8/9/10

ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ

XATZIGIANNIS - MAKRIPOULIA
Σύμφωνα με το κυπριακό περιοδικό «Beautiful People», ο τραγουδιστής και η ηθοποιός - παρουσιάστρια ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ είναι μαζί με τον ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ εδώ και τρεις μήνες. «Αν ήσουν θάλασσα, εγώ σ’ αγκάλιασα / αν ήσουν άνεμος, εγώ σε κράτησα». Φαίνεται ότι το νέο hit του Μιχάλη Χατζηγιάννη με τίτλο «Το καλοκαίρι μου», που ακούστηκε όσο κανένα άλλο στα beach bar, έχει έναν και μόνο αποδέκτη: τη Ζέτα Μακρυπούλια!


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΦΗΜΕΣ ΟΤΙ
ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ
ΚΑΙ H ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ
ΕΙΝΑΙ...

156 σχόλια :

  1. Ανώνυμος9/9/10 15:15

    ΘΑ ΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΗΣΕΙ ΠΑΛΙ Η ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ. ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΝΕ Ο ΡΕΜΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΙΖΕΙ ΤΟ ΚΟΡΙΤΣΙ ΤΟΥ, ΤΩΡΑ ΘΑ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ.Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΕΛΑΤΙΣΣΑ ΤΩΝ GAY!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος17/4/13 17:07

      ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΕΧΡΙ ΚΑΤΩ. ΕΝΑ ΘΑ ΠΩ.. ΟΛΟΙ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝΕ ΣΕ ΓΝΩΣΤΑ ΜΑΓΑΖΙΑ ΣΤΟ ΓΚΑΖΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΔΩ ΚΑΙ ΑΠΟ ΕΚΕΙ.. ΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΟΛΑ ΑΥΤΑ.... ΜΕΣΑ ΣΕ ΤΟΣΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟ.. ΔΕΝ ΘΑ ΒΡΙΣΚΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΜΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ. (ΤΗΝ ΖΕΤΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΣΕ ΠΙΟ ΕΡΩΤΙΚΗ ΣΤΙΓΜΗ, Η' ΤΟΝ ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΝΤΡΑ, Η' ΤΟΝ ΡΕΜΟ Η' ΤΟΝ ΒΕΡΤΗ Η' ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ -ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΑΦΗΣΕΙ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙΣ- ΚΑΙ ΟΛΟ ΑΝΑΦΕΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΕΝΑΣ ΓΝΩΣΤΟΣ ΜΟΥ ΤΟ ΞΕΡΕΙ..) ΕΛΕΟΣ ΔΗΛΑΔΗ.. Ο ΦΘΟΝΟΣ Ο ΚΑΚΟΣ ΘΑ ΜΑΣ ΦΑΕΙ..!!

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος11/9/10 00:15

    μπα αποκληεται να τα εχουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Άλλη μια σχέση βιτρίνα... Σας πιστέψαμε...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/12/10 14:15

    siga min einai mazi... apokleietai den tairiazoun me tipota kai o xatzigiannis den einai gay

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ανώνυμος9/12/10 16:51

    ma einai o xatzigiannis gay? to leei poly kosmos.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ανώνυμος10/12/10 02:46

    Einai egkyos 3 minwn i Zeta!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/12 16:23

      an htan egkuos tote 3 mhnwn twra poy grafthke to sxolio tha prepe na xe paidia alla den exei!!!

      Sub

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος5/10/12 21:20

      χαχαχαχα σωστοοοος!!
      απο κατι τετοια σχολια καταλαβαινεις οτι ο καθενας γραφει ο,τι του καπνισει!!!
      χαχαχα!

      Διαγραφή
  7. Ανώνυμος10/12/10 15:12

    ti;;;;;;; araboniazete o xatzigiannis me tin makripoulia;;;;;; an einai dinaton.... apokleietai allo ena 8ima tis makripoulia

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ανώνυμος10/12/10 15:42

    Αφου ειναι γνωστο οτι εχουν αλλες σεξουαλικες προτιμησεις τι διαδιδουν για να μας πεισουν!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ανώνυμος11/12/10 17:19

    ton edese mia xara ton ga'i'daro tis i makripoulia.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ανώνυμος17/12/10 18:54

    Einai poly wraio zeygari ki esy poy egrapses ola ta parapanw giati enas ta egrpse kai fainetai ypothetw poia eisai. Ntroph soy.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Ανώνυμος22/12/10 00:02

    pios tha einai o epomenos gkomenos tis makripoulia? O Gavalas?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος29/12/10 12:54

    Ο ΡΕΜΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΤΗ ΒΓΑΖΕΙ ΠΙΟ ΦΘΗΝΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΤΡΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑ, Ο ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΑΣ ΒΓΗΚΕ ΑΝΟΙΧΤΟΧΕΡΗΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος2/1/11 21:42

    καλα παιδιά οσο πετάει ο γάιδαρος τόσο άντρας είναι ο Χατζηγιάννης.Και μάλιστα φανατικός γκέι.Σας το λέω απο έγκυρη πηγή.Λογικό είναι να το κρύβει.Κυρίως σε κοριτσια μικρά απευθύνεται .Αυτά πάνε στις συναυλίες.
    Μην το ψάχνεται.Χωρίς καμία υπερβολή για να μπούν οι άντρες στη showbiz πρέπι να είναι ή να γίνουν γκέι και οι γυναίκες που.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος15/1/11 00:50

    εννοείται πως η Μακρυπούλια τα παίρνει χοντρά για να κάνει τη συνοδό...ντροπή στο ρέμο και το χατζηγιάννη που κρύβονται έτσι...είναι γελοίοι...!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ανώνυμος17/1/11 10:23

    πιστευω πωσ ολα ειναι μια βιτρινα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ανώνυμος23/1/11 15:02

    θΕΩΡΏ ΟΤΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΤΕ ΑΛΗΘΕΥΟΥΝ, Η ΖΕΤΑ ΧΤΙΖΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΤΗς ΠΆΝΩ ΣΕ ΕΝΑ ΨΈΜΜΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΞΙΟΠΡΕΠΕΣ...ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΟ ΔΟΛΩΜΑ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΙΞΕΙ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΘΑΝΑΣΙΜΕς ΠΕΘΕΡΕΣ...ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ FAKE...ΟΛΗ Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗς, Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΗς,Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ..ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ...ΣΤΟΥΣ ΚΡΥΨΙΝΙΣΜΟΥΣ.ΚΡΙΜΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΟΣΟ ΟΜΟΡΦΗ ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΒΑΣΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΤΗ ΤΗς ΛΕΝΕ ΚΑΙ ΠΟΣΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙ ΨΕΥΤΙΚΗ..ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΣΧΟΛΙΑ Σ ΑΥΤΟ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ανώνυμος4/2/11 18:25

    πες μου το καλυτερο ψέμα....αυτό είναι η σχέση τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Ανώνυμος8/2/11 02:30

    paidia einai logiko na exoun vitrina... fantazesai remos, laikos tragoudistis na paragextei oti einai gay... i o xatzigiannis erwtikos tragoudistis na paradextei k autos kati tetoio... einai katastrofi... oso gia tn makrupoulia einai mia panemorfi gunaika, kapws aplisti.. alla dn pistevw pws to kanei mono gia ta xrimata... skeuteitai oti einai se ilikia pou isws na ithele kati sti zwi tis ektws apo douleia gt douleia einai auto... kai dn mporei na exei kati swsta?? ara kati paizei k me auti... dustuxws..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ανώνυμος8/2/11 02:36

    Emeis oi dyo san ena... gynaikeia mystika...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ανώνυμος11/2/11 18:06

    στο μεταξυ φαινεται τοοοοοοσο επιτηδες ολο αυτο ετσι ξαφνικα...ναι η γυναικα που στιγματισε τη ζωη μου και δωωωσε αφιερωσεις δισκων και δωωωσε τα " ο αντρας που με κανει ευτυχισμενη καθε βραδυ"...δλδ ελεοοοος...ειναι γνςστο εις πασι τι ρολο ωαρανε και οι 2...αλλα καταντουν γελοιοι μ αυτες τις τοοοοοσο αυθορμητες δηλωσεις...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ανώνυμος20/2/11 20:13

    o xatzigiannis ta eixe m ton ntramer tou....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος29/8/12 16:24

      O ntramer tou einai straight k eixe gkomena :P
      k o mixalhs einai straight!!

      Διαγραφή
  22. Ανώνυμος21/2/11 10:54

    Kalhmera.ennoeitai pws ola auta einai alh8eia.oi dhmosiografoi ta xeroun. Opoios kykloforei kiolas sto gkazi blepei. Loipon h makrypoulia legetai pws einai lesbia,thn exw dei se gayobaro alla dn ekdhlwnetai.tespa,auto to ematha apo thn kollhth m pou einai lesbia,k pistepste me o kyklos tous einai mikros k oloi exoun parthei metaxy tous. O remos exei kanei prwktorafh,auto ma8euthke apo to rakitzh ths lampirh,to eipe se ena gnwsto m p douleue sto radiofwniko tou sta8mo.epishs perysi enas gay apo th douleia m pou taxideuei synexeia eixe dei to sergoulopoulo me ton parliaro se aerodromio tou exwterikou.k ton symardanh apeires fores ton exw dei me paidakia sto gkazi na odeuei pros gayobara. Telos filh t patera m pou menei sthn kypselh mas eipe oti o stamaths fasoulhs diathrei spiti ekei k kalei filous opws to memo g na 'syzhtane' g parastaseis. Telos h rallia einai lesbia k einai bitrina h sxesh ths me ton kotsira gt k autos einai gay.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/2/12 21:20

      xaxa...kalooooo...

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/3/12 21:00

      ena tha sou pw... me ekanes eutuxismeni...!!!

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος12/5/12 16:03

      po po tous malakes !!! San den ntrepontai na einai geoules kai lesvies .... Stin 8esi tous ego den 8a to ekana auto .... Alla exo mia poria giati oloi oi andes kai oi gunaikes tis show-biz einai gay kai lesvies????????????? !!!@@@

      Διαγραφή
  23. Ανώνυμος23/2/11 19:38

    ela re paidia...afou einai gnwsto oti kai o remos kai o xatzigiannis einai gaydes...o remos eipe tou xatzigianni na plirwnei thn zeta opws ekane k aytos gia na min fanei oti to kanelonoun to rizogalo!!! e kai i zeta den einai xazi, oikonