια μου, και εδω σε αυτο το φορουμ μιλαμε για τον πολυ κοσμο ,το λαο, οχι τους οικονομημενους, τους βολεμένους.

      Διαγραφή
  3. Ανώνυμος31/1/12 21:32

    καλη αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος31/1/12 22:31

    Καλη αρχη
    Να μας πεις απο τωρα πια θεματα δεν θα αγγιξεις να ξερουμε , να μιλαμε για τα υπολοιπα
    Παντα επιτυχιες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Καλημέρα Νικολά καλό συνεσερφάρισμα !!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καλημερα απο τον Εβρο.
    Ευχομαι να πανε ολα καλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα,καλη αρχή!!!
    Πότε θα σε δούμε και στην τηλεόραση μας έχουν πάρει μονότερμα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Νασος1/2/12 09:50

    Καλη αρχη... καλο ταξιδος και ατρακαριστος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος1/2/12 09:50

    Καλημερα και καλη αρχη...σιδεροκεφαλος.....εχεις πολλα να ακουσεις και πολλα να σου χρεωσουν.....μην μασας...ειμαστε μαζι σου!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος1/2/12 09:57

    Νικο καλημερα και καλο μηνα, ευχομαι επιτυχια σε ολες σου τις προσπαθειες.

    Αφου λοιπον θελεις να μιλαμε στον ενικο και να τα λεμε οπως νοιωθουμε,

    ΒΓΕΣ στην ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ, η πατριδα μας ζει ιστορικες στιγμες και ΛΕΙΠΕΙΣ, "By all mean" θα σου ελεγε ο Πρωθυπουργος μας. Καλο το ραδιο, προσωπικα μεγαλωσα με τα "μεσαια" και τα"βραχεα", αλλα το ρημαδι το γυαλι ειναι αλλο πραγμα.
    Δεν ξερω τι θα κανεις και πως θα το κανεις αλλα βγες !!! και γρηγορα !!!

    Νικος Κουτρας

    Ευχαριστω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος1/2/12 10:16

    Νίκο, για τυπικούς λόγους ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, αφού η επιτυχία είναι...ΔΕΔΟΜΕΝΗ. Τώρα θα σ΄έχουμε πιό κοντά...πιό ΑΜΕΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Καλα ειστε τρελοι...............................................................τωρα το ειδα!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    Συγχαρητηρια Νικολα.............................
    Γι άυτο ακουσα το θειο....που το διαφημιζε.... :))))))
    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ...
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πεγκυ1/2/12 10:24

    Καλοταξιδο! Τετοιες κινησεις μας κανουν να πιστευουμε οτι ισως να μην εχουν χαθει ολα τελικα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Πεγκυ1/2/12 10:35

    Καλοταξιδο!Τετοιες κινησεις μας κανουν να πιστευουμε οτι ισως να μην εχουν χαθει ολα τελικα.Πρεπει να εκφραστει επιτελους και αυτος ο πολυπαθος λαος.Πρεπει να καταλαβουν οτι δεν διοικουν ενα κοπαδι ανεγκεφαλα ζωα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πάντα επιτυχίες και πρωτιές και ποτέ προσκυνημένος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος1/2/12 11:12

    ΣΑΣ ΕΥΧΟΜΑΣΤΕ ΚΑΛΗ ΠΟΡΕΙΑ!!!ΓΙΑΤΙ ΟΙ (ΚΥΡΙΟΙ) ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΟΥΝ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ ΤΟΣΟ ΜΕΙΩΜΕΝΗΣ ΝΟΗΜΟΣΗΝΗΣ?ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ...ΣΥΜΦΩΝΟΙ!ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΔΑΝΕΙΑΚΟ ΘΑ ΜΑΣ ΣΩΣΟΥΝ????ΕΙΜΑΙ ΕΛΕΥΘΕΡΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΛΟΓΙΚΗ ΓΝΩΡΙΖΩ ΔΕ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΗ ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ.Η ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΕΙΝΑΙ Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΑΝΟΔΟΥ ΑΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΩ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ!!!ΑΠΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΧΟΥΝΕ ΓΙΝΕΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ!!!ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΥ ΜΟΥ ΔΩΣΑΤΕ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΡΓΗΣ ΜΟΥ!ΣΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΑΝΤΑ ΚΟΝΤΑ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος1/2/12 11:26

    Ο μισθός μας... έγινε μισ(θ)ός και πολύ φοβάμαι πως το επόμενο βήμα θα είναι να αλλάξει ο τόνος και να μετατραπεί σε μίσος...
    Καλή αρχή και ο Θεός μαζί μας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος1/2/12 12:27

    Καλή αρχή με μία παράκληση να εξετάσετε γιατί Η ΔΕΗ αφίνει να σαπίζει το Υδροηλεκτρικό Εργοστάσιο μεσοχώρας στον Αχελώο ισχύος 160 MW το οποίο παράγει ηλεκτρικό ρεύμα δωρεά, μήπως πίσω είναι οι προμηθευτές πετρελαίου και αερίου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος1/2/12 13:10

    καλη αρχη! ελπιζω να κατεβεουμε παρεα και στο Σύνταγμα κ. Νίκο και οχι μονο απο τα γραφεια και τα blogs να κανουμε ... <> πρεπει εσεις να οδηγησετε τον κοσμο εχετε ευθύνες ολοι οι <>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλή δύναμη και πάντα αλήθειες!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΟΡΑΜΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΣΕ ΣΤΗΡΙΖΑΜΕ....ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΠΡΑΤΟΥΜΕ...ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ.
    ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟΣ και εδώ !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Ανώνυμος1/2/12 20:21

    Καλη Αρχη. Εμεις να δουμε ποτε θα ξεκινησουμε να τους ξαποστελνουμε. Αρκετα πια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Σταματης1/2/12 21:01

    καλή αρχή ενικό .

    ψάχνω εδώ και καιρό απαντήσεις να δικαιολογήσω γιατί μου καταστρέφουν την ζωή .
    ψάχνω να βρω δουλιά για να μπορέσω να ζήσω την οικογένεια μου .
    τόσο καιρό ακούω , και επεξεργάζομαι την κάθε μαλακία του κάθε αλήτη που μας έχουν φλομώσει στο ψέμα .
    ως πότε θα τους ακούμε ΡΕ!!! ως πότε η ΕΛΛΑΔΑ θα κάθετε στον καναπέ .

    εύχομαι εδώ να μην μείνουμε στις αναλύσεις και στις συζητήσεις , τώρα η χώρα χρειάζεται λύση και η λύση βρίσκεται έξω στους δρόμους στο σύνταγμα .
    είμαι από θεσ/νίκη , την κούκλα , την αγάπη μου , και αν πενιχρά τα έσοδα μου τα διαθέτω να κατέβω Αθήνα στην επόμενη συγκέντρωση στο σύνταγμα , αλλά όχι σαν αγανακτισμένος είμαι τρελαμένος είμαι θυμωμένος , είμαι ,είμαι , είμαι , ελεύθερος ΕΛΛΗΝΑΣ .
    ΚΑΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ
    ΤΙΜΩΡΙΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΔΟΤΕΣ .
    ΘΕΛΩ ΤΟ ΑΙΜΑ ΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος6/2/12 18:00

      αδελφοια ενοθητε

      Διαγραφή
  25. Ανώνυμος1/2/12 21:28

    Καλή Αρχή & Σιδεροκέφαλος!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος1/2/12 21:45

    καλη αρχη Νικο
    και μην τους αφηνεις σε χλωρο κλαρι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος1/2/12 22:09

    καλη αρχη και αληθειες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Ανώνυμος1/2/12 22:51

    μας λείπει η παρουσία σου και ο σθεναρός σου λόγος από την TV. καλή τύχη σε ό,τι κάνεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Χιονιζει αυτη την στιγμη στην Αλεξανδρουπολη. Καλημερα σε ολους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος2/2/12 07:39

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΑΣ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος2/2/12 09:21

    καλοριζικος συμφωνω λειπεις απο την τηλεοραση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ΜΠΑΜΠΗΣ ΛΙΒΕΡΗΣ2/2/12 10:20

    ΟΤΑΝ ΓΥΡΙΣΩ ΘΑ ΤΟΥΣ Γ....ΣΩ ΕΙΠΕ ΚΑΠΟΤΕ Ο ΚΑΡΑΙΣΚΑΚΗΣ .ΕΣΥ? ΤΙ ΛΕΣ ΝΙΚΟ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ? ΘΑ ΕΚΔΙΚΗΘΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΟΨΑΝ ΤΑ ΟΝΕΙΡΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ Ο ΘΕΟΣ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΥΠΟΜΟΝΗ ΣΕ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΕΞΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΣΕ ΣΕΝΑ ΝΑ ΤΟΥ Γ.....ΣΕΙΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος2/2/12 10:33

    ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΜΠΛΟΚ ΣΟΥ.ΕΛΠΙΖΩ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ ΠΟΥ ΣΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΜΕ ΝΑ ΤΗΝ
    ΤΙΜΗΣΕΙΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ,ΕΝΝΟΩ ΚΑΙ ΤΟΥΣ
    ΒΟΛΕΜΕΝΟΥΣ ΣΦΟΓΓΟΚΟΛΑΡΙΟΥΣ ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΟΥ,ΔΙΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ
    ΙΣΟΠΟΣΗ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΚΑΛΗΜΕΡΑ
    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΘΩ ΠΟΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΜΕΓΑ ΚΑΙ ΟΛΗ ΣΟΥ ΤΗΝ ΜΕΤΕΠΕΙΤΑ ΠΟΡΕΙΑ.ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΩΣ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΩ ΟΤΙ ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΣΕΣ ΜΠΟΜΠΟΛΕΣ ΚΑΙ(ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΕΝΟΥΣ) ΣΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΣΕ ΠΙΟ ΔΙΑΠΛΕΚΟΜΟΝΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΒΕΛΤΙΟΜΕΝΗ ΕΚΔΟΣΗ.
    1.ΡΙΑΛ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΝ ΕΚΟΨΑ
    2.ΡΙΑΛ ΦΜ ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ ΑΡΧΙΣΑ ΝΑ ΑΡΑΙΩΝΩ
    3.ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΕΝΙΚΟΣ
    4.ΕΜΕΙΝΕ ΤΙΠΟΤΑ ΑΚΟΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος3/2/12 08:18

      Μπράβο Κώστα. Οταν ένας σταθμός έχει δημοσιογράφους τύπου Τράγκα που κάποτε στο ΣΚΑΙ έγλυφε τον Αλαφούζο, μετά όταν άνοιγε εφημερίδες άφηνε απλήρωτο το προσωπικό και εν συνεχεία όταν η Ν.Δ. δεν του έδινε δάνεια την έβριζε ενώ μέχρι τότε τη λιβάνιζε, γιά ποιά σοβαρότητα και αντιμκειμενικότητα μιλάμε? Οσο γιά την εφημερίδα, εγώ ξέρω ότι ο δημοσιογράφος πουλάει αυτά που γράφει η πέννα του και όχι γιά τα CD, DVD και τις τσόντες που βάζουν σαν ένθετα. Τέλος, καλό θα είναι ο κάθε δημοσιογράφος όταν σχολιάζει κάτι γιά τους φτωχούς, θα πρέπει να ξέρει από φτώχεια. Οχι να ζεί σε παλάτια από τα οποία μάλιστα να έχει αποκρύψει το πραγματικό εμβαδόν της νομίμου οικοδοκικής άδειάς τους από το κράτος τουλάχιστον κατά το 50%.

      Διαγραφή
  35. Ανώνυμος2/2/12 11:03

    Καλή αρχή!!!!Μας δίνεις κουράγιο να αγωνιζόμαστε.Να 'σαι καλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος2/2/12 11:30

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ ,ΚΑΛΗ ΣΤΑΔΙΟΔΡΟΜΙΑ.ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΠΑΝΤΑ. ΦΕΤΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙΣ ΑΛΛΑΞΕΙ ΡΩΤΑ,ΠΑΡΑΣΥΡΕΣΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΓΥΡΩ ΣΟΥ, ΚΑΙ ΕΧΑΣΕΣ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΣΟΥ.ΕΧΕΙΣ ΓΙΝΕΙ ΕΝΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ Η ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΙΣ.ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΡΙΤΙΚΗ ΟΧΙ ΟΜΩΣ ΜΟΝΟΠΛΕΥΡΗ. ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΑ.ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΧΟΥΝ ΞΥΠΝΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΑΡΑ -ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. Ανώνυμος2/2/12 14:03

    Νικολα καλη αρχη σου εύχομαι, ξεχασες να ρωτησης τον λοβερδο πως τα καταφερε και αγόρασε ενα διαμερισμα 19000 ευρο, γιατι εγω δουλευω απο τα 17 και τωρα ειμαι 39 και μενω ακομα στο νοίκι.... ρωτησε σε παρακαλω και τους Ν.Δ βουλευτες, γιατι δεν υπογραφουν να δουμε αν εχουν λεφτα στην ελβετια... καθαρος ουρανος αστραπες δεν φοβατε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος2/2/12 15:06

    ΔΙΩΞΕ ΡΕ ΝΙΚΟ ΤΗΝ ΜΑΚΡΗ ΧΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΥ ΠΟΝΤΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Διαμαντάκης Κώστας2/2/12 15:20

    Σας εύχομαι καλή επιτυχία Διαμαντάκης Κώστας από Καλαμπάκι Δράμας

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. θεοδωρος2/2/12 16:02

    Κ.Χατζηνικολάου ....λάθος στον ενικό ειπαμε.Καλοριζικο νικο ευχομαι οτι καλυτερο.Μια μεγαλυτερη πιεση στους πολιτικους επρεπε να την κανεις καθε μερα,αρκετα χαιδεψατε τα αυτια τους ερχονται δυσκολες μερες για εκεινους.Φαντασου εδω εκανε την επανασταση του ο πρετεντερης "καλιο αργα παρα ποτε", εσυ θα επρεπε να τους δαγκωνεις και να τρεχει "ΑΙΜΑ".Εκτος και αν προαποφασιζονται τα ερωτηματα η το ποσο σκληρα θα ειναι ?????.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Ανώνυμος2/2/12 20:27

    ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ , ΚΑΛΗ ΤΥΧΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΟΥ SITE ΚΑΙ ΣΟΥ ΕΥΧΟΜΑΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΣΕ ΔΕΧΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΜΑΣ ΟΘΟΝΗ ΓΙΑΤΙ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΛΕΙΠΕΙΣ ΕΙΔΙΚΑ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΠΟΧΗ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος2/2/12 20:40

    Kαλορίζικο!! ΚΑΙ ΝΑ θυμαστε ΕΝΑ πράγμα ΕΣΕΙΣ δημοσιογραφοι οι Ο ΚΟΣΜΟΣ θέλει να μάθει ΌΣΑ ξερετε και δεν τα λέτε, ελπιζω ΑΠΟ ΕΔΩ ΜΕΣΑ τουλαχιστον να μαθουμε ΚΑΤΙ παραπανω απο ΟΤΙ ΣΤΗΝ TV

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Ανώνυμος2/2/12 20:45

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΣΟΥ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΝΙΚΟ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ.ΣΕ ΘΕΩΡΩ ΕΝΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΔΙΚΑΙΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΥΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΠΑΡΕΛΑΥΝΟΥΝ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΣΥΧΝΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ FM ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.ΕΛΠΙΖΩ ΕΤΣΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙΣ ,ΟΠΩΣ ΠΡΩΤΟΕΙΔΑ ΠΡΙΝ ΑΠΟ 21 ΧΡΟΝΙΑ.ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΑΡΧΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. Ανώνυμος2/2/12 21:35

    ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΦΙΛΕ ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΑΣ ΣΤΕΚΙ!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΣΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟΣΑΣ ΒΗΜΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος3/2/12 08:07

    Γιατί στο βιογραφικό σου αναφέρεις μόνον την πεθερά σου και όχι και το όνομα του πεθερού σου, του νεκροθαύτη των Ελληνικών ιπποδρομιών και του Νέου Πανιώνιου?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος3/2/12 09:36

    Κ.Χατζηνικολαου,μας λειψατε!Υποσχεθειτε οτι θα συνεχισετε να λετε αληθειες,γιατι αυτο λειπει κι οχι ενα ακομα blog με ειδησεις.Καλη συνεχεια,γιατι η επιτυχια ειναι δεδομε-
    νη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Ανώνυμος3/2/12 09:48

    Νικο καλο κουράγιο και εσυ αλλα και οι συνεργάτες - διαχειριστές του φορουμ
    βγάλτε τα ολα στην φορα να ξυπνήσει ο κόσμος,διεγείρετε τους μπας και διώξουμε τα καθίκια (αφου δικαστούν και πληρώσουν αυτά που κλέψανε απο την Ελλαδα )
    δεν γίνεται να πίνουν τα δακρυγόνα συνέχεια οι ιδιοι και οι ίδιοι πρέπει να έρθουν μαζι μας και οι άβουλοι αποχαυνωμένοι πολίτες.
    επιτέλους Ξυπνήστε τους.....

    zetbird (giannis)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος3/2/12 10:00

    Καλορίζικος καλή αρχή.Ρίξτε μια ματιά στις τεράστιες καθηστερίσεις για εκδοση αποφάσεων για αποζημιώσεις ασφαλιστικών εταιριών σε τροχαία απο τα δικαστήρια
    και για το πολύ μεγαλο τσεκούρεμα στο ποσό των αποζημιώσεων,αυτό γίνετε με πρόσχημα την κρίση,αυτό οδηγεί όλα τα μεγαλοστελέχη των εταιριών αυτών να πέρνουν τεράστιους μισθούς και μπόνους στην πλάτη ολων των κατεστραμένων συμπολιτών μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. Ανώνυμος3/2/12 11:55

    Με αυτά τα χάλια της οικονομίας είναι καλό να μείνουμε στο ευρώ; η δεν είναι;
    Είμαστε 2 δημόσιοι υπάλληλοι, με 1 παιδί 15 χρονών, το 2008 πήραμε σπίτι, με δάνειο 1000 ευρώ το μήνα, και από τότε έγινε ο χαμός στους μισθούς.
    Η αυτοκτονία δεν είναι και καλύτερη λύση.Οι σωτήρες του κράτους του έθνους τα καταφέρανε μια χαρά. ΠΡΟΔΟΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΝΙΚΟ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ,ΣΕ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΑΠΟ ΤΟ MEGA ΣΕ ΟΛΕΣ ΣΟΥ ΤΙΣ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΕΣ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ .Μ ΕΚΑΝΕΣ ΝΑ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΟΥ ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ Σ ΕΧΩ ΠΙΑΣΕΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ.ΕΛΠΙΖΩ ΕΤΣΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.Ο ΘΕΙΟΣ ΜΕΓΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ .ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΝΙΦΛΗΣ-ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ,ΘΕΟΙ ,ΠΟΛΥ ΓΕΛΙΟ .ΓΙΑ ΤΗΝ ΛΙΑΝΑ ΔΕΝ ΤΟ ΣΥΖΗΤΩ ,ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ Σ ΑΥΤΗΝ ΣΟΥ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ .ΜΑΣ ΛΕΙΠΗΣ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΤΗΝ TV.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/2/12 11:35

      ΜΑΡΙΑ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΛΕΣ Ο ΘΕΙΟΣ ΟΤΙ ΚΑΛΛΗΤΕΡΟ ,ΘΑ ΣΟΥ ΠΩ ΟΤΙ ΑΥΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΖΕΙ ΣΤΗΝ ΖΟΥΓΛΑ,ΜΟΝΟ ΑΝΑΘΡΕΣ ΚΡΑΥΓΕΣ ΒΓΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΕΝΕΙ Ο ΑΚΡΟΑΤΗΣ ΤΙΠΟΤΕ. ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΟΤΙ ΤΑ ΛΕΩ ΓΙΑΤΙ ΒΡΙΣΚΩΜΕ ΑΠΕΝΑΝΤΙ, ΛΥΠΑΜΕ ΠΟΥ Ο ΧΑΤΖΙΝΙΚΟΛΑΟΥ ΑΚΟΜΑ ΤΟΝ ΑΦΗΝΕΙ ΑΝΕΞΕΛΕΚΤΟΝ.ΑΣ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΚΑΤΕΥΕΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΚΡΑΥΓΕΣ. Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΡΡΩΣΤΟΣ (ΚΑΡΔΙΑ,ΔΙΑΒΗΤΗ, ΠΙΕΣΗ ΕΧΕΙ)ΜΑ ΚΑΙ ΑΙΝΣΧΑΜΕΡ ΔΕΙΧΝΕΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙ.

      Διαγραφή
  52. Ανώνυμος3/2/12 13:19

    ΝΟΥΛΑ
    Κύριε Χατζινικολάου σου εύχομαι καλή αρχή να είσαι πάντα καλά γιατί έχουμε ανάγκη να ακούμε φωνές σαν την δική σου .Η απουσία σου από την τηλεόραση είναι αισθητή στούς Έλληνες και εύχομαι να σε δούμε και πάλι.Είμαι ακραάτρια φανατική του real fm.Σας ακούω καθημερινά από τις 8 το πρωί μέχρι τις 12(είναι τρομερος οκύριος Τράγκας,όταν τον ακούω γελάω και οργίζομαι με τούς (σωτήρες-φωστήρες)της Πολιτικής μας σκηνής.Το ίδιο ισχύει και με τα οαιδιά της Ελληνοφρένειάς και όλους γενικά τούς πολύ καλούς δημοσιογράφους, πλην της κας Μακρή (λίγο αντικειμενική να ήτανε δεν θα έβλαοτε νομίζω).Εύχομαι να καταλάβει επιτέλους ο κόσμος τι συμβαίνει ποραγματικά και όταν ψηφίζουν.Δεν φταίμε όλοι οι υπόλοιποι να υποφέρουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος3/2/12 14:08

    Τα πράγματα έινε πολι απλά 1ον εάν παραμινις έτσι σίγουρα και θα εισε ο πρώτος και βέβαια το σάιτ θα έχει τιν ανάλογη επιτυχεία γιατί έγω προσωπικά πιστεύω ότι το ότι δεν έχεις βγή στο γιαλη είναι το ότι τα διαπλεκόμενα μέσα δεν θέλουν τιν ελεύθερη γνομι σου δεν πειράζει καλλίτερα από εδώ και ελεύθερα το2ονομως έινε ότι όπως μου είπε ένα πουλάκι ότι κάποιος υπό δικός αθλητικός παράγοντας και λεζάντα τις ντορας ετοιμάζετε να παρη το Αλτερ οπότε έινε ανάγκεα η στηρίξει σου για τους δυο απλούς λόγους ότι συμπάθεις και τιν ομάδα που εκπροσώπη ο παράγοντας και τιν ντορα επόμενος στο χέρι σου έινε η επιτυχεία και το κράξιμο εσύ διαλέγεις Αυτά από έναν καλό φίλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος3/2/12 14:26

    Καλό βόλι.....πάντα δυναμικός και έντιμος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Αμερισσουλα3/2/12 18:12

    Εβλεπα τον ηλιθειο (Γαπ) χθες στην τηλεοραση και ηθελα να την σπασω,
    Μπραβο στον αρχιεποισκοπο και ας αργησε περιμενουμε κ αλλα.
    Καποιος μεγαλος πρεπει να παει μπροστα και να το ξεκινησει, ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Διαμαντάκης Κ3/2/12 19:07

    Σιγά κ. Μακρή το ισχυρό μέτωπο Λοβέρδου, Βενιζέλου στο ΠΑΣΟΚ του 9 %. Μήπως μας τελειώνει σιγά σιγά. Διαμαντάκης κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος3/2/12 19:57

    Σε είχα δει δυο-τρεις φορές στο γραφείου του πατέρα σου, μου έμειναν τα σπινθιροβόλα μάτια σου και η μπάσα καθαρή φωνή σου, είχα πει τότε στον πατέρα σου
    " Τάκη αυτόν τον βλέπω πρωθυπουργό " .
    Μήπως ήλθε ο καιρός να μπεις στην πολιτική; Έτσι λέω εγώ, εσύ αποφασίζεις αλλά να ξέρεις και το ξέρεις, η Μακεδονία με τη Θράκη είναι κοντά σου.
    Θεόφιλος
    από το Διδυμότειχο της Θεσ/νίκης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. κωστας!!!!!!!!!!!3/2/12 20:15

      καλησπερα και καλη αρχη!!!!!!!!!!!

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος3/2/12 23:36

    ακούω να μιλάτε συνέχεια για τον κατώτατο μισθό ( και πολύ σωστά ) έχετε όμως πάρει χαμπάρι τι γίνεται από εκεί και πάνω ? Στον ιδιωτικό τομέα έχουν κοπεί αυθαίρετα μισθοί 20 - 30 % και με λιγότερα ένσημα το μήνα, δουλεύοντας πλήρες ωράριο .
    Ζούμε ένα εργασιακό μεσαίωνα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. Ανώνυμος4/2/12 09:24

    ΑΝΘΡΩΠΟΙ, ΜΗΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΕΣΤΕ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΛΕΝΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΤΕ Ο Κ. ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΠΟΛΥ ΕΞΥΠΝΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ
    ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΤΟΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΩ ΣΧΕΔΟΝ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ, ΠΟΤΕ ΕΔΩΣΕ ΦΩΝΗ ΟΜΩΣ ΣΕ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΑΠΕΡΓΙΑΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ; ΠΟΤΕ ΕΔΩΣΕ ΜΙΚΡΟΦΩΝΟ ΣΕ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ; ΤΟΥΣ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΑΚΟΥΜΕ ΣΥΝΕΧΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ-ΜΠΑΚΟΓΙΑΝΝΗ-ΚΟΥΒΕΛΗ
    ΟΙ ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΕΣ ΤΟΥ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΒΑΣΤΕΣ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΟ ΑΝΤΙΚΗΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΦΩΝΗ ΣΤΑ ΛΑΙΚΑ ΚΙΝΗΜΑΤΑ ΕΑΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΙΣΤΕΥΤΟΣ
    ΑΝΘΡΩΠΟΙ Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΚΕΨΗ ΜΑΣ ΚΑΜΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΕΚΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΤΕΥΘΗΝΟΥΝ
    Η ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΝΕΑ ΠΑΙΔΙΑ [ΕΙΜΑΙ 60), ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΙΣ ΜΑΧΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΟΤΗΤΕΣ ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΥΝ ΤΟ ΤΙ ΘΑ ΠΡΑΞΟΥΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος4/2/12 11:14

    ΝΙΚΟ,Ο ΣΩΣΤΟΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΙ ΜΕ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ. ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΚΙ ΕΣΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ.ΣΥΝΕΧΙΣΕ ΕΤΣΙ. ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΟΥΝ ΤΟ ΛΑΟ,ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΑΜΑΝ ΑΠΟ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΟ ΧΕΙΛΟΣ ΤΟΥ ΓΚΡΕΜΟΥ ΟΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΤΩΡΑ. ΑΡΙ.ΜΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος4/2/12 14:52

    Νίκο ,σε παρακολουθώ και σε διαβάζω απο την εποχή της Μεσημβρινής,νεαρός φοιτητης εγώ τότε ,με πίστη στην πατρίδα ,με αγάπη για τον συνάνθρωπο , γεμάτος ονειρα για δημιουργία προκοπή και αγώνες.Σε παρακολουθούσα συνέχεια και στις εφημερίδες και στα κανάλια , πολλές φορές μου έδινες χαρά με τις απόψεις σου και τις εκπομπές σου , άλλες φορές με προβλημάτιζες και μερικές με απογοήτευες , αν τα βάλω στη ζυγαριά τα συν είναι περισσότερα απο τα πλήν.Στήριξα την εκδοτική σου προσπάθεια κάθε Κυριακή η εφημερίδα σου ήταν η κύρια πηγή ενημέρωσης για μένα . Εδώ και 4 μήνες δεν μπορώ πλέον να την αγοράζω , δυστυχώς τα 22 Ευρώ που χρειάζεται να διαθέτω το μήνα ,βουλώνουν άλλες τρύπες του οικογενειακου προυπολογισμού ,είμαι εκπαιδευτικός και δυστυχώς μετα απο 27 χρόνια δουλειας και προσφοράς στο εκπαιδευτικό μας σύστημα ,έφτασα για πρώτη φορά ,με τις συνεχείς και ατελείωτες περικοπές του μισθού μου ,να μη μπορώ να αγοράζω μια ευδομαδιαία εφημερίδα .!!! Εκεί μας καταντήσανε!!! Θα μου πεις φταίμε και μεις , ίσως διότι γρήγορα υποστύλαμε τις αγωνιστικές μας νεανικές διαθέσεις και αποροφηθήκαμε απο το σύστημα. Πολλές φορές λέω στους μαθητές μου οτι νοιώθω άσχημα που ανήκω στη γεννιά του Πολυτεχνείου , τότε που ξεκινήσαμε κατι καλό ,κάτι ωραίο , κατι που φαινόταν αδύνατο ,στην πορεία όμως το χάσαμε Πολλοί απο εκείνη τη γεννιά βολεύτικαν και φέρουν συμαντική ευθύνη για την σημερινή κατάσταση!!! Όμως πολλά είπα !!! Καλλή επιτυχία στο νέο σου εγχείρημα .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/2/12 16:17

      Αδικαιολόγητα για εκπαιδευτικό ορθογραφικά λάθη.Δεν ξέρω αν πρόκειται για δάσκαλο ή καθηγητή.Αν είναι δάσκαλος και γράφει έτσι και τόσα χρήματα που παίρνει, μετά τις περικοπές, πολλά είναι.Αν είναι καθηγητής οποιασδήποτε ειδικότητας πλην φιλολόγου,πάλι αδικαιολογητος είναι ,γιατί όλοι οι διδάσκοντες θα πρέπει να γνωρίζουν τη γραφή της ελληνικής γλώσσας.

      Διαγραφή
  62. Ανώνυμος4/2/12 21:09

    ime ksenos omos mono esena kitame ke akyme

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος5/2/12 23:22

    Ηκυρια Μακρη ειναι κυβερνητικη εκπροσωπος του Πασοκ?Αντε Νικο μου καλη αρχη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/2/12 11:55

      ΣΕ ΕΝΟΧΛΗΣΕ Η ΜΑΚΡΗ;;;; ΦΙΛΕ ΕΝΑ ΜΕΣΟ ΕΝΗΜΕΡΩΣΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΙΣΕΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ ΑΠΟ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΙΔΕΟΛΟΓΙΕΣ,ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΤΗΤΑ. TO REAL FM ΕΧΕΙ ΦΕΤΟΣ ΤΟ 90% ΔΕΞΙΟΥΣ.ΤΟΝ ΠΕΡΑΣΜΕΝΟ ΧΡΟΝΟ ΕΙΧΕ ΚΑΛΛΙΤΕΡΟ ΤΙΜ.

      Διαγραφή
  64. Όλοι οι ΑΛΗΤΕΣ που μας κυβερνάνε σε αγαστή σύμπνοια, μαζί και με τα παπαγαλάκια τους,συνεχίζουν την προσπάθεια να πείσουν τον κόσμο ότι μιά ενδεχόμενη χρεοκοπία έχει απερίγραπτες συνέπειες.

    Διαλαλούσε μάλιστα το ντουέτο ΛΥΡΙΤΖΗ-ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ότι μετά την συμφωνία με την ΤΡΟΙΚΑ ,θα πρέπει ο αρχιμαφιόζος τραπεζίτης να βγει και να αναλύσει στον κόσμο τι ακριβώς σημαίνει χρεωκοπία.

    Να πει δηλαδή στον άνεργο ότι δεν θα έχει δουλειά,στον χαμηλόμισθο και στον χαμηλοσυνταξιούχο ότι θα φθάσει σε μηδενική αγοραστική δυνατότητα [λες και έχει τώρα],σ αυτόν που έχασε την ζωή του επειδή δεν λειτουργούν τα Νοσοκομεία και δεν δίνονται φάρμακα ότι θα αναστηθεί,στον φοιτητή που διέκοψε τις σπουδές του ότι θα σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο της ζωής και ούτω καθ' εξής.
    Παράλληλα ειρωνεύονται [μαζί και τα παπαγαλάκια που ονομαστικά αναφέραμε] τον αφελή συνεταίρο τους [λέτε τον Σαμαρά] επειδή προσπαθεί να τους κλέψει την δόξα, ότι έσωσε[προσωρινά και μερικώς] 13 και 14 μισθό,
    Οι αλήτες αποκρύπτουν συστηματικά ότι εκτός του ότι μετέφεραν τα βάρη του χρέους στους ανεύθυνους, θέλουν και να τους εξαφανίσουν κυριολεκτικά χωρίς καν να τους υποβάλουν προηγουμένως σε ΕΥΘΑΝΑΣΙΑ.
    ΚΥΡΙΟΙ ΤΟ ΧΡΕΟΣ ΤΟ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΦΕΙΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΠΛΗΡΏΣΕΤΕ.
    Λαέ φόρεσε μάσκες για να μην υφίστασαι τις συνέπειες των ψεκασμών και αφυπνίσου.
    ΕΝ ΤΩ ΑΔΕΙ ΟΥΚ ΕΣΤΙ ΜΕΤΑΝΟΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. Ανώνυμος6/2/12 11:27

    ΝΙΚΟ,ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ. ΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΟΣΕΧΕΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΟΚΥΨΕΙ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΚΟΜΜΑΤΟΣ Η ΚΟΜΜΑΤΩΝ (ΕΛΠΙΖΩ ΝΕΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ) ΠΟΥ ΔΙΑΦΩΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗ ΔΑΝΕΙΑΚΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΝΗΜΟΝΙΑ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ Μ Η Ν ΑΠΟΔΕΧΘΕΙ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΟΣΩΝ ΥΠΕΓΡΑΨΑΝ ΤΑ ΣΥΓΚΥΒΕΡΝΩΝΤΑ ΑΝΔΡΕΙΚΕΛΑ?
    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ, arimos09@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος6/2/12 13:28

    Βεβαιως πρεπει να μειωθουν οι εργαζομενοι στο δημοσιο δραστικα και να αυξηθουν οι υπαλληλοι της βουλης, οι συμβουλοι των υπουργων, του πρωθυπουργου, του προεδρου της δημοκρατιας, ωστε να βολευτουν ολοι οι κολλητοι μεχρι και δεκατου βαθμου με ειδικη συμβαση να μην μπορουν να τους ενοχλουν ευκολα τα προνομια. Βλεπεις ειναι προστατευομενοι των πολιτικων(βολευτων).

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος6/2/12 14:10

    ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΥΚΩΘΗΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΛΑΒΡΑ ΣΤΟΥΣ ΔΟΣΙΛΟΓΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΕ 2 ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΠΕΙΝΑΝΕ ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΟΓΟΝΟΙ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΙΔΑΝΙΚΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΑΝΤΕ ΟΛΟΙ ΕΝΩΘΗΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΟΥΜΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΘΑ ΠΕΙΝΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. Ανώνυμος6/2/12 15:41

    ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΗΚΩΣΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΚΕΙ ΕΞΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΑΡΧΗ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΒΓΑΖΟΥΝ ΠΥΡΙΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΑΛΛΑ ΜΕΝΟΥΝ ΣΤΑ ΛΟΓΙΑ;ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΑΠΛΩΣ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΕΙΜΑΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΗ. ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΒΙΟΤΕΧΝΗΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ ΟΥΤΕ ΤΟ ΡΕΥΜΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ.ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ; ΕΝΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ ΛΑΟΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος6/2/12 16:02

    kalotaksido.Katarxhn vres tropo na akoume ton stathmo sthn notio-anatolikh attikh giati exei parasuta.Eimai apo tous aganaktismenous exw tessera paidia & se parakolouthw apo tin prwth mera pou ksekinhses.Kane kati gia ton lao mas opws prospathise na kanei kai o pateras sou,esu ksereis ton tropo.Theloun na mas dioksoun olous apo tin Ellada h na mas pethanoun.Gia tous kleftes yparxoun lefta kai afou ta fagane mazi ta plhrwnoume emeis.Filakia kai kalh sunexeia.Me ektimhsh.Poph

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος6/2/12 16:13

    να γινει το σαιτ πιο απλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Ανώνυμος6/2/12 21:37

    καλη αρχη απο θεσ/νικη σε παρακολουθω στο ραδιοφωνο και λεω οτι πρεπει να βγεισ και στην τηλ.μασ εχουν σπασει τα νευρα οι πανελιστεσ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος7/2/12 11:22

    Καλημέρα από τη βροχερή Θεσσαλονίκη, σήμερα και ο Θεός κλαίει μαζί μας την καταδίκη μας... Ένα ερώτημα θα ήθελα να υποβάλλω και πραγματικά θα ήθελα μια άποψη επί τούτου.
    Θέλω όπως πολλοί να επαναστατήσω, να διώξω όσους με πρόδωσαν και ξεπουλούν την εθνική περηφάνια και κυριαρχία μου, γιατί είναι δική μου, τους επέτρεψα να τη διαχειριστούν με την δημοκρατική διαδικασία των εκλογών και της ψήφου μου (ανεξάρτητα με το τι ψήφισα.
    Για να ξεκινήσει όμως κάτι χρειάζεται ηγέτης και, δυστυχώς όσο και αν ψάχνω δεν βλέπω κάποιον ικανό. Πιστεύεται πως θα υπάρξει κάποιος ικανός να μας εμπνεύσει και να μας ενώσει;
    Καλή αρχή στο νέο εγχείρημα!
    Σ.Χ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Ανώνυμος8/2/12 11:19

    όσον αφορά το θέμα με το κλειστό Γυμναστήριο και τον Καμίνη, μέσα σ' αυτούς που πέταξε έξω στη βροχή, ήταν και μία γυναίκα έγκυος....

    Ζωή Ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος8/2/12 13:09

    ΟΛΑ ΚΑΛΑ ΚΥΡΙΕ ΝΙΚΟ .ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΓΗΤΕ ΕΠΕΙΓΟΝΤΟΣ ΣΤΗΝ ΤV.MAΣ ΛΕΙΠΕΙ Ο ΚΑΘΑΡΟΣ ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΤΟ ΗΘΟΣ ΣΑΣ.ΕΚΦΡΑΖΩ ΚΙ ΕΓΩ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΟΥ ΓΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΟΥ ΠΟΥ ΣΤΕΡΟΥΜΑΣΤΕ ΤΑ ΑΠΑΡΕΤΗΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΦΡΟΝΤΗΣΤΗΡΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΤΗΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΙΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ.ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝΕ ΤΙΠΟΤΑ.Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΕΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΚΑΤΙ!! ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Ανώνυμος8/2/12 15:18

    Μπραβο Νικο , σημερα την ξεσκισες την ευροβουλευτινα...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Σαν καπετανιος σου ευχομαι ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ και να αποφευγεις με θαρρος και παρρησια
    τις ξερες και τα μποφορια σαυτο που εχεις επιλεξει να κανεις.
    Good luck..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος8/2/12 19:20

    νικο εχει δικιο η ραπτη. πουστηδες και παληκαρια γιναμε μαλλια κουβαρια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος8/2/12 21:57

    Καλώς ασχολούμαστε με τους μισθούς, τις συντάξεις και την ύφεση της αγοράς. Δεν έχω ακούσει όμως κουβέντα τελευταίως για το θέμα των λαθρομεταναστών που αυξάνονται και πληθύνονται, ζητούν ολοένα και περισσότερα δικαιώματα και συνεχίζουν να ζουν παρασιτικά, κλέβοντας, βιάζοντας και σκοτώνοντας τους Έλληνες.Χθες με ενημέρωσαν κάποιοι γνωστοί μέσα από το αεροδρόμιο, οτι έχουν αρχίσει να φέρνουν και τις οικογένειές τους... Έλεος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/2/12 09:49

      Η γνώμη μου είναι πως πρέπει να σταματήσουμε να δίνουμε στους λαθρομετανάστες (π.χ. στα φανάρια κλπ.) γιατί όλα είναι ένα κύκλωμα, τα λεφτά τα παίρνουν οι λαθρέμποροι που τους ελέγχουν δημιουργώντας γκέτο και περιθωριοποιώντας τους Έλληνες που πραγματικά έχουν ανάγκη αυτή την εποχή. Ας πάνε τα λεφτά μας, όσοι από μας τα διαθέτουν, στους Έλληνες πατριώτες μας.

      Ζωή Ι.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/3/12 14:43

      συμφωνουμε, οι λαθρομεταναστες πρεπει να φυγουν. πρεπει να φευφουν συστηματικα με προγραμμα καθα μερα ,μεχρι να μεινουν λιγοι ελαχιστοι οι πιο πιο απαραιτητοι,οι καλυτεροι απο δαυτους, ενας πολυ μικρος αριθμος. Η κατασταση δεν παει αλλο. Θα ειναι εγκλημα για τις επομενες γενιες αν δεν ενδιαφερθει ΤΩΡΑ το κρατος να τους διωχνει με προγραμμα οπως μπορει. Σε τι περιβαλλον θα ζησουν τα αυριανα Ελληνοπουλα;

      Διαγραφή
  79. Ανώνυμος9/2/12 09:47

    Καλημέρα!
    Τι γνωρίζετε για το νόμο A.C.T.A. που τερματίζει το ελεύθερο διαδίκτυο;
    Είναι αλήθεια;

    Ζωή Ι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος26/4/12 16:42

      ETSI LENE GIA NA DOUME EDW EINAI BANANINSTAN

      Διαγραφή
  80. Ανώνυμος9/2/12 19:37

    για ριχτε και καμια ματια στο παρτι που γινετε στις ε.δ. με τις δεξιωσεις και τους αθλ.αγωνες σε βαρος του σισσιτιου των φανταρων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Ανώνυμος10/2/12 00:57

    ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΟΘΟΥΜΕ!!!ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΕΞΩ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΑΣ!!ΟΛΟΙ!ΚΑΙ Ο ΣΥΝΤΑΞΙΟΥΧΟΣ ΚΑΙ Η ΜΑΝΑ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΜΑΓΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΜΙΚΡΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΓΕΙΤΟΝΙΑΣ ΤΟΥ ΣΑΝ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΣΕΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΕΤΑΓΟΜΑΣΤΕ ΕΞΩ!!! ΕΤΣΙ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΠΑΝΤΟΥ!!!ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΤΑ ΜΑΤ ΠΟΥ ΘΑ ΧΤΥΠΥΣΟΥΝ????? ΝΑ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΟΙ ΔΡΟΜΟΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΗΡΗΘΟΥΜΕ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΑΛΛΟ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος10/2/12 04:22

    anonimous na pane oli tous na fountaroune kai emeis stous dromous gia ti megali alagi

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος10/2/12 07:24

    ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ ΑΥΤΟΙ ΘΑ ΠΟΥΛΗΣΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΟΝΙΑ ΜΑΣ ΟΠΩ Σ ΠΟΥΛΑΓΑΝ ΠΑΛΙΑ ΤΟΥΣ ΣΚΛΑΒΟΥΣ ΣΤΑ ΣΚΛΑΒΟΠΑΖΑΡΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/3/12 14:36

      εχεις δικιο, αυτοι δεν εχουν ιερα και οσια, ειναι ανθρωποι του διαβολου. Κυριολεκτω και ειναι οπως το λεω. Ολοι αυτοι οι προδοτες εχουν προσκυνησει στον αντιχριστο μεσω της διαβολικης μασωνιας, (Λαιονς, Ροταρυ, τεκτονικες στοες κλπ κλπ παρομοια)

      Διαγραφή
  84. ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΠΡΑΒΟ ΓΙΑ ΤΟΝ " ΕΝΙΚΟ " ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΟΥ ΤΙΜΩΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΙΝΗ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΜΑΣ. ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΕΥΘΗΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ, Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΕΙ, ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΦΕΡΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ. ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΗ ΑΔΥΝΑΤΟ ΚΑΙ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙ ΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΜΕ. ΤΟΛΜΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΚΑΙ ΕΥΧΟΜΕ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΡΟΛΟ ΟΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΟΙ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ ΟΣΟ ΧΡΟΝΟ ΧΡΕΙΑΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΒΟΛΗ ΠΡΟΘΗΜΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΩΝ , ΠΟΥ ΝΙΑΖΟΝΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος10/2/12 12:49

    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ. ΘΑ ΘΕΛΑΜΕ ΟΜΩΣ ΝΑ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΠΟΡΕΙΕΣ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ, ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝ ΕΣΑΣ ΔΕΝ ΣΑΣ ΕΠΗΡΕΑΖΟΥΝ ΤΑ ΜΕΤΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος12/2/12 10:57

    Καλημέρα σας Κε Χατζηνικολάου και καλορίζικο το blog σας.Το "πιστοποιημένο" κύρος σας λόγω του ήθους σας αλλά και της πολυετούς δημοσιογραφικής σας ετοιμότητας πρέπει να σας οδηγήσει επιτέλους στην ουσιαστική συμπόρευση με αυτόν τον πολύπαθο ,αποπροσανατολισμένο και κατακρεουργημένο από ξένους αλλά και δοσίλογους λαό ,όπως συχνά πυκνά αναφέρει και ο ΘΕΙΟΣ σας...Δεν είναι δυνατόν να διαστρεβλώνεται άλλο η αυτονόητη αλήθεια του δικαιώματος στην εργασία και να χρησιμοποιούνται οι συνταξιούχοι και οι εργαζόμενοι "προσοντούχοι και μη" στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα ως πηγές των κακών που επί τόσα χρόνια δημιουργούν πολιτικοί και μικρή μερίδα επιχειρηματιών που λυμαίνονται τον δημόσιο πλούτο και τα ασφαλιστικά ταμεία για να επενδύσουν,δήθεν στο καλό του τόπου και το πολλά υποσχόμενο μέλλον του.Πόσα λεφτά θα πάρουν ακόμα από τους διεθνείς χρηματοπιστωτικούς οργανισμούς για να υποβάλουν το λαό σε μία άνευ όρων πενία ,χωρίς καμμία απολύτως προοπτική για τα παιδιά μας και τέλος πάντων τις μελλούμενες γενιές.Πλέον δεν πείθουν κανέναν ούτε οι ίδιοι τα πιστεύουν αυτά που πράττουν, απλώς έχοντας δηλητηριάσει τη σκέψη τους ,τώρα εφαρμόζουν τις συνταγές που εξαθλιώνουν τη λογική,τον άνθρωπο,την ίδια τη ζωή.είπαμε να υπάρξει ένας εξορθολογισμός σε μισθούς και συντάξεις ,αλλά μέχρι εκεί.Αν και πιστεύω ότι πάλι οι γνωστοί κομματικοπαροικούντες την Ιερουσαλήμ έχουν βολευτεί εμμέσως.Τελειώνοντας το μακροσκελές όσο και κουραστικό μήνυμα μου ,και θεωρώντας ότι οι ΑΓΩΝΕΣ ενάντια (στην εξαθλίωση ,την καταπάτηση θεμελιωδών εργασιακών δικαιωμάτων που χύθηκε αίμα για να συνταχθούν και να μορφοποιηθουν ως έχουν στα αναπτυγμένα κράτη ,την κατάρριψη των ανθρωπιστικών αξιών,) δεν φέρουν συγκεκριμένη κομματική ταυτότητα-σφραγίδα ,γιαυτό πρέπει και εσείς που αναμφίβολα γνωρίζετε, να αναλάβετε πιο ενεργό ρόλο (εννοώ συμμετοχή σας σε φορέα με πνευματικούς ανθρώπους και αγωνιστές του παρελθόντος)και να συστρατευθείτε με όλους αυτούς που άσχετα με την οικονομική τους κατάσταση και τη μέχρι τώρα επαγγελματική τους πορεία θέλουν την Ελλάδα των Ελλήνων και όχι των Τραπεζιτο-πολιτικών ΕΛΕΥΘΕΡΗ έστω και πιο φτωχή.Γιατί όπως έλεγε και ο Κώστας Αξελός (αν και ποτέ δεν ψήφισα το κόμμα στο οποίο ανηκε)ο τεχνικοποιημένος πολιτισμός θα τεχνικοποιήσει τη φαντασία μας ,τα όνειρα μας .ευχαριστώ για τη φιλοξενία (Γιώργος Ζ.)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΔΙΚΑΙΟ ΣΤΑ ΟΣΑ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΑ ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ ΚΑΙ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΡΩΙ, Ο ΘΕΙΟΣ ΤΡΑΝΓΚΑΣ. ΣΤΟ ΚΛΑΜΠ ΤΩΝ ΔΟΣΥΛΟΓΩΝ ΠΡΟΣΤΕΘΗΚΕ ΚΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ. ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥ, ΠΡΟΔΩΣΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΚΑΙ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΠΟΥ ΤΟΝ ΣΤΗΡΙΞΕ. ΘΑ ΤΟ ΔΕΙ ΠΟΛΥ ΣΥΝΤΟΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΡΓΑ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΑ ΤΟΥ. ΟΙ ΣΕΡΡΑΙΟΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΦΡΥΔΙΑ. ΥΣΤΕΡΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΧΘΕΣΙΝΟΒΡΑΔΥΝΑ, ΘΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΛΑΒΩ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ,Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΩΝ ΕΝΟΠΛΩΝ ΔΥΝΑΜΕΩΝ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΜΕ ΤΗΝ ΣΤΗΡΙΞΗ ΕΝΤΥΜΩΝ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΩΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ, ΩΣ ΜΕΤΑΒΑΤΙΚΟ ΣΤΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΝΙΔΡΥΣΗ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ. ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΠΛΙΟΨΗΦΙΑ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ΚΑΙ ΔΟΣΥΛΟΓΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΛΗΗΜΕΡΑ ΝΙΚΟ !!!
    1ον)δεν μπορώ να παρακολουθήσω το enikosgr.γιατί σέρνεται το ιντερνέτ μόνο εδώ !!
    2ον)κάθε φορά που έχεις καλεσμένο κάποιον από τους 300 βολευτές παρ'όλο που οι ερωτήσεις σου είναι ΟΑΣΗ μπροστά στήν κάθε πλούσια σε άμμο και ξηρασία ΕΡΗΜΟ απάντησή τους ,είμαι υποχρεωμένος να κλίνω το ράδιο και να βάζω όπερα να ακούω (που τόσο μισώ, αλλά δεν μου τινάζει στον αέρα τα μυαλά μου από τα όσα ακούω) παρά την κάθε μία ξύλινη γλώσσα των πολιτευάμενων.
    3ον)ευτυχώς που υπάρχει και η πολυφωνία στον σταθμό σου ,και καλύπτει ολόκληρο το φάσμα των πιστεύω της κοινωνίας μας.Βλέπω όμως ότι στο τέλος υπάρχει μία ομοφωνία σκέψης και άποψης !!!γιατί εδώ που φτάσαμε όλοι συμφωνούμε, οι Ελληνες ,ότι θέλουμε κάτι καινούργιο με ένα νέο ξεκίνημα ,για να το στηρίξουμε και να πάρει μπρος η χώρα μας !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος16/2/12 10:05

    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΙΚΟ ΜΗΝ ΧΑΡΙΖΕΣΑΙ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος16/2/12 18:44

    σε ακουω στο ραδιο και ολοι την ομαδα ανελιπως καθημερηνα σε διαβαζω εισε απο τους λιγους καθαρους οπω ο πατερασου που περασε απο την πολητικη και εμηνε ανθρωπος και καθαρος ετσι να μηνεις και να συνε χησεις καθαρα και σκληρα εναντιων των λαμογιων και και των πολητικων μαφιωζων ειμαστε εδω και θα σε στηριξουμε οπως καθε καθαρο ελληνα καλη επιτιχια και παντα επιτηχιες και να μην ξεχναμαι ειμαστε ελληνες και να ετιμαζομαστε η πατρηδα πολυ συντομα θα μας χριαστει να απαλαγουμε απο αυτα τα καθαρματα εισαι οαση μεσα σε αυτη την δημοσιογραφηκη χουντα των συμφεροντων που μπλα μπλα προσπαθουν να μα αποδιξουν το μαυρο ασπρο η ελλαδα ειναι ωραια χωρα με εναν υπεροχο λαο ποτε δεν ειχε ηγετες να οδηγησει αυτον τον λαο σε σωστο δρομο οσο για των σαμαρα δευτερη φορα που μας πουλαει το δεις εξ αμαρτανει ουκ ανρδος σοφου αρα δεν κανει για προθυπουργος τον διαγραψαμε και εμεις αγραφιωτης κωννος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΕΡΩΤΗΣΗ. ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ , ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΩΡΑ, Ο ΡΕΑΛ FM ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ? ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗΛΕΩΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΞΟΡΓΙΖΟΜΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΣΩΤΗΡΕΣ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΑΣ ΜΑΣ, ΟΙ ΟΠΟΙΟΙ ΜΟΥ ΘΥΜΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΠΟΥ ΔΕΧΤΗΚΕ ΝΑ ΤΗΝ ΒΙΑΣΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗΝ ΑΦΑΝΙΣΟΥΝ. ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΛΑΒΡΑ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΗΝΗΜΕΝΟΥΣ (ΚΟΛΟΚΟΤΡΩΝΗΣ Θ.). ΕΙΝΑΙ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣ ΟΙ ΠΡΟΣΚΗΝΗΜΕΝΟΙ ? ΘΑ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΝΟΥΝ ΟΙ ΠΡΟΔΟΤΕΣ ? ΞΕΧΑΣΑΝΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΟΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΓΑΛΟ ΟΧΙ ΤΟΥ ΚΥΠΡΙΟΥ ΗΓΕΤΗ ΚΑΙ ΑΗΜΝΗΣΤΟΥ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ,ΣΤΟ ΔΗΘΕΝ ΣΩΤΗΡΙΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΝ ? ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΑΝΑΔΙΧΘΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΟΠΟΤΕ ΑΥΤΕΣ ΓΙΝΟΥΝ, ΝΕΑ ΔΙΝΑΜΗ ΙΚΑΝΗ ΝΑ ΑΝΑΤΡΕΨΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΟΘΕΙ. ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΑΥΤΟ ΜΙΑΖΕΙ ΑΝΕΦΙΚΤΟ, Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΒΙΑΙΗ ΑΝΑΤΡΟΠΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΚΗΝΗΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΗΣΑΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΖΟΥΜΕ ΣΗΜΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/3/12 22:58

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΦΙΛΕ ΜΕ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ. ΑΝ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΧΑΜΗΛΩΝ ΤΟΝΩΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ,ΦΟΒΑΜΑΙ ΟΤΙ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ, ΚΑΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΕΥΚΟΛΑ ΤΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ, ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΤΟ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΑΥΤΟΙ. ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΙ ΕΚΛΟΓΕΣ,ΛΕΩ ΕΥΧΟΜΑΙ,ΝΑ ΑΝΑΔΕΙΞΟΥΝ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΤΕΛΕΙΩΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΕΣ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΣΗΜΕΡΑ. ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ ΜΕΝ ΑΛΛΑ ΠΡΟ ΠΑΝΤΩΝ ΠΑΤΡΙΩΤΙΚΕΣ,ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠ ΟΛΑ. ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ.ΕΝ ΑΝΑΓΚΗ ΠΑΥΣΗ ΠΛΗΡΩΜΩΝ ΣΤΟΥΣ ΤΟΚΟΓΛΥΦΟΥΣ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ,ΜΗ ΠΑΡΑΔΟΧΗ ΤΟΥ ΧΡΕΟΥΣ ΠΙΑ,ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ-ΧΩΡΕΣ ΕΚΤΟΣ ΕΥΡΩΠΗΣ. ΑΝ ΘΑ ΜΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ. ΧΑΧΑΧΑ.

      Διαγραφή
  92. komand27@gmail.com2/3/12 10:46

    Καλη σαρακοστη
    ο τοπος εχει αναγκη απο αντικειμενικες φωνες.Μην τους φοβασαι εχεις μαζι σου πολλους.
    Παρακολουθει ο κοσμος την προσπαθεια σου απεναντι στα συμφεροντα και σου συμπαραστεκεται .
    Καλη δυναμη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος5/3/12 22:47

    ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΙΚΟ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΟΙΓΕΙΣ ΕΝΑΝ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΟ ΣΤΑΘΜΟ ΕΣΥ, ΩΣ REAL TV ,ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΜΕΝΟ ΚΑΙ ΩΡΑΙΟ. ΜΕ ΣΩΣΤΕΣ ΒΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΜΕ ΣΕΝΑ ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ. ΦΙΛΙΑ.
    ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΖΗΚΟΣ ΛΕΓΟΜΑΙ, ΑΠΟ Π. ΦΑΛΗΡΟ. E-MAIL http : dz43152@hotmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος7/3/12 09:21

    ΚΑΛΗ ΑΡΧΗ ΝΙΚΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος7/3/12 14:30

    Που ειναι ολοι οι συνδικαλιστες τα λαμογια; οι εργατοπατερες που κονομησαν καλα; Βεβαια αλλοι εγιναν υπουργοι,αλλοι πηραν θεσεις ,αλλοι επιδοματα, λεφτα...Γιατι δεν φωναζουν τωρα που κοβονται συνεχεια οι μισθοι ,ανεξαιρετως ποσου; Που θα παει η κατασταση; Οταν το ΠΑΣΟΚ ηταν στις κυβερνησεις ηταν τζαμπα μαγκες που με ευκολια εδιναν οι υπουργοι αυξησεις. Τωρα που ειναι στα δυσκολα;να αγωνιστουν,να βαλουν μπροστα τα κορμια τους; για τα συμφεροντα των εργαζομενων που τους ψηφιζαν τοσα χρονια;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος7/3/12 17:58

    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος10/3/12 15:47

    νικο ειμαι χαριλησ απο λεχαινα ειληασ 37ετον ξεκινισα να δουλεβο στον πατεραμου απο οταν ειμουν 8χρονον εοσ το 2000 φτιαξαμε μεγαλη περιουσια μαι εμα και πολη ιδροτα και αποταμιεφσισ΄ απο το 2004 αρχισα να περνο δανια΄ τα προηοντα σε τιμεσ του 1990, τα εξοδα χρονο μαι χρονο ανιπολογιστα΄το 2011 φιλισα κατουριμενεσ ποδιεσ για να καλιεργισο αποτελεσμα κοστοσ παραγογησ καρπουζιον 13λεπτα΄πολιθικαν απο 3 εοσ 5 λεπτα΄ πατατεσ κοστοσ παραγογισ 30 λεπτα πολιθικαν 20λεπτα΄αποτελεσμα 113χιλιαδεσ εξοδα 48χιλιαδεσ εσοδα΄εμαθα στιν ζοιμου να κανο ικονομια οταν εχο γιατη οταν δεν εχο τι ικονομια να κανο΄το 2012 ζο μαι καπια ενικια δεν ξερο ομοσ μεχρι ποτε θα ζο με αυτα΄ινε προσιμιομενα εχο 2 πεδια 9-11 χρονον καλουμε να πλιροσο οποσ ολη ει ελινεσ ειμαι σαι απογνοσι΄θελο να γιρισο 10 χρονια πισο να κλεψο και εγο το κρατοσ οποσ πολη ελινεσ΄εχο ακουσι πολα για τουσ πολιτικουσ αυτουσ τουσ πτιχιουχουσ απατεονεσ και ροτο ιπαρχουν εντιμη ελινεσ να τουσ στιλουν στα εκγατα τεισ γησ γιατη εκη τουσ αξιζη,[σιγνομη γιατα ορθογραφικαμου λαθη]δεν προλαβα να τα μαθο,αλλα εμαθα να ειμαι εντιμοσ και αξιοπρεπησ ελινασ μαι αρχαισ αυτο που δεν εμαθαν ει πολιτικη τησ ελαδοσ,αναροτιεμαι πιοσ ελινασ θα τουσ ψιφισι εκτοσ απο τουσ βολεμενουσ,καλη δυναμη στο εργοσου ελινα χατζινικολαου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος16/3/12 11:07

    ΕΦ ΟΣΟΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΝΑΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΤΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΡΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΑΣΑΝΟΥΜΕ ΣΑΝ ΧΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΣΤΟΠ ΣΤΑ ΧΡΩΣΤΟΥΜΕΝΑ ΤΟΥΣ, ΤΟΤΕ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΕΥΡΩ. ΧΩΡΙΣ ΡΙΖΟΣΠΑΣΤΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ ΠΡΟΚΟΠΗ ΔΕΝ ΘΑ ΔΟΥΜΕ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΠΑΣΕΙΣ ΑΥΓΑ ΟΜΕΛΕΤΤΑ ΔΕΝ ΦΤΙΑΧΝΕΙΣ. ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΙΟ ΦΤΩΧΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ, ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΑΠΟ ΕΣΑΣ. ΑΜΑΝ ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΦΟΒΙΕΣ ΑΜΑΝ ΑΥΤΗ Η ΜΑΛΘΑΚΟΤΗΤΑ ΑΥΤΗ Η ΒΟΛΕΨΙΑ ΜΑΣ. ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΜΕ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΧΩΡΑ. ΕΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΙΖΟΥΜΕ ΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΝΑΙ,ΑΡΚΕΤΟ ΣΚΥΨΙΜΟ ΚΕΦΑΛΙΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ. ΑΣ ΠΟΥΜΑ ΠΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΟΧΙ . ΩΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΜΗ ΠΑΡΕΚΕΙ. ΠΑΛΙ ΡΑΓΙΑΔΕΣ ΘΑ ΓΙΝΟΥΜΕ; ΟΙ ΠΡΟΓΟΝΟΙ ΜΑΣ ΠΟΛΕΜΗΣΑΝ ΕΦΟΝΕΥΘΗΣΑΝ ΚΑΗΚΑΝ ΒΑΣΑΝΙΣΤΗΚΑΝ. ΕΜΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ; ΤΟΣΟ ΠΟΛΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΒΡΩΣΕΙ; ΤΟΣΗ ΜΑΛΘΑΚΟΤΗΤΑ ΠΙΑ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος19/3/12 17:37

    Νικο μου καλησπερα.
    Ποσο ηλιθιοι μπορει να ειναι στο ΠΑΣΟΚ;
    Νομιζουν οτι, επειδη αλλαξαν τον ηλιθιο με το βαμπιρ, δεν θα τιμωρηθουν;
    Μας εκλεψαν τα ονειρα, θα τους κλεψουμε τα αυριο, οι Ελληνες υπομενουν αλλα
    δεν θα ξεχασουν ΠΟΤΕ τη προδοσια τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος22/3/12 20:25

    NIKO ΘΕΟΦΙΛΟΠΟΘΛΟΣ ΑΠΟ ΛΕΧΑΙΝΑ ΗΛΕΙΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΞΙΜΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΡΩΣΙΑ ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΠΛΕΒΡΟΜΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΑΔΕΡΦΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΡΩΣΟΥΣ ΚΑΛΗΤΕΡΑ ΟΙ ΡΩΣΟΙ ΠΑΡΑ Η ΜΑΣΟΝΗ ΤΗΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ ΤΗΣ ΓΕΡΜΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΟΣΟΚ, ΓΙΑΥΤΟ ΑΔΕΡΦΙΑ ΣΤΙΛΤΕ ΣΤΟΝ ΑΓΙΡΙΣΤΟ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΑΤΙΣΜΟ ΝΑ ΦΥΓΟΥΝ ΤΩΡΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΡΕΜΙΣΟΥΝ Η ΨΥΧΕΣ ΤΟΝ ΠΡΟΓΟΝΟΝΜΑΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΑΔΕΡΦΙΑ ΑΥΤΗ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΙΕΡΟ ΚΑΙ ΟΣΙΟ,ΚΑΙ ΚΑΤΗ ΑΛΛΟ Η ΠΥΡΑΥΛΟΙ ς300 ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΝΕΡΓΟΙ ΧΡΕΟΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ 1,5 ΔΙΣ ΤΕΙ ΚΡΥΒΕΤΕ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΖΗΤΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΨΙΦΟ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΕΚΑΤΟΜΜΥ0ΡΙΟΥΧΟΙ ΜΕ ΤΟΝ ΔΙΚΟΜΑΣ ΙΔΡΩΤΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ,ΒΓΑΛΤΕ ΤΗΣ ΠΑΡΟΠΙΔΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΕΛΙΟΣΟΥΝ ΜΑΣ ΚΛΕΒΟΥΝ ΑΡΙΣΤΟΚΡΑΤΙΚΑ ΤΑ ΡΕΜΑΛΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ ΣΤΗΝ ΦΥΛΑΚΗ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΡΟΔΟΣΙΑ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΕΚΓΡΙΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΛΑΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος26/3/12 00:28

    Εξοικονομηση τηλεοπτικου χρονου για τις εκλογες

    Τα καναλια{Θεος να μας φυλαει} να μη καλουν στα πανελ εκπροσωπους Ν.Δ.-ΠΑΣΟΚ αφου το προγραμα τους είναι τα μνημονια, οι εφαρμοστικοι νομοι και οι δανειακες συμβασεις.Βγαινοντας στα πανελ θα προσπαθουν να μπερδεψουν και κοροιδεψουν τον κοσμο και δεν θα δοθει η δυνατοτητα στα αλλα κοματα να αναπτηξουν τα προγραματα τους, αλλα και απο το αλλαλουμ που θα δημιουργειται στα πανελ το μονο που θα μενει απο τις συζητησεις θα ειναι κυβερνηση μνημονιου{η γνωστη} Η το ΧΑΟΣ. Για να μην αδικηθουν οι {{ΣΩΤΗΡΕΣ}} τυπωστε σε φυλλαδια τα μνημονια-εφαρμοστικους νομους-δανειακες συμβασεις και βαλτε τα ενθετα στις εφημεριδες για να εχει πληρη ενημερωση ο λαος τι τον περιμενει. ευχαριστω, ο ΣΩΤΗΡΟΠΛΗΚΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος26/3/12 23:27

    Αξιζουν νομιζω συγχαριτηρια στον ΣΚΑΙ διοτι στον αγωνα δρομου με το MEGA για την διεκδικηση του γραφειου τυπου της παρουσας {συνταγματικοτατης καιλαοπροβλητης καγκελοφρακτης} κυβερνησης προηγειται με διαφορα.Σαν καχυποπτος σκανδαλοπληκτος Ελληνας αρχιζω και αναρωτιεμαι μηπως τελικα εχει δικιο ο Καρατζαφερης που μιλαει για΄[ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥΣ?} σε ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΗ υπηρεσια και για κατι ΜΥΣΤΙΚΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ?
    Ισως μια ερευνα στο μελλον να μας διαφωτισει.
    Ευτυχως που υπαρχουν και τα ραδιοφωνα οπως ο REAL αλλα καιη REAL {εντυπη καιηλεκτρονικη} με την οσο το δυνατον πιο αντικειμενικη ενημερωση και μπορουμε να εχουμε μια πιο σαφη εικονα της Ελληνικης πραγματικοτητας.
    Συγχαριτηρια για την πρωτοβουλια της εκπομπης που ανακοινωσες για την Κυριακη.
    Ειμαι απο τους πιο προσφατους ακροατες αλλα και αναγνωστες σου διοτι οφειλω να ομολογησω πως σε θεωρουσα κομματι του συστηματος.Ειμαι ακομη επιφυλακτικος αλλα η αληθεια ειναι πως μερα με τη μερα με κερδιζεις.

    Ο ΣΩΤΗΡΟΠΛΗΚΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. ΛΥΜΠΕΡΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ30/3/12 12:15

    ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ
    ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΑ ΣΗΜΕΡΑ 30/3 ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΗΣ ΣΑΣ ΕΚΠΟΜΠΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΣΑΣ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΟΝ ΝΕΟ ΝΟΜΟ-ΠΛΑΙΣΙΟ ,Ο ΟΠΟΙΟΣ ΔΙΕΠΕΙ ΤΗΝ ΔΟΜΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΑΕΙ ΚΑΙ ΤΩΝ ΤΕΙ.ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΑΣ ,ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΟ ΟΤΙ ΚΙΝΕΙΤΑΙ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ,ΑΛΛΑ ΘΑ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΕΠΙΣΗΜΑΝΣΕΙΣ ,ΤΙΣ ΟΠΟΙΕΣ ΤΙΣ ΘΕΩΡΩ ΑΝΑΓΚΑΙΕΣ.
    ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ.ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΩΣ ΑΝΩΤΑΤΟΣ ΧΡΟΝΟΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΣΠΟΥΔΩΝ ΓΙΑ ΟΛΕΣ, ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ,ΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΤΑ ν+2






















    ΕΤΗ ΣΠΟΥΔΩΝ,ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΚΟ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΧΟΛΕΣ ΜΕ ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΟ ΒΑΘΜΟ ΔΥΣΚΟΛΙΑΣ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ,ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΣΥΝΕΠΑΓΕΤΑΙ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΦΟΙΤΗΤΗ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΗ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΟΛΥΩΡΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ,ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΤΗΣΗ ΤΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΚΑΤ'ΑΝΤΙΘΕΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΛΕΓΟΜΕΝΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΖΗΤΗΣΗΣ,ΟΠΟΥ ΕΚΕΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΧΑΛΑΡΑ.ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΩ ΤΙΣ ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΟΛΥΤΕΧΝΙΚΕΣ ΣΧΟΛΕΣ.ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΝΑΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ.ΚΑΤΑ ΣΥΝΕΠΕΙΑ ΤΟ <> ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΕΙ Ο Ν/Π ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΟΧΟ.
    ΕΠΙΣΗΣ, ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο ΦΟΙΤΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΠΛΕΟΝ ΣΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑΑ ΕΞΕΤΑΣΤΕΙ ΜΟΝΟ ΤΡΕΙΣ(3) ΦΟΡΕΣ Σ'ΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΦΟΡΑ ΑΠΟ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ,ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΘΕΙ,ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΕΚΕΙΝΕΣ ΟΠΟΥ ΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΜΑΘΗΜΑ ΜΕ 6Η'7 ΚΑΙ ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΤΟ ΞΑΝΑΔΩΣΕΙ ΓΙΑ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑΣ,ΟΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΡΚΕΤΟΙ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΣΤΟ Ε.Μ.Π.ΣΤΟ ΟΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΦΟΙΤΗΤΡΙΑ Η ΜΕΓΑΛΗ ΜΟΥ Η ΚΟΡΗ ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΤΑ ΖΩ,ΤΑ ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΤΑ ΒΛΕΠΩ ΕΚ ΤΟΥ ΣΥΝΕΓΓΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  104. ΛΥΜΠΕΡΑΙΟΣ ΜΙΧΑΗΛ30/3/12 12:50

    ΥΝΕΧΕΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ
    ΕΧΩ ΛΟΙΠΟΝ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ,ΚΥΡΙΕ ΧΑΤΖΗΝΙΚΟΛΑΟΥ,ΟΤΙ Σ'ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΕΣ ΣΧΟΛΕΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΕΚΤΑΘΕΙ Ο ΧΡΟΝΟΣ ΑΠΟν+2 ΣΕ ν+3 ΕΤΗ ΚΑΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΝΑ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ΝΑ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΙ 4ΕΩΣ 5 ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΡΕΙΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΑΘΗΜΑ.
    Υ.Γ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ Ο Ν/Π ΨΗΦΙΣΤΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΤΟΥ ΠΑ.ΣΟ.Κ ΚΑΙ ΤΗΣ Ν.Δ.ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΘΙΣΤΑ ΚΑΘ'ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ ΣΩΣΤΟ,ΟΤΑΝ ΜΑΛΙΣΤΑ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΤΙ ΨΗΦΙΖΟΥΝ.ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ<> ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΦΑΤΗ ΤΟΥ ΠΡΩΤΟΥ ΜΝΗΜΟΝΙΟΥ.ΕΠΙΣΗΣ,ΤΟ ΟΤΙ ΤΟ 70% ΤΩΝ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΩΝ ΣΤΑ ΓΚΑΛΛΟΠ ΗΤΑΝ ΥΠΕΡ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕΙ ΤΟ ΕΑΝ ΟΙ ΕΡΩΤΗΘΕΝΤΕΣ ΕΙΧΑΝ( ΠΛΗΡΗ) ΓΝΩΣΗ ΤΟΥ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος30/3/12 23:05

    Όλο το ΠΑΣΟΚ εναι διεφθαρμένο. Καληνύχτα και καλή επιτυχία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος2/4/12 23:50

    Νασαι καλα Νικο. Με τους πολιτικους (ΠΑΣ-ΝΟΥΔΟΥ)(κατα το ΜΕΡΚΟΖΙ),που καλεις,κωλοτουμπες και μη, το γελιο που ριχνουμε με τους συναδερφους με αυτα που λενε δεν περιογραφεται.Τετοιο γελιο ουτε με τον ΖΙΚΟ του μπακαλογατου.Εκει που πεφτει το γελιο της αρκουδας ειναι με τα "κακα παιδια" που διαγραφηκαν απο τα δυο κομματα (διοτι δεν συνεμορφωθησαν προς τας υποδειξεις).Αυτα λοιπον,( τα κακα παιδια), που ψηφησαν κατα ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ, ξαφνικα ξεχασαν τη συνειδηση τους,(γλυκο το μελι) και οι μεν γλειφουν τον ΑΡΧΙΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ και οι δε τον ΧΑΡΑΤΣΟΜΠΙΧΤΗ-ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ, για να ξαναγυρισουν στα μαντρια.Συνεχισε να τους καλεις να εχουμε να γελαμε ως τις εκλογες τουλαχιστον, μια και μας εχουν στερησει καθε αλλη διασκεδαση.Προτεινω στα δυο κομματα που χρωστανε σε οποιον μιλαει Ελληνικα και οχι μονο,να κανουν μεχρι τις εκλογες περιοδεια σε ολη την Ελλαδα με το ΜΕΓΑΛΟ ΤΣΙΡΚΟ για να μπορεσουν να ξεχρεωσουν.Με τους παλιατσους και ζογκλερ(οσφυοκαμπτες και κωλοτουμπες)η επιτυχια ειναι εξασφαλισμενη.Βεβαια, αν ο κοσμος αντι για χρηματα, τους πληρωνει με ζαρζαβατικα και γαλακτοκομικα, δεν πειραζει και αυτα χρηματα ειναι.Καλα θα ειναι,ομως, να λαβουν και τα μετρα τους.Τωρα που απεκτησαν την εμπειρια με τις ΠΡΙΒΕ παρελασεις, εχοντας χιλιαδες αστυμομικους,εκατο αστυνομικους ανα ανεπιθυμητο χωρις προσκληση πολιτη, μπορουν να το επαναλαβουν σε καθε αλλη ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ.Αυτοι καλα, εχουν το ακαταλογηστο, αλλα ο προεδρος της Δημοκρατιας με το παρελθον που εχει, πως δεχτηκε να συμετασχει σε αυτο το ΜΕΓΑΛΟ ΤΣΙΡΚΟ (επιδειξης ισχυος)που στεισανε.Οπροεδρος της Δημοκρατιας ειναι για να διασφαλιζει την Δημοκρατια και τη θεληση της πλειοψηφιας του Ελληνικου λαου και οχι να δινει αλλοθι στα αισχη τους.Ας μη ξεχνα ο Προεδρος οτι ΤΑ ΣΤΕΡΝΑ ΤΙΜΟΥΝ ΤΑ ΠΡΩΤΑ. Δεν αρκουν μερικες ΑΝΤΙΕΥΡΩΠΑΙΚΕΣ-ΑΝΤΙΓΕΡΜΑΝΙΚΕΣ κορωνες καθε τοσο.Ο λαος απαιτει απο τον Προεδρο να μην επιτρεπει οποιαδηποτε εκτροπη του Δημοκρατικου πολιτευματος.Οι αστυνομικοι εχουν αλλη αποστολη και οχι να βιαζουν την Δημοκρατια.Αυτοι οι αστυνομικοι των 500 ευρω, που σημερα χτυπανε τους πολιτες,δεν αποκλειεται στο μελλον να στραφουν κατα των "εντελοδοχων" τους και να τους σερνουν στις πλατειες σε ΛΑΪΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ. ΖΗΤΩ Η ΣΙΔΕΡΟΦΡΑΚΤΗ-ΚΑΓΚΕΛΟΦΡΑΚΤΗ-ΑΣΤΥΝΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΕΝΗ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ της ΕΥΡΩΠΗΣ ΤΩΝ ΛΑΩΝ που ονειρευτηκαν οι εμπνευστες και δημιουργοι της.Ευτυχως που ειναι κοντα οι εκλογες και ελπιζω αυτη τη φορα ο λαος να απολλαγη απο τους "ΣΩΤΗΡΕΣ". Ο σωτηΡΟΠΛΗΚΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος3/4/12 10:29

    κύριε Χατζηνικολάου, ετοιμάζονται να ψηφίσουν απόψε μια ντροπολογία χωρίς προηγούμενο στη Θράκη. Αφορά το πρόστιμο για τους αυθαίρετους χώρους κι έρχονται με την ντροπολογία αυτή, η οποία θα ψηφισθεί κατ' άρθρο απόψε, να κάνουν "έκπτωση" 80% στη μειονότητα!!!
    Αυτή η μειονότητα πόσα ακόμη προνόμια θα αποκτήσει;; Για ποια ισονομία και ισοπολιτεία μιλάμε όταν η μειονότητα ευννοείται τόσο σκανδαλωδώς;
    Τι θέλουν αυτοί οι άνθρωποι να πετύχουν; να μας κάνουν μειονότητα στον τόπο μας;
    Με τόσους λαθρομετανάστες και τόσα προνόμια στη διαφορετικότητα;
    Γιατί τα προνόμιά τους τελειωμό δεν έχουν, όπως και τα δικά μας βάσανα
    παρακαλώ να αναδείξετε το θέμα με τις διάφορες ρουσφετολογικές ντροπολογίες
    φτάνει πιά έλεος!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΑΓΑΠΗΤΕ ΝΙΚΟ ΟΤΙ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΑΛΛΕΣ ΕΥΧΕΣ ΕΓΩ ΘΑ ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΩ ΟΜΩΣ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΘΑΡΑ ΦΙΛΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΗ:
    ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙΣ ΟΠΩΣ ΑΚΡΙΒΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕΣ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΧΑΣΕΙΣ ΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ !!!
    ΕΥΧΟΜΑΙ ΚΑΛΟ ΠΑΣΧΑ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ...ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΛΟ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΚΙ Η ΠΟΛΥΠΟΘΗΤΗ ΚΟΡΟΥΛΑ ΣΟΥ !!!ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΚΑΙ ΘΑΥΜΑΣΤΗΣ ΣΟΥ . ΕΥΑΓΓΕΛΟΣ ΠΡΑΣΙΝΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος9/4/12 23:53

    Νικο, αυτα που σου γραφω ισως σου φανουν εξωπραγματικα,αλλα κρατησε τα σε μια ακρη και ο χρονος θα τα επαληθευσει η θα τα διαψευσει.
    Μεχρι το 2015 θα εχει ξεκινησει αν οχι ολοκληρωθει η διαλυση της ΟΝΕ και της Ε.Ε.(αυτης,που καμια σχεση δεν εχει με την Ευρωπη ΤΩΝ ΛΑΩΝ.)
    Οπως τωρα,οι χωρες κανουν αγωνα δρομου ποια θα προτομπει,θα ξεκινησει με την ιδια η ισως μεγαλυτερη ταχυτητα η μεγαλη φυγη.Το αποτελεσμα θα ειναι η απομονωση της Γερμανιας και ενα αντιγερμανικο μενος σε ολες τις χωρες της Ευρωπης με μποικοταρισμα καθε Γερμανικου προιοντος και μια Γερμανια σε κριση.Η Γερμανια θα θερισει αυτα που σπερνει.
    Ισως μετα απο αυτο γεννηθει κατι καινουριο. Ισως οι λαοι της Ευρωπης αφησουν πισω της ηγεσιες τους και βγουν μποστα με αυτοοργανωση και συνεργασια δημιουργησουν τη νεα ΕΥΡΩΠΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ.Αυτη που οραματιστηκαν οι ιδρυτες της. Ο σωτηΡΟΠΛΗΚΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. Ανώνυμος17/4/12 17:56

    Όλα Καλλα αλλα η Μακρή δεν κανη για σένα στηλτην στο ΠΑΣΟΚ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. καλή αρχή! πολύ καλή δουλεία, σκηνοθεσία, σκηνικά, περιμετρικά κόσμος,λόγος-αντίλογος-συμμετοχή πολιτών, ευρωπαϊκή tv. ΜΠΡΑΒΟ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  112. ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΔΟΥΛΕΙΑ - ΜΠΡΑΒΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος18/5/12 14:59

    TITΛΟΣ

    ΤΑ... "Ανόητα Κλισέ"!

    Παράκληση!
    Ας πάψουν, επιτέλους, οι Πολιτικοί(κυρίως των δύο μεγάλων Κομμάτων), εκείνοι όπου η Φαυλότητα, η Ανεπάρκεια ή η Ανικανότητά τους, μας έφτασαν, ώς εδώ, να χρησιμοποιούν-"διαρκώς και κατά κόρον" τα χιλιοτετριμμένα "Ανόητα Κλισέ, όπως: "...η Χώρα μας,έφτασε(!)...!", "...κληρονομήσαμε(!)..."!

    ΈΛΕΟΣ!!!


    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος18/5/12 15:02

    ΤΙΤΛΟΣ

    Η "Ποιότητα" της Δημοκρατίας στη Χώρα μας, Σήμερα!

    Άραγε, η Δημοκρατία μας, σήμερα, νοσεί;
    ...και βέβαια, Ναι!

    -Δεν νοσεί,από τον Λαϊκισμό και τη Δημοκοπία;

    -Δεν νοσεί από τον Άκρατο Κομματισμό την Κομματοκρατία και τον Κομματικό Καιροσκοπισμό; Από την Πολιτική Υστεροβουλία και την Κομματική Ιδιοτέλια;
    Από τον Κομματικό Εκμαυλισμό του Πολίτη και την Πολιτική Φαυλότητα;

    ...Κυρίως, όμως:

    -Δεν νοσεί από την (ακόμα και σήμερα) Συνταγματική Ισχύ του Νόμου "Περί Ευθύνης(!) Υπουργών" και τη "Βουλευτική Ατιμωρησία";
    Από την πρόταξη του ΚΟΜΜΑΤΙΚΟΥ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΟΣ και του ΠΟΛΙΤΙΚΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ πάνω από το ΔΗΜΟΣΙΟ-ΑΠ'ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΙΚΌ ΣΥΜΦΕΡΟΝ και το "ΚΟΙΝΟ ΚΑΛΟ";

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος18/5/12 15:22

    ΤΑ... "Ανόητα Κλισέ"!

    Παράκληση!
    Ας πάψουν, επιτέλους, οι Πολιτικοί (κυρίως των δύο μεγάλων Κομμάτων), εκείνοι όπου η Φαυλότητα, η Ανεπάρκεια ή η Ανικανότητά τους, μάς έφτασαν ώς εδώ, να χρησιμοποιούν-διαρκώς και κατά κόρον τα χιλιοτετριμμένα "Ανόητα Κλισέ", όπως: "...η Χώρα μας,έφτασε(!)...!", "...κληρονομήσαμε(!)..."!

    ΈΛΕΟΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  116. Ανώνυμος23/5/12 11:56

    ΤΙΤΛΟΣ
    "Τίς πταίειν"...;

    Δυστυχώς, ένα σημαντικό μερίδιο ευθύνης, για την Κρίση που Μαστίζει Σήμερα τη Χώρα μας, δεν είναι αποτέλεσμα της "ξευτίλας" τού ΆΚΡΑΤΟΥ-"ΚΟΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΑΝΤΩΝ" στη Χώρα μας; Που, την Αποκλειστική Ευθύνη, δεν την έχει ο ΤΥΧΟΔΙΩΚΤΙΣΜΟΣ, Η ΥΣΤΕΡΟΒΟΥΛΙΑ και η ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΗ ΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ των Κομμάτων που Κυβέρνησαν την Τελευταία 30ετία τη χώρα μας;

    Τα ίδια τα Κόμματα που... υποτίθεται, ότι, θέλουν Σήμερα, με ΑΝΑΠΑΛΑΙΩΣΗ, να μας ΣΩΣΟΥΝ!!!

    ΑΙΣΧΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος23/5/12 12:07

    Γιατί, φτάσαμε...ως εδώ!

    Ο Λαϊκισμός και η Δημοκοπία, ο Κομματικός Εκμαυλισμός του Πολίτη(1) και η Πελατειοκρατία(2), η Πολιτική Υστεροβουλία, η Κομματοκρατία(3) και ο Άκρατος Κομματισμός, κατάντησαν μεγάλη μερίδα Πολιτικών στη Χώρα μας, από "ΥΠΗΡΕΤΕΣ", σε "ΜΕΤΑΠΡΑΤΕΣ" της Πολιτικής-και όχι μόνο Συνείδησης του Πολίτη!
    Ως εκ τούτου, η σχέση Πολίτη-Πολιτικού, αντί να είναι ΠΟΛΙΤΙΚΗ, κατάντησε να είναι ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΗ! Να είναι "ΣΧΕΣΗ ΣΥΝΑΛΛΑΓΉΣ"!
    Έτσι, όχι σπανίως, η Πολιτική (όταν βέβαια ασκείται) γίνεται "θέατρο" πολιτικού αμοραλισμού-πολιτικής και κομματικής φαυλότητας! Ο δε Πολίτης, από "κύτταρο της δημοκρατίας", εκφυλίζεται σε "υποχείριο" (γίνεται το θύμα-το μέσο προς ικανοποίηση), όχι σπάνια, "φαύλων", ιδιοτελών-υστερόβουλων προσωπικών επιδιώξεων και κομματικών σκοπιμοτήτων, ή... "καμιά φορά!", παράνομων-πέρα από κάθε ήθος και κάθε Νομιμότητα συμφερόντων!
    Κατά συνέπεια, Τα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ του Πολίτη στις εκάστοτε εκλογές, στην πλειονότητα των περιπτώσεων, αντί να είναι ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑΣ, δηλ. ΙΚΑΝΟΤΗΤΑΣ, ΉΘΟΥΣ, ΕΝΤΙΜΟΤΗΤΑΣ και ΑΚΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ, εκφυλίστηκαν, σε Κριτήρια "Καλύτερης Πελατειακής Συναλλαγής και Υποστήριξης", "Καλύτερου και αποτελεσματικότερου Κομματικού Εκμαυλισμού" και... "Πολιτικής Φαυλότητας"!!!
    Να, μάς ... "χαιρόμαστε"!

    Σημειώσεις:
    (Σχετ. τίτλοι, Νεολογισμοί", Φράσεις-Κλειδιά).

    1.Κομματικός Εκμαυλισμός του Πολίτη
    Όταν, ένα κόμμα, παρασύρει στη διαφθορά και στην πολιτική φαυλότητα τον πολίτη. Αλλάζοντας (εκφυλίζοντας) την Πολιτική του Συνείδηση,την πολιτική σχέση μαζί του, σε σχέση-διαφθοράς, σε Σχέση-Συναλλαγής. Σε σχέση ικανοποίησης ιδιοτελών και υστερόβουλων-τυχοδιωκτικών προσωπικών ή κομματικών συμφερόντων και ανεπίτρεπτων επιδιώξεων.
    Εκφυλίζοντας τον Πολίτη (με τη κυριολεκτική σημασία τού όρου, σε ένα κοινοβουλευτικό πολίτευμα), σε Πολίτη-"Πελάτη-Ψηφοφόρο". Αλλοιώνοντας έτσι, την ουσία ενός ποιοτικού-Πραγματικού Δημοκρατικού Πολιτεύματος! 2.Πελατειοκρατία
    Το διοικητικό εκείνο σύστημα κατά το οποίο η Πολιτεία είναι υποταγμένη στο κόμμα, στην Κομματική Πελατεία και δυσκολεύεται ή δεν υφίσταται ως αυθύπαρκτη οντότητα!
    3.Κομματικοποίηση του Κράτους. Κρατισμός-Κομματοκρατία
    -Κομματικοποίηση του Κράτους:
    Χρησιμοποιώ το Κράτος για να προωθήσω τα κομματικά μου συμφέροντα και τους προσωπικούς ή κομματικούς-ιδιοτελείς και υστερόβουλους
    σκοπούς μου, αλλοιώνοντας, έτσι, το πραγματικό του περιεχόμενο: Να υπηρετεί τον Πολίτη! -Υποταγή-επικράτηση του Κόμματος στο Κράτος!
    -Υποδούλωση του Κράτους στο Κόμμα!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος23/5/12 12:46

    ΤΙΤΛΟΣ
    "Ο ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΜΟΥ..."

    ...Παρόλο που υπήρξα (και είμαι) Ενεργός Πολίτης
    δεν γράφτηκα ποτέ σε κανένα κόμμα και, επομένως
    ..." δεν τα φάγαμε μαζί"!

    Όταν κλήθηκα-και μου δόθηκε η ευκαιρία
    (αν και μόνος μου) να κάνω κάτι για τη χώρα μου,
    με προθυμία, χωρίς δεύτερη σκέψη, το έκανα. Κάνοντας πράξη
    την παρουσία της στο Εξωτερικό, σε διεθνή διοργάνωση,
    με ένα Χάλκινο Μετάλλιο.

    Όμως, στη ζωή μου,
    παρόλο που πορεύτηκα "με το σταυρό στο χέρι",
    "βρέθηκα" Μακροχρόνια Άνεργος και
    "με το σταυρό στον ώμο"!

    ...Παρόλα αυτά, σήμερα,
    "αξιώθηκα" να δω τη Χώρα μου, τη Χώρα μας,
    δήθεν-για να μη χρεοκοπήσει,
    να ζητιανεύει διαρκώς για δανεικά-να λοιδορείται
    και να διασύρεται διεθνώς!
    Δεν φταίει άραγε, σ` αυτή τη χώρα, κανείς;;;

    ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΣΥΜΠΟΛΙΤΗΣ ΜΑΣ


    ΤΕΙΧΗ

    Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
    μεγάλα κ`υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

    Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
    Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μού τρώγει αυτή η τύχη

    διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
    Ά όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

    Αλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
    Ανεπαισθήτως μ`έκλεισαν από τον κόσμο έξω.
    Κ. Π.Καβάφης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος23/5/12 14:23

    ΤΟ ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ ΕΡΩΤΗΜΑ ΠΟΥ... ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΝΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΠΟΛΙΤΕΥΜΑΤΟΣ

    Η εκλογή (ή η επανεκλογή ) ενός ΔΙΕΥΘΑΡΜΈΝΟΥ-ΦΑΎΛΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΟΎ, "Νομιμοποιείται άραγε από τις ψήφους μιας ΚΟΜΜΑΤΙΚΆ ΕΚΜΑΥΛΙΣΜΈΝΗΣ Εκλογικής Πελατείας;;;
    Δηλαδή, όταν οι ψήφοι αυτές είναι προϊόν Υστερόβουλης Συναλλαγής, μέσα τη Φαυλότητα και τον Πολιτικό Αμοραλισμό τού Πολιτικού!!!

    ΥΓ
    Παράκληση: Η απάντηση στο ερώτημα, απευθύνεται στους πολιτικούς ηγέτες-"ηγήτορες" της Χώρας μας.

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ανώνυμος23/5/12 16:42

    Τίτλος
    Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΊΑ ΔΥΟ ΚΟΜΜΆΤΩΝ ΜΕ ΤΟ...ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΣΤΗ ΧΏΡΑ ΤΩΝ ---ΛΩΝ;

    ...Ανακοινώθηκε η συνεργασία ΝΔ-(ΔΗΜ.ΣΥΜΜΑΧΊΑΣ) της Ντόρας Μπακογιάννη... με το "μεγάλο αζημίωτο", φαίνεται! Τιθέμενη επικεφαλής του ψηφοδελτίου επικρατείας της ΝΔ!!!
    Και... το ερώτημα είναι:
    Τι,θα υπερισχύει, άραγε, τώρα; Ο τίτλος τής ΑΡΧΗΓΟΥ της ΔΗΜ.ΣΥΜΜΑΧΊΑΣ ή εκείνος του ΕΠΙΚΕΦΑΛΉΣ του Ψηφοδελτίου Επικρατείας της ΝΔ; Της Μνημονιακής Πολιτικής, ή της Αντι-Μνημονιακής Πολιτικής; Της Ημι-Μνημονιακής ή της Επαμφοτερίζουσας-Μνημονιακής Πολιτικής;
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος25/5/12 13:43

    Ο Αποπληθωρισμός, οι Οριζόντιες Περικοπές και η...Εσωτερική Υποτίμηση

    H ΦΡΟΥΔΑ ΕΛΠΊΔΑ ΤΗΣ "ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ"!

    Ερώτηση: Χωρίς οριζόντιες περικοπές, χωρίς οριζόντια μείωση μισθών-ημερομισθίων και περικοπών του κοινωνικού κράτους, δηλαδή, τον Αποπληθωρισμό και την Εσωτερική Υποτίμηση, πώς θα επιτύχει η εφαρμογή τής συνταγής τής Τρόικας για την αντιμετώπιση της Κρίσης;;;

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος26/5/12 12:59

    ΤΙΤΛΟΣ
    ΥΠΆΡΧΕΙ, ΆΡΑΓΕ, ΕΛΠΊΔΑ;

    "...Όταν η "Κουτοπονηριά του Καραγκιόζη" εκ μέρους σημαντικής μερίδας των Νεοελλήνων, αντικατασταθεί από την ΕΝΤΙΜΌΤΗΤΑ, την ΑΞΙΟΠΡΈΠΕΙΑ και την ΑΥΤΟΣΥΝΕΙΔΗΣΉ τους, τότε, ίσως, αρχίσει να αντιφεγγίζει και η Ελπίδα μας για ένα Καλύτερο Αύριο!"
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος26/5/12 13:58

    ΤΟ ΔΙΛΗΜΜΑ ΓΙΑ ΤΟ.... "ΜΕΣΟΠΡΌΘΕΣΜΟ"


    Το Μικρόνοο-Εκβιαστικό και Απαράδεκτο Δίλημμα: << ή ψηφίζουμε το "Μεσοπρόθεσμο" ή χρεωκοπούμε>>, τώρα(!), τίθεται στις πραγματικές του διαστάσεις, με το παρακάτω αντι-δίλημμα: ή δεν ψηφίζουμε το "Μεσοπρόθεσμο"-και φτωχεύουμε-τώρα!... ή το ψηφίζουμε, ΤΩΡΑ, και μάς "φτωχεύουν ελεγχόμενα"- δανειστές και τοκογλύφοι μας-μετά από δύο έως τρία χρόνια!!!
    Δηλαδή, ψηφίζοντάς-το,ΤΩΡΑ, μεταθέτουμε χρονικά τη "χρεωκοπία" μας 2-3 χρόνια αργότερα;
    Χρεωνόμενοι ( "μπαίνοντας μέσα"), επιπλέον, εκτός από τα 110δις του πρώτου Μνημονίου, άλλα 130(;)δις επιπλέον (βλ. το Μνημόνιο2) !
    ...για να μάς χρεωκοπήσουν-"επίσημα" (άνευ πιστωτικού κινδύνου), αργότερα, όταν, πλέον, οι δανειστές και οι τοκογλύφοι μας, αφ'ενός μεν θα έχουν ξεφoρτωθεί ένα πολύ σημαντικό μέρος των ομολόγων μας-ενώ ο λαός μας θα έχει ήδη χρεωκοπήσει, αφ'ετέρου δε, όταν, θα έχει "Αξιοποιηθεί ", εκποιηθεί, ή θα έχει ενεχυριαστεί ό,τι θα'χει απομείνει από την Περιουσία και από τον Ορυκτό Πλούτο της χώρας μας;


    Επομένως: η κατά 2-3 έτη "μετάθεση της χρεωκοπίας" μας από τους πιστωτές, τους δανειστές και τους "τοκογλύφους" μας, θα μας κοστίσει ,επιπλέον (μέσα από την ήδη φτώχεια μας-μέσα από την ήδη χρεωκοπία του λαού μας), άλλα 240δις ευρώ;;;
    Γιατί, τόση ΜΙΚΡΟΝΟΙΑ;;;
    (Για την Αντιγραφή Monday, June 27, 2011 2:21 PM)

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  124. Ανώνυμος27/5/12 15:48

    ΤΙΤΛΟΣ
    "Το Μνημόνιο1 Απέτυχε!...Ζήτω Το Μνημόνιο2;"


    ΓΡΑΦΕΙ Ο Κ.ΛΕΜΠΙΔΑΚΗΣ*

    Είναι γεγονός και σ'όλους μας, πλέον, γνωστό, ότι, η Χώρα μας, σήμερα, βρίσκεται στο πιο δύσκολο-μεταπολιτευτικά σταυροδρόμι!
    Πολλά κρίσιμα-άλλοτε ευνόητα, άλλοτε αυτονόητα για την απλή λογική ερωτήματα, διαρκώς αναφύονται, χωρίς να τυγχάνουν , συνήθως, επαρκών απαντήσεων.
    Εκ των ερωτημάτων αυτών, το πλέον σημαντικό-το πλέον ουσιαστικό, όμως, που είναι ,σήμερα, πολύ επίκαιρο, αφορά το μέλλον τού ασαφούς σήμερα οικοδομήματος, που "ακούει" στο όνομα της Ε.Ε
    Έτσι,λοιπόν, πριν το ξεπούλημα-πριν την εκποίηση, (δηλαδή την βεβιασμένη "Αποκρατικοποίηση")-της δημόσιας Περιουσίας μας, που, επιτακτικά, πλέον, μάς ζητούν οι "Ιθύνοντες" τής Ε.Ε., δεν θα'ταν φρόνημο να γνωρίζουμε, ξεκάθαρα, ποια είναι η Ευρώπη του Σήμερα; και...ποια Ευρώπη του αύριο οικοδομούμε, Τώρα; Επιτακτικά!... εκ των πραγμάτων, πλέον...
    Την Ομοσπονδιακή Ευρώπη, της πολιτικής ενοποίησης και της κοινωνικής συνοχής ή την Ευρώπη ενός "ηγετικού" κεντρικού πυρήνα και της περιφέρειας των... "κρατών-ειλώτων":
    Των κρατών εκείνων που θα'ναι τα "κράτη-παρίες"; Που θα αποκλίνουν, διαρκώς, από την "ευρωπαϊκή σύγκλιση";
    Εκείνων των Κρατών που θα καταναλώνουν διαρκώς (δίχως να αποταμιεύουν) τα προϊόντα τού "ηγετικού-πυρήνα", για να τους προσφέρουν με τη σειρά τους ως αντάλαγμα τα φτηνά τους Προϊόντα και τις φτηνές Υπηρεσίες τους;
    Για να δημιουργήσουν την... Ευρώπη ("τη γη τής επαγγελίας") για τους λίγους;
    Εκείνης της Ευρώπης όπου, όπως και σήμερα, "... τα Πλεονάσματα τού Βορρά", θα συνεχίζουν να είναι "...τα ελλείμματα τού Νότου";
    Της Ευρώπης εκείνης "του Βορρά", όπου ο "Νότος" θα αγοράζει τα προϊόντα τού "σκληρού πυρήνα" που θα δανείζει ,διαρκώς, τον "Νότο";
    Ενός "Νότου" που θα Υπερχρεώνεται διαρκώς, επιδοτώντας με τη φτώχεια του τις Θέσεις Εργασίας και την ευμάρεια του "Βορρά";
    Ενός "Νότου", που θα δανείζεται διαρκώς με τοκογλυφικά Επιτόκια μέσω της "Ελεύθερης" αγοράς, προσφέροντας ως αντάλαγμα (λόγω της Υπερχρέωσής του) την απώλεια μέρους της εθνικής του Κυριαρχίας;


    Εκείνης της Ευρώπης, όπου ο "Βορράς" θα φορτώνει, διαρκώς με τα "Τοκογλυφικά" του Επιτόκια το "Νότο"; Που δεν θα μπορέσει στο διηνεκές "...να σηκώσει κεφάλι";
    Δηλαδή, εκείνων των Κρατών με σχεδόν ανύπαρκτες προπτικές κοινωνικής και πολιτικής σύγκλισης; Για ένα αύριο, "...Του Λυτρωμού, ή Του Χαμού μας";;;


    *κ.K.ΛΕΜΠΙΔΑΚΗΣ
    ΧΗΜΙΚΟΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ

    (Δ/μα Εφ.Νέα Κρήτη 25/6/2011)
    Για την Αντιγραφή
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  125. Ανώνυμος27/5/12 16:56

    Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟ "ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ"!
    ...ΣτΕ: "Είναι συνταγματικό το <> μόνο για δύο χρόνια(;)"!!!
    Δηλαδή, υπάρχουν θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές περί δικαίου (στο οποίο στηρίχθηκε, στο οποίο βασίστηκε αυτή η απόφαση του Σ.τ.Ε) για τη συνταγματικότητα ή μη του αντικοινωνικού αυτού "χαρατιού της ΔΕΗ" με ημερομηνία λήξης)(!);;;
    Τι "είδους, άραγε, Δικαιοσύνη (ή, τουλάχιστον...Κοινωνική Δικαιοσύνη) να είναι εκείνη που "ισχύει" με ημερομηνία λήξης(!);;; Διαφυλάσσεται έτσι, η Κοινωνική Συνοχή;
    ...Έλεος!
    Ας πάρουν ,λοιπόν, ΤΩΡΑ, όλα τα κόμματα θέση και ας βάλουν στο Πρόγραμμα της προεκλογικής τους καμπάνιας, αν θα διατηρήσουν ή θα καταργήσουν αυτόν τον "κατάπτυστο", αυτόν τον "αναίσχυντο"-τον αντικοινωνικό νόμο που "επιβάλλει σε μια Α.Ε (όπως η ΔΕΗ) να εισπράττει "ΧΑΡΑΤΣΙΑ" για λογαριασμό για του ΚΡΑΤΟΥΣ(!)
    ...με την απειλή(;) της διακοπής ενός κοινωνικού αγαθού ύψιστης σημασίας εισπράτοντας μάλιστα και...το 1%(;) από το Κράτος(;)(από το "χαράτσι";) σε περίπτωση άρνησης ή μη αποδοχής του από τον Καταναλωτή! παρόλο που δεν υπάρχει(ούτε αναφέρεται) στις συμβατικές του υποχρεώσεις στη σύμβαση που υπογράφει με τη ΔΕΗ για την παροχή-την προμήθεια Ηλεκτρικής Ενέργειας!!!
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  126. Ανώνυμος8/6/12 16:46

    TO ΑΝΤΙ-ΣΠΟΤ ΕΝΌΣ ΑΗΔΟΎΣ ΣΠΟΤ ΜΙΆΣ...ΑΉΘΟΥΣ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΉΣ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΑΣ;;;


    ΕΡΏΤΗΣΗ (επιθεωρητής-πρός δάσκαλο):

    Με όλο και διαρκώς-περισότερα δάνεια (για να ξεπληρώνεις τα παλαιότερα δάνεια) και με την παράλληλη-συνεχή μείωση του ΑΕΠ μας, είναι δυνατόν, ποτέ, να αντιμετωπίσουμε την κρίση υπέρογκου χρέους στη χώρα μας;

    ΑΠΑΝΤΗΣΗ (δάσκαλος):

    όχι κύριε επιθεωρητά! Αργά ή γρήγορα, με μαθηματική ακρίβεια θα οδηγηθούμε έξω από την Ευρωζώνη και απο το Ευρώ!

    ΜΑΘΗΤΡΙΑ: "... Γατί κύριε;;;

    ΆΛΛΗ ΜΑΘΗΤΡΙΑ: "... Και η Ελλάδα, κύριε;;;

    Υ.Γ.

    "Teacher,Leave Kids Alone"

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  127. Ανώνυμος10/6/12 16:07

    O ΜΌΜΠΟΣ ΚΑΙ... "ΤΟ ΣΎΝΔΡΟΜΟ ΤΗΣ ΣΤΟΧΌΛΜΗΣ" ΣΤΙΣ ΒΟΥΛΕΥΤΙΚΈΣ ΕΚΛΟΓΈΣ!


    Μπόμπος: μα, τι είναι... το "Σύνδρομο της Στοχόλμης" στις βουλευτικές Εκλογές, πατέρα;

    Πατέρας:Το "Σύνδρομο της Στοχόλμης",παιδί μου είναι όταν ερωτεύεσαι τον βιαστή σου και... τον εμπιστεύεσαι!

    Μπόμπος:...και, το "Σύνδρομο της Στοχόλμης" στις βουλευτικές Εκλογές ποιό είναι, πατέρα;

    Πατέρας: μα, δεν είναι αυτονόητο, παιδί μου; Όταν εμπιστεύεσαι τον καταστροφέα σου -τον ερωτεύεσαι- και αντί να τον καταψηφίσεις τον ξανα-ψηφίζεις στις επόμενες εκλογές!!!

    Μπόμπος: και ..η δημοκρατία, πατέρα;..και, επομένως το μέλλον τού κάθε πολίτη...ποιό θα'ναι, πατέρα;;;


    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  128. Ανώνυμος13/6/12 12:20

    Tο σύστημα
    και οι εθύνες του πολίτη


    Του κ.Λεμπιδάκη*

    Η απουσία ενός συγκεκριμένου πολιτικού στίγματος σ'ένα κόμμα με προφανή στόχο την "καιροσκοπκή" αλίευση ψηφοφόρων, αφενός μεν αλλοιώνει την ελεύθερη βούληση του πολίτη στις εκάστοτε Εκλογές, αφετέρου δε, μοιραία, το ρίχνει στην παγίδα του "Κυβερνητισμού" και της απλής διαχείρησης ,όταν αυτό έλθει στην εξουσία!
    Δηλαδή, κινδυνεύει, να αποπροσανατολίζεται διαρκώς, να διολισθαίνει και να χάνεται σε μια ανερμάτιστη μη συγκροτημένη ποτιτική, χωρίς καμία ουσιαστική κατεύθυνση και όραμα!
    Ώς εκ τούτου, εκ των πραγμάτων πλέον, εξαναγκάζεται να διαχειρίζεται τα πρβλήματα που δυστυχώς, ως επί το πλείστον, η ίδια η ασαφής πολιτική του παράγει, παρά να δημιουργεί νέες προοπτικές ή τουλάχιστον να επιλύει αποτελεσματικά τα προβλήματα του τόπου! Μπαίνοντας σ'ένα φαύλο κύκλο δημιουργίας-ψευτοεπίλυσης-επανεμφάνησης όλο και μεγαλύτερων προβλημάτων που δυστυχώς, τις συνέπειες τις πληρώνει πάντα η χώρα και κατ'επέκταση ο κάθε πολίτης (βλ. Ελλείμματα, δημόσιο χρέος και πολλά άλλα) συμπαρασύροντας πρός τα κάτω το βιοτικό του επίπεδο, υπονομεύοντας όλο και περισσότερο την κοινωνική συνοχή!
    Όσο για τις συνέπειες, ας μην το συζητάμε καλύτερα!
    Φταίει, πάντα, είτε ο "Στρατηγός Άνεμος", είτε "τα πεύκα που...(θέλουν(;) να) καίγονται", είτε οι διάφορες συγκυρίες (εσωτερικές ή διεθνείς) είτε οι "προηγούμενοι" που μόλις αναλάβουν την την εξουσία γίνονται οι "επόμενοι" φταίχτες...και πάει λέγοντας!
    Το ερώτημα όμως παραμένει:
    -Ποιός, άραγε, να είναι εκείνος, που πάντα... "θα πληρώνει το μάρμαρο";
    -Μα, είναι αυτονόητο, πλέον!... ο κάθε πολίτης!
    -Δικαίως ή αδίκως;
    -Και βέβαια, δικαίως! Στον βαθμό που του αναλογεί και του επιμερίζεται όταν ψηφίζει πελατειακά και ανεύθυνα. Εντασσόμενος (στις περισσότερες φορές άθελά του ίσως), σ' ένα "κοπάδι " άβουλων, κομματικά φανατισμένων πελατών-ψηφοφόρων! Μιας, δυστυχώς, αναχρονιστικής για τη χώρα μας τριτοκοσμικής πλέον για την Ευρώπη και την "Αγρια Δύση" κομματικής φεουδαρχίας!
    Μιας "οικογενειοκρατικής κομματικής πελατειοκρατίας!" Λες και η κάθε εκλογική περιφέρεια ή έδρα σ'ένα σύγχρονο δημοκρατικό πολίτευμα, είναι οικογενειακή κομματική ιδιοκτησία, κληρονομούμενο δικαίωμα, προνόμιο, φέουδο ή τιμάριο (βλ. μεσαίωνα) κανενός!

    Συνεπώς:
    Σε μια σύγχρονη δημοκρατική κοινωνία με ποιοτική λαϊκή κυριαρχία, το μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για το μέλλον μας, για το μέλλον της χώρας μας και για το μέλλον του καθενός μας, για όλα όσα μας κάνουν να υποφέρουμε ή να χαιρόμαστε, δεν το έχουμε εμείς και μόνο εμείς;
    Ας μάς χαιρόμαστε, λοιπόν, για τις επιλογές μας! Για τις παλαιότερες και... τις μελλοντικές!


    * Ο Κ. Λεμπιδάκης
    είναι Χημικός Μηχανικός

    (Δ/μα Εφημ."Πατρίς", 31/3/2010)



    ΣΧΌΛΙΟ

    Βρισκόμαστε ήδη στο "2012"μ.Χ.(!) και... ενώ, εδώ και καιρό, η χώρα μας βρίσκεται στα πρόθυρα της οικονομικής χρεοκοπίας έχοντας ήδη "χρεοκοπήσει" πολιτικά και αξιακά, όμως, (παρ'όλα αυτά) Ο...ΠΑΛΑΙΟΚΟΜΜΑΤΙΣΜΌΣ καλά κρατεί!!!
    Υπάρχει άραγε, ελπίδα;;;
    Ίσως!... Όταν αλλάξουμε, πρώτα-ΕΜΕΊΣ!
    Όταν αρχίσουμε να συμπεριφερόμαστε ως ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ και όχι ως ΑΝΕΥΘΥΝΟΙ πολίτες-ψηφοφόροι, στις εκάστοτε Εκλογές.
    Φτάνει πια ο ΞΎΛΙΝΟΣ ΛΌΓΟΣ και τα κάθε είδους ΕΞΟΡΓΙΣΤΙΚΆ ΨΕΜΑΤΑ!
    Φτάνουν πια οι κάθε είδους ΦΑΝΑΤΙΣΜΟΊ, που μειώνουν το ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΉΘΟΣ και υποβαθμίζουν τον ΠΟΛΙΤΙΚΌ ΠΟΛΙΤΙΣΜΌ της χώρας μας!... Που οδηγούν στην ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟΠΟΊΗΣΗ της πολιτικής μας ζωής!... Που δημιουργούν ένα τεράστιο ΈΛΛΕΙΜΜΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΊΑΣ στη χώρα μας!!!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  129. Ανώνυμος13/6/12 14:52

    H ανάπτυξη

    Του
    Κ.Λεμπιδάκη*

    ...Μπορούμε άραγε, να επιτύχουμε πραγματική ανάπτυξη ξοδεύοντας διαρκώς και απερίσκεπτα, τα χρήματα από τις ευρωπαϊκές ενισχύσεις ή από τον συνεχή δανεισμό, για καταναλωτικούς και μόνο λόγους: Χωρίς την παράλληλη υλοποίηση ενός συγκροτημένου, κατάλληλου για τη χώρα μας, οραματικού Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης;

    Αλήθεια! Τι παράγουμε σαν χώρα, σήμερα;
    <>!!!


    Το έλλειμμα

    Οι ατελέσφορες πολιτικές για την αντιμετώπιση
    των ελλειμμάτων και του δημόσιου χρέους
    στη χώρα μας!

    Αλήθεια τι επιτυγχάνουμε άραγε, με τις έως σήμερα εφαρμοζόμενες, ανεπαρκείς ή μη αποτελεσματικές αναχρονιστικές πολιτικές για την αντιμετώπιση των ελλειμμάτων και του τεράστιου δημόσιου χρέους μας;
    * Όπως εκ των πραγμάτων πλέον φαίνεται, ...τίποτα άλλο απ' το να συρρικνώνουμε διαρκώς την οικονομία μας, ....μετατρέποντας σταδιακά, τις θέσεις , "πλήρους και σταθερής εργασίας" , ...σε θέσεις υποαπασχόλησης, ψευτο-απασχόλησης , ή επιδοτούμενης σε χώρο εργασίας ανεργίας!
    Δηλαδή:
    ...Αντί να αυξάνουμε τον παραγόμενο πλούτο μεγενθύνοντας την οικονομία μας,
    (για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικότερα, ελλείμματα και δημόσιο χρέος)
    ...παράγουμε όλο και μεγαλύτερη φτώχεια , μοιράζουμε όλο και περισσότερη μιζέρια,
    ...αυξάνοντας την ανεργία, μειώνοντας τη ζήτηση, επιδεινώνοντας περαιτέρω τα ελλείμματα,
    ...υπονομεύοντας όλο και περισσότερο την κοινωνική συνοχή!


    * Ο Κ.Λεμπιδάκης είναι
    διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός

    (Δ/μα εφημ." Η Τόλμη", 5/01/2010)








    ΣΧΌΛΙΟ

    ¨Ενας πιο πραγματικός- πιο αναλυτικός-τίτλος στη θέση του τίτλου " Η Ανάπτυξη", που θα περιέγραφε πιστότερα και με περισσότερη "ευκρίνεια" την ωμή πραγματικότητα, δεν θα μπορούσε να ήταν:
    "Η Πραγματική Ανάπτυξη έως Σήμερα στη Χώρα μας: <>!
    ...Στη χώρα των χαμένων ευκαιριών των περασμένων δεκαετιών! Στη χώρα της "Ισχυρής Ελλάδας"(!) του Σημίτη, με το 4-5%ψευτο-ανάπτυξη(!), ή ανάπτυξη-φούσκα!
    ...Μια "ανάπτυξη", που βασιζόταν στην κατανάλωση των επιδοτήσεων και των... δανεικών, υπερχρεώνοντας παράλληλα-υπερβολικά τον κάθε έλληνα πολίτη (χωρίς καν να τον ρωτήσουν)!
    ...Μια "ανάπτυξη" που βασιζόταν στην κατανάλωση των προϊόντων που εισάγαμε διαρκώς. Χωρίς να επενδύσουμε βάσει ενός Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης και να κάνουμε τις κατάλληλες παραγωγικές επενδύσεις για τη χώρα μας.
    -Παρόλο που τα επιτόκια δανεισμού τότε ήταν σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα!
    -Παρόλο που η δική μας Παραγωγή και οι Εξαγωγές, διαρκώς έπνεαν τα λοίσθια!

    Άραγε, εκείνη την εποχή της πλαστής ευμάρειας, η Τράπεζα της Ελλάδας τί έκανε;...και τί έλεγε;
    ...Τι "συμβουλές" έδιδε ή τι προειδοποήσεις έστελνε στην τότε κυβέρνηση;
    Ποιός κοινοβουλευτικός έλεγχος γινόταν τότε, από τους βουλευτές και από τα κόμματα της ελληνικής Βουλής;
    Τί έγραφαν τότε, και τί έκαναν οι διάφοροι Οικονομικοί Αναλυτές και αρθρογράφοι στον περιοδικό και τον ημερήσιο τύπο και τί έλεγαν άραγε, στα ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε;
    Τί έλεγαν, και.. τί έκαναν τα διαφορα "Tink Tank", τα Οικονομκά Ινστιτούτα και τα Πανεπιστήμια, στη χώρα μας;;;

    ... Δεν φταίει άραγε, και δεν έχει καμιά ευθύνη,σ' αυτήν την "έρημη χώρα" κανείς και... για τίποτα;;;

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  130. Ανώνυμος14/6/12 17:26

    H ανάπτυξη





    Του

    Κ.Λεμπιδάκη*





    ...Μπορούμε άραγε, να επιτύχουμε πραγματική ανάπτυξη ξοδεύοντας διαρκώς και απερίσκεπτα, τα χρήματα από τις ευρωπαϊκές ενισχύσεις ή από τον συνεχή δανεισμό, για καταναλωτικούς και μόνο λόγους: Χωρίς την παράλληλη υλοποίηση ενός συγκροτημένου, κατάλληλου για τη χώρα μας, οραματικού Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης;




    Αλήθεια! Τι παράγουμε σαν χώρα, σήμερα;

    <>!!!


    Το έλλειμμα

    Οι ατελέσφορες πολιτικές για την αντιμετώπιση
    των ελλειμμάτων και του δημόσιου χρέους
    στη χώρα μας!

    Αλήθεια τι επιτυγχάνουμε άραγε, με τις έως σήμερα εφαρμοζόμενες, ανεπαρκείς ή μη αποτελεσματικές αναχρονιστικές πολιτικές για την αντιμετώπιση των ελλειμμάτων και του τεράστιου δημόσιου χρέους μας;
    * Όπως εκ των πραγμάτων πλέον φαίνεται, ...τίποτα άλλο απ' το να συρρικνώνουμε διαρκώς την οικονομία μας, ....μετατρέποντας σταδιακά, τις θέσεις , "πλήρους και σταθερής εργασίας" , ...σε θέσεις υποαπασχόλησης, ψευτο-απασχόλησης , ή επιδοτούμενης σε χώρο εργασίας ανεργίας!
    Δηλαδή:
    ...Αντί να αυξάνουμε τον παραγόμενο πλούτο μεγενθύνοντας την οικονομία μας,
    (για να αντιμετωπίσουμε αποτελεσματικότερα, ελλείμματα και δημόσιο χρέος)
    ...παράγουμε όλο και μεγαλύτερη φτώχεια , μοιράζουμε όλο και περισσότερη μιζέρια,
    ...αυξάνοντας την ανεργία, μειώνοντας τη ζήτηση, επιδεινώνοντας περαιτέρω τα ελλείμματα,
    ...υπονομεύοντας όλο και περισσότερο την κοινωνική συνοχή!


    * Ο Κ.Λεμπιδάκης είναι
    διπλωματούχος Χημικός Μηχανικός

    (Δ/μα εφημ." Η Τόλμη", 5/01/2010)








    ΣΧΌΛΙΟ

    ¨Ενας πιο πραγματικός- πιο αναλυτικός-τίτλος στη θέση του τίτλου " Η Ανάπτυξη", που θα περιέγραφε πιστότερα και με περισσότερη "ευκρίνεια" την ωμή πραγματικότητα, δεν θα μπορούσε να ήταν:
    "Η Πραγματική Ανάπτυξη έως Σήμερα στη Χώρα μας: <>!
    ...Στη χώρα των χαμένων ευκαιριών των περασμένων δεκαετιών! Στη χώρα της "Ισχυρής Ελλάδας"(!) του Σημίτη, με το 4-5%ψευτο-ανάπτυξη(!), ή ανάπτυξη-φούσκα!
    ...Μια "ανάπτυξη", που βασιζόταν στην κατανάλωση των επιδοτήσεων και των... δανεικών, υπερχρεώνοντας παράλληλα-υπερβολικά τον κάθε έλληνα πολίτη (χωρίς καν να τον ρωτήσουν)!
    ...Μια "ανάπτυξη" που βασιζόταν στην κατανάλωση των προϊόντων που εισάγαμε διαρκώς. Χωρίς να επενδύσουμε βάσει ενός Εθνικού Στρατηγικού Σχεδίου Ανάπτυξης και να κάνουμε τις κατάλληλες παραγωγικές επενδύσεις για τη χώρα μας.
    -Παρόλο που τα επιτόκια δανεισμού τότε ήταν σε πάρα πολύ χαμηλά επίπεδα!
    -Παρόλο που η δική μας Παραγωγή και οι Εξαγωγές, διαρκώς έπνεαν τα λοίσθια!

    Άραγε, εκείνη την εποχή της πλαστής ευμάρειας, η Τράπεζα της Ελλάδας τί έκανε;...και τί έλεγε;
    ...Τι "συμβουλές" έδιδε ή τι προειδοποήσεις έστελνε στην τότε κυβέρνηση;
    Ποιός κοινοβουλευτικός έλεγχος γινόταν τότε, από τους βουλευτές και από τα κόμματα της ελληνικής Βουλής;
    Τί έγραφαν τότε, και τί έκαναν οι διάφοροι Οικονομικοί Αναλυτές και αρθρογράφοι στον περιοδικό και τον ημερήσιο τύπο και τί έλεγαν άραγε, στα ηλεκτρονικά Μ.Μ.Ε;
    Τί έλεγαν, και.. τί έκαναν τα διαφορα "Tink Tank", τα Οικονομκά Ινστιτούτα και τα Πανεπιστήμια, στη χώρα μας;;;

    ... Δεν φταίει άραγε, και δεν έχει καμιά ευθύνη,σ' αυτήν την "έρημη χώρα" κανείς και... για τίποτα;;;

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  131. Ανώνυμος15/6/12 09:43

    Το Μήνυμα της Ελλάδας πρός την Τρόικα


    Βοηθείστε μας να παράξουμε Νέο Πλούτο για να σας ξεπληρώσουμε:
    Για να αποπληρώσουμε με αξιοπρέπεια το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΈΟΣ μας, αφού πρώτα ΚΑΤΑΣΤΕΊ ΒΙΩΣΙΜΟ!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  132. Ανώνυμος15/6/12 09:44

    ΤΙΤΛΟΣ

    Το Μήνυμα της Ελλάδας πρός την Τρόικα


    Βοηθείστε μας να παράξουμε Νέο Πλούτο για να σας ξεπληρώσουμε:
    Για να αποπληρώσουμε με αξιοπρέπεια το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΈΟΣ μας, αφού πρώτα ΚΑΤΑΣΤΕΊ ΒΙΩΣΙΜΟ!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  133. Ανώνυμος15/6/12 10:30

    Το Δίλημμα της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ενόψη μιας Μελλοντικής (οσονούπω) Μεγάλης Κρίσης στην Ευρωζώνη:
    Μια Άλλη Άποψη
    ...Επειδή τα μέτρα που έχουν ληφθεί έως σήμερα για την αντιμετώπιση της Κρίσης στην Ευρωζώνη ήταν (και είναι) ανεπαρκή και σε λάθος κατεύθυνση, ενδεχομένως να καταστεί αναπόφευκτο να χρειαστεί να "διασπαστεί" προσωρινά η Ευρωζώνη στην "Ζώνη του σκληρού Ευρώ του Βορρά" και στην "Ζώνη ενός πιο μαλακού Ευρώ του Νότου"
    Εάν δεν υπάρξει περαιτέρω ολιγωρία , η "διάσπαση" αυτή θα έχει προσωρινό χαρακτήρα έως ότου ο Νότος θα αποκτήσει ή θα πλησιάσει πολύ κοντά την αταγωνιστικότητα του Βορρά.
    Το κέρδος , θα είναι μεγάλο: Η ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ ΤΗΣ ΕΝΌΤΗΤΑΣ ΤΗΣ Ε.Ε
    Δεν θα'ταν λοιπόν πολύ νουνεχές οι ηγέτες και τα Think Tank της Ε.Ε να αρχίσουν να επεξεργάζονται ένα plan B πρός αυτήν την κατεύθυνση;;;
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  134. Ανώνυμος18/6/12 09:47

    ΤΙΤΛΟΣ
    Το Νέο Ερώτημα- Δίλημμα και...Ενδεχομένως το Νέο Σλόγκαν
    τνς Χρονιάς!


    Πώς;;;
    ...Μπορείς από τα "Μπάζα" και τα Σάπια "Τούβλα"
    ενός Παλιού Οικοδομήματος να ξανα-φτιάξεις
    ένα καινούριο- στέρεο;
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  135. Ανώνυμος19/6/12 11:34

    ΕΚΛΟΓΈΣ ΜΕ... ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΒΟΎΛΗΣΗ;...: ΠΟΙΆ ΕΛΕΎΘΕΡΗ ΒΟΥΛΗΣΗ;;;

    ...Άραγε, οι έλληνες πολίτες στις επαναληπτικές εκλογές της 17ης Ιουνίου
    ψήφισαν με Ελεύθερη Βούληση ή υπό το καθεστώς του ΦΌΒΟΥ
    και του ΤΡΌΜΟΥ;

    Επομένως, επαφίεται πλέον, στους ειδικούς : στους Συνταγματολόγους,στους Εκλογολόγους, και στους Κοινωνιολόγους, στην έκφραση της γνώμης τους για το εν λόγο θέμα και στην κρίση τους, για το κατά πόσο έγκυρο ή όχι, είναιτο αποτέλεσμα τής εν λόγω εκλογικής διαδικασίας.
    Δηλαδή, κατά το πόσο έγκυρη είναι η εν λόγω ετυμηγορία των ελλήνων Πολιτών!

    ... Εκείνη, που, είτε δεν εκφράστηκε καθόλου (εξαιτίας της αποχής), είτε εκφράστηκε και αποσπάστηκε από τον πολίτη υπό το κράτος του ΦΌΒΟΥ και του ΤΡΌΜΟΥ!!!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  136. Ανώνυμος21/6/12 15:47

    ΣΧΟΛΙΟ
    Τίτλος

    Ο Νέος... Πρωθυπουργός Ενός... Ανύπαρκτου(!) Υπουργικού Συμβουλίου , Μιας... Ανύπαρκτης(!) Κυβέρνησης!

    Απίστευτο! Ορκίστηκε χθές την 21η Ιουνίου στη χώρα μας ο νέος Πρωθυπουργός, πριν από την ορκωμοσία των νέων Υπουργων και τον σχηματισμό της νέας Κυβέρνησης!
    Kαι... το ερώτημα είναι:
    Ποιάς κυβέρνησης και ποιανού Υπουργικού Συμβουλίου είναι ΤΩΡΑ πρωθυπουργός, ο πρωθυπουργός μας;
    Δηλαδή, ΤΩΡΑ (πριν την ορκωμοσία των νέων υπουργών και τον σχηματισμό της νέας κυβέρνησης) ο νέος Πρωθυπουργός θα είναι πρωθυπουργός ενός ΑΝΎΠΑΡΚΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΊΟΥ και μιας ΑΝΎΠΑΡΚΤΗΣ ΚΥΒΈΡΝΗΣΗΣ;
    Και, όμως.. Ναί!
    Ναί, έτσι φαίνεται... και, έτσι είναι:
    Στην "Ελλάδα τού Σήμερα"!... Στην "Ελλάδα τού Τώρα"!
    ...Στην ελλάδα "... που ανθεί φαιδρά πορτοκαλέα που / κοκκινίζει η σταφυλή / και θάλλει η ελαία"!


    Υ.Γ.1
    Ποιος θεσμός, άραγε(!), ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΕΊ ποιον και... ποιος ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΕΊΤΑΙ από ποιον: Ο θεσμός του Πρωθυπουργού, ή της Κυβέρνησης και του Υπουργικού Συμβουλίου;
    Ποια θεσμική λειτουργία, άραγε(!) ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΕΊ ποιαν, και... ποια ΝΟΗΜΑΤΟΔΟΤΕΊΤΑΙ από ποιάν: Της πρωθυπουργίας ή της κυβέρνησης και του Υπ.Συμβουλίου;
    Υ.Γ.2
    Ερώτηση:
    Εάν, σε μία ασχημάτιστη-σε μία ασυγκρότηστη ακόμα, Κυβέρνηση Συνεργασίας, πριν την ορκωμοσία των υπουργών και της νέας κυβέρνησης, για ένα οποιονδήποτε λόγο ή αιτία, η συμφωνία δεν ευοδωθεί και ναυαγήσει (π.χ. όταν ένα ή περισσότερα κόμματα αποχωρίσουν ) τότε: ποιανού Υπ. Συμβουλίου θα ΠΡΟΉΔΡΕΥΕ και ποιάς συγκροτημένης Κυβέρνησης θα ήταν ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ ο προγενέστερος και.. εκ των πραγμάτων, πλέον, ο... ΤΕΩΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΌΣ μας;;;
    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  137. Ανώνυμος21/6/12 16:31

    ΤΙΤΛΟΣ

    Πότε το Αποτέλεσμα μιας Εκλογικής Διαδικασίας Οδηγεί στην Πραγματική Ποιοτική Δημοκρατία, ή... Δημιουργεί Έλλειμμα Δημοκρατίας, σε ένα Δημοκρατικό Κοινοβουλευτικό Σύστημα;

    Ερώτημα:

    Από ποιο ποσοστό αποχής και πάνω στις εκάστοτε Εκλογές ισχύει το...:

    " Εκλογή από τον Λαό, απώντος του Λαού";

    και... κατ' αναλογία, Ισχύει, το...:

    `` " Αρχή της δεδηλωμένης (της εκπεφρασμένης βούλησης της εμπιστοσύνης) της Βουλής ", απούσης της... " δεδηλωμένης (της εκπεφρασμένης βούλησης της εμπιστοσύνης)

    του Λαού "!!! ``

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  138. Ανώνυμος23/6/12 12:02

    ΤΙΤΛΟΣ

    Η Ανόητη- Καταστροφική Λογική του... "Πονάει δόντι κόβει κεφάλι!" ως Αντίδοτο στην Κακοδιαχείρηση των Επιχειρήσεων!


    ... `` Για να σταματήσεις την ΚΑΚΟΔΙΟΊΚΗΣΗ σε μια Επιχείρηση δεν την διαλύεις! ΑΛΛΆΖΕΙΣ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ! ``

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  139. Ανώνυμος23/6/12 13:28

    Υπάρχει Άραγε, Ελπίδα; Υπάρχει Προοπτική Που Θα Γεννήσει Την Ελπίδα;



    ...Όχι! Αυτή τη "στιγμή" δεν υπάρχει ελπίδα!
    -Ίσως όμως στο μέλλον να υπάρξει η προοπτική, που θα γεννήσει την ελπίδα!
    -Πότε όμως, ... Ποτέ;;;
    -Ίσως, ... κάποτε!!!
    Όταν... θα πεθάνει ο Παλαιοκομματισμός.
    Όταν στο μέλλον, ο Παλαιοκομματικός Πολιτικός - ο Υστερόβουλος... ο Τυχοδιώκτης Πολιτικός, μετεξελιχθεί
    σε έναν σύγχρονο ανιδιοτελή - αξιοπρεπή Πολιτικό!
    Σε έναν Πολιτικό με προσωπικό κύρος, πολιτικό ήθος, με εντιμότητα και ακεραιότητα χαρακτήρα. Σ'εκείνον
    που θα αγαπά τον πολίτη και τη χώρα του. Που θα θέτει το το Δημόσιο Συμφέρον και το Κοινό Καλό πάνω απ'το
    "συμφέρον της τσέπης του", πάνω απ'το κάθε προσωπικό και το κομματικό του συμφέρον!

    Δηλαδή,
    ...όταν, ο Πολιτικός... "Λαμόγιους Πελάτους - Πελάτους Τυχοδιώκτους!" μετεξελιχθεί σε έναν έντιμο και αξιοπρεπή Πολιτικό!
    Στο σπάνιο στις μέρες μας, εκείνο, είδος του... "Ανθρώπου - Πολιτικού": Του Πολιτικού "Homus Πολίτικους".
    -Εκείνου, που... θα εμπνεύσει με το Ήθος, την Εντιμότητα και το Κύρος του ,τον κάθε Πολίτη. Που.. μέσα από ένα
    "κοινό όραμα" θα ενώσει όλους τους συμπολίτες μας και θα τους δώσει για άλλη μια φορά την ευκαιρία και τη χαρά,
    ν'αρχίσουν και πάλι να ονειρεύονται.
    Για να προσπαθήσουν να κτίσουν , να δημιουργήσουν-ξανά, το μέλλον που τους αξίζει!
    Θέτοντας, ο καθένας μας - μέσα απ'το δικό του μετερίζι, το δικό του λιθαράκι και... όλοι μαζί, από κοινού, τα θεμέλια για την
    ανοικοδόμηση μιας σύγχρονης αξιοπρεπούς και ευυπόληπτης Χώρας!

    ...Μιας χώρας με κύρος, αντάξιας της Ιστορίας της και του μακραίωνος Πολιτισμού της!!!
    Eυ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  140. Ανώνυμος26/6/12 12:43

    ΤΙΤΛΟΣ

    Τα Εξοργιστικά Ψέματα, οι Υπαναχωρήσεις και ... οι "Γαργάρες" των Ψεύτικων(;!) Προεκλογικών Υποσχέσεων(!) στις Εκλογές της 6ης Μαΐου και στις επαναληπτικές Εκλογές της 17ης Ιουνίου 2012 στη χώρα μας, ακόμα και Σήμερα, "Καλά Κρατούν" !!!

    ... Η πάλαι ποτέ Ρώμη!... η "πάλαι ποτέ;"... "Ευρώπη του Αύριο(;)"... και, η σύγχρονη(;) "Ελλάδα του Σήμερα":

    Τότε και... Τώρα!...Τότε και... Σήμερα!

    *Τότε και... Τώρα:

    ...Ο πολιτικός αμοραλισμός , η φαυλότητα και η πολιτική ανικανότητα, σ'όλο της το... μεγαλείο!

    *Τότε και... Σήμερα!

    Τότε :

    -"Ο Tempora! o mores!" (Kικέρων, 106-43π.Χ.!)!

    -"Homo homini Lupus"! (Πλαύτος 254π.Χ.!)

    Σήμερα:

    Η οικονομική, πολιτική και κοινωνική κρίση! Η Κρίση αρχών, αξιών, αξίων και η...Κρίση των Ιδεωδών!

    (βλ. Εκλογές της 6ης Μαΐου και της 17ης Ιουνίου, βλ. Ευρώπη και... Ελλάδα του Σήμερα)!!!

    ...άραγε, άλλαξε τίποτα;;;

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  141. Ανώνυμος27/6/12 11:51

    TITΛΟΣ
    Το Βασικότερο Ερώτημα - δίλημμα για την Σταθερότητα

    και την Αποτελεσματικότητα της νέας Κυβέρνησης που ,

    Ενδέχεται να αποτελέσει και το Κυρίαρχο αυτής της Χρονιάς!

    `` Πώς;;;

    ...Μπορείς να λύσεις ένα πρόβλημα, όταν ο ΊΔΙΟΣ, είσαι το ΠΡΌΒΛΗΜΑ ή ΜΈΡΟΣ του;;; ``

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  142. Ανώνυμος6/7/12 18:21

    ΤΙΤΛΟΣ


    ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ ΧΙΛΙΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ… «ΔΙΑ ΤΗΣ… ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ» !


    Απίστευτο! Συμβαίνει κι αυτό!
    Στη χώρα της … «φαιδράς πορτοκαλέας»!...Στη χώρα μας!
    …1000 ευρώ Εκλογικό Επίδομα, παρότι η Βουλή είναι κλειστή ! Επίδομα (ενδεχομένως, «ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης στο σπίτι τους!») για τους υπάλληλους της Βουλής την ημέρα των Εκλογών (που η Βουλή είναι κλειστή!) και… μηδενική αποζημίωση στους πραγματικά εργαζόμενους: Στα μέλη των Εφορευτικών Επιτροπών!... Όταν, τα μέλη των Εφορευτικών Επιτροπών αποζημιώνονται (για την ημέρα των Εκλογών, Κυριακή-αργία) με το… «παράσημο» της… «ανοικτής παλάμης»!!!
    …Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, κανείς εχέφρων πολίτης σε όποιον πολιτικό χώρο και αν ανήκει, παρά να μην επαινέσει την προσωπική παρέμβαση του Πρωθυπουργού στον Πρόεδρο της Βουλής για την ακύρωση-για την μη καταβολή-του εν λόγω απαράδεκτου και προκλητικού επιδόματος!
    Όταν μάλιστα, όταν… το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων Πολιτών στενάζει από την ανέχεια και την εξαθλίωση, μη μπορώντας να σηκώσει το βάρος των κάθε είδους «παράνομων-νομίμων» χαρατσιών, των δυσβάστακτων φόρων και όλων των άλλων… αυθαίρετων- των αντισυνταγματικών φόρων και των άδικων «φόρων κατοχής»!

    Ας ευχηθούμε λοιπόν,

    «Καλή Ευόδωση» και στις επόμενες – αναμενόμενες – αναγκαίες και απαρέγκλιτες παρόμοιες νουνεχείς παρεμβάσεις του και σε θέματα που θα αφορούν τις Συντάξεις και όλα τα άλλα απίστευτα (…και όμως προκλητικά!) προνόμια των Εθνοπατέρων μας που μερικά εξ’ αυτών ισχύουν- και έχουν την μοναδική και την Παγκόσμια αποκλειστικότητα να υπάρχουν και να εξακολουθούν να ισχύουν – ακόμα και σήμερα, στη χώρα μας!

    …Στη χώρα της «ποιητικής» Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας!.. Στη χώρα… «της φαιδράς πορτοκαλέας»! … Στη χώρα μας!!!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  143. Ανώνυμος10/7/12 09:32

    H Aπάντηση στην ΥποκριτικήΣυγνώμη ορισμένων πολιτικάντηδων που η φαυλότητα και τα Εγληματικά Λάνθη τους μάς έφτασαν ως εδώ

    << ...Είναι άτιμο να σε "πουλάνε" και συγνώμη μετά να ζητάνε>>
    ...συνεχίζοντας να σε ξε-"πουλούν"

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  144. Ανώνυμος10/7/12 09:44

    ...Άραγε, από που Νομιμοποιείται Ηθικά η επιβολή υπέρογων φόρων, δυσβάστακτων χαρατσιών και "φόρων κατοχής", όταν κανένα σκάνδαλο δεν έχει διαλευκανθεί έως ΣΗΜΕΡΑ και κανένας έως ΣΗΜΕΡΑ δεν έχει επιστρέψει τααααααα "ΚΛΕΜΜΕΝΑ";;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  145. Ανώνυμος10/7/12 10:28

    ΠΡΙΝ... ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!
    ...Τώρα επιδόξως απευθύνονται στον πολίτη και έχοντες ως "επιχείρημα" το ..."ανόητο ρητό" : "πονάει δόντι κόβει κεφάλι"!
    Αντί να επασυγκροτήσουν, αντί να επαναοργανώσουν σωστά-παραγωγικά και αποτελεσματικά το ΔΗΜΟΣΙΟ, "επιχειρηματολογούν ανοήτως πώς θα το διαλύσουν -πως θα κατατεμαχίσουν"!
    ... για να μπορέσουν, ίσως, να το ξε-"πουλήσουν"-ΤΩΡΑ, "αντί πινακείου φακής"! Για ένα... "κομμάτι ψωμί"!!!

    Δηλαδή, στους χαλεπούς καιρούς που ζούμε, αντί να δουλέψουμε περισσότερο, ΨΑΧΝΟΥΜΕ-ΒΡΙΣΚΟΥΜΕ και... "ΞΕΚΑΝΟΥΜΕ" τα ΕΤΟΙΜΑ!
    ...Αντί να ταΐσουμε την "(ΑΓ)ΕΛΛΑΔΑ" για να κατεβάσει περισσότερο γάλα... "την πουλάμε για κομμάτι ψωμί"!
    Για να αγοράσουμε με τα λεφτά της γάλα-σκόνη και να επιβιώσουνε από αυτό!!!!

    Να, χαιρόμαστε τα... "σαΐνια" μας!
    ...Τα "Σαΐνια της Πολιτικής", που εκφράζουν τέτοιες Ιδεοληψίες και... που, υιοθετούν τέτοιες πρακτικές!

    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  146. Ανώνυμος13/7/12 09:34

    Ο..."Γρίφος!" της "...Τρόικας;"!

    ... "...πρώτα "ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ" (!), μετά "ΕΠΑΝΑΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΗ"!

    Επομένως, εμμέσως πλήν σαφώς, με παραπλάνηση (με πονηριά)... όχι Επαναδιαπραγμάτευση !!!

    Αναλυτικότερα:

    ... "ου με πείσεις καν με πείσης" !!!

    Πιο Συγκεκριμένα:

    ...Τούτο συμβαίνει, συνήθως, όταν πρόκειται για Ισχυρογνώμονες που δεν αλλάζουν γνώμη - που δεν αλλάζουν "άποψη", ακόμα κι όταν ξέρουν ότι έχουν ΑΔΙΚΟ!!!


    Όμως, το ερώτημα επανέρχεται και ... παραμένει ζωτικό και αυτονόητο:

    ...<>;;;


    Ευ-δαίμων

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  147. Ανώνυμος13/7/12 09:53

    ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΕΙΛΕΙΤΑΙ ΠΛΕΟΝ Ο ΠΟΛΙΤΗΣ ΜΕ ΤΗ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΙΚΟΥ ΡΕΥΜΑΤΟΣ ΕΑΝ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΤΟ..."ΧΑΡΑΤΣΙ..." ΣΤΗ ΔΕΗ!


    Δικαιώθηκε τελικά η άποψη που διατυπώθηκε ως σχόλιο στην παρούσα στήλη τού δικτυακού τόπου "enikos. gr" (27 Μαΐου 2012 4:56 μ.μ.) υπογεγραμμένο από τον ..."Ευ-δαίμων"!

    Ιδού το εν λόγω σχόλιο (copy-paste) όπως ακριβώς δημοσιεύτηκε παλαιότερα - και υπάρχει ακόμα -στην ίδια στήλη:

    << Ανώνυμος27 Μαΐου 2012 4:56 μ.μ.

    Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΣτΕ ΓΙΑ ΤΟ "ΧΑΡΑΤΣΙ ΤΗΣ ΔΕΗ"!
    ...ΣτΕ: "Είναι συνταγματικό το <> μόνο για δύο χρόνια(;)"!!!
    Δηλαδή, υπάρχουν θεμελιώδεις συνταγματικές αρχές περί δικαίου (στο οποίο στηρίχθηκε, στο οποίο βασίστηκε αυτή η απόφαση του Σ.τ.Ε) για τη συνταγματικότητα ή μη του αντικοινωνικού αυτού "χαρατιού της ΔΕΗ" με ημερομηνία λήξης)(!);;;
    Τι "είδους, άραγε, Δικαιοσύνη (ή, τουλάχιστον...Κοινωνική Δικαιοσύνη) να είναι εκείνη που "ισχύει" με ημερομηνία λήξης(!);;; Διαφυλάσσεται έτσι, η Κοινωνική Συνοχή;
    ...Έλεος!
    Ας πάρουν ,λοιπόν, ΤΩΡΑ, όλα τα κόμματα θέση και ας βάλουν στο Πρόγραμμα της προεκλογικής τους καμπάνιας, αν θα διατηρήσουν ή θα καταργήσουν αυτόν τον "κατάπτυστο", αυτόν τον "αναίσχυντο"-τον αντικοινωνικό νόμο που "επιβάλλει σε μια Α.Ε (όπως η ΔΕΗ) να εισπράττει "ΧΑΡΑΤΣΙΑ" για λογαριασμό για του ΚΡΑΤΟΥΣ(!)
    ...με την απειλή(;) της διακοπής ενός κοινωνικού αγαθού ύψιστης σημασίας εισπράτοντας μάλιστα και...το 1%(;) από το Κράτος(;)(από το "χαράτσι";) σε περίπτωση άρνησης ή μη αποδοχής του από τον Καταναλωτή! παρόλο που δεν υπάρχει(ούτε αναφέρεται) στις συμβατικές του υποχρεώσεις στη σύμβαση που υπογράφει με τη ΔΕΗ για την παροχή-την προμήθεια Ηλεκτρικής Ενέργειας!!!
    Ευ-δαίμων >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  148. Ανώνυμος18/7/12 14:05

    ΠΑΡΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΥ ΔΟΘΗΚΕ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟ "ΜΕΤΕΚΛΟΓΙΚΟ"-ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ(1)


    ...Καi όμως τα λεφτά του εκλογικού επιδόματος "βαπτισμένου" ως "Μετεκλογικού Επιδόματος" (λες και το "Μετεκλογικό Επίδομα" δεν είναι Εκλογικό Επίδομα"!) δόθηκαν!!!

    Παρά τις βαρύγδουπες , τις υποκριτικές και άνευ κανενός ειδικού πολιτικού βάρους (όπως εκ των πραγμάτων ,καταδείχθηκε) δηλώσεις του Πρωθυπουργού!!!

    ...Ντροπή!
    Ντροπή στους... αδιάντροπους!!!

    Αντί να γίνεστε το παράδειγμα προς μίμηση για τον κάθε πολίτη, δυστυχώς επιμένετε με τις πράξεις, τις αποφάσεις, με τον εγωκεντρισμό, με την ιδιοτέλεια, με το "ήθος" και με τον Πολιτικό Αμοραλισμό σας να προκαλείτε διαρκώς τους πολίτες!
    ..."χωρίς αιδώ"!
    Αίσχος!

    ΕΝΑΣ ΕΛΛΗΝΑΣ ΠΟΛΙΤΗΣ-ΙΘΑΓΕΝΗΣ, ΠΛΗΝ ΟΜΩΣ ΕΝΑΣ ΕΝΕΡΓΟΣ-ΑΗΔΙΑΣΜΕΝΟΣ ΠΟΛΙΤΗΣ




    1.Παραθέτουμε σχόλιο που δημοσιεύτηκε προγενέστερα στον "enikos.gr"

    Ιδού το εν λόγω Σχόλιο:

    << Ανώνυμος 6 Ιουλίου 2012 6:21 μ.μ.

    ΤΙΤΛΟΣ


    ΤΟ ΕΚΛΟΓΙΚΟ ΕΠΙΔΟΜΑ ΤΩΝ ΧΙΛΙΩΝ ΕΥΡΩ ΣΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΤΑ ΜΕΛΗ ΤΩΝ ΕΦΟΡΕΥΤΙΚΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΩΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΟΝΤΑΙ… «ΔΙΑ ΤΗΣ… ΑΝΟΙΚΤΗΣ ΠΑΛΑΜΗΣ» !


    Απίστευτο! Συμβαίνει κι αυτό!
    Στη χώρα της … «φαιδράς πορτοκαλέας»!...Στη χώρα μας!
    …1000 ευρώ Εκλογικό Επίδομα, παρότι η Βουλή είναι κλειστή ! Επίδομα (ενδεχομένως, «ξεγνοιασιάς και ξεκούρασης στο σπίτι τους!») για τους υπάλληλους της Βουλής την ημέρα των Εκλογών (που η Βουλή είναι κλειστή!) και… μηδενική αποζημίωση στους πραγματικά εργαζόμενους: Στα μέλη των Εφορευτικών Επιτροπών!... Όταν, τα μέλη των Εφορευτικών Επιτροπών αποζημιώνονται (για την ημέρα των Εκλογών, Κυριακή-αργία) με το… «παράσημο» της… «ανοικτής παλάμης»!!!
    …Δεν θα μπορούσε, λοιπόν, κανείς εχέφρων πολίτης σε όποιον πολιτικό χώρο και αν ανήκει, παρά να μην επαινέσει την προσωπική παρέμβαση του Πρωθυπουργού στον Πρόεδρο της Βουλής για την ακύρωση-για την μη καταβολή-του εν λόγω απαράδεκτου και προκλητικού επιδόματος!
    Όταν μάλιστα, όταν… το μεγαλύτερο μέρος των Ελλήνων Πολιτών στενάζει από την ανέχεια και την εξαθλίωση, μη μπορώντας να σηκώσει το βάρος των κάθε είδους «παράνομων-νομίμων» χαρατσιών, των δυσβάστακτων φόρων και όλων των άλλων… αυθαίρετων- των αντισυνταγματικών φόρων και των άδικων «φόρων κατοχής»!

    Ας ευχηθούμε λοιπόν,

    «Καλή Ευόδωση» και στις επόμενες – αναμενόμενες – αναγκαίες και απαρέγκλιτες παρόμοιες νουνεχείς παρεμβάσεις του και σε θέματα που θα αφορούν τις Συντάξεις και όλα τα άλλα απίστευτα (…και όμως προκλητικά!) προνόμια των Εθνοπατέρων μας που μερικά εξ’ αυτών ισχύουν- και έχουν την μοναδική και την Παγκόσμια αποκλειστικότητα να υπάρχουν και να εξακολουθούν να ισχύουν – ακόμα και σήμερα, στη χώρα μας!

    …Στη χώρα της «ποιητικής» Κοινοβουλευτικής Δημοκρατίας!.. Στη χώρα… «της φαιδράς πορτοκαλέας»! … Στη χώρα μας!!!

    Ευ-δαίμων >>

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...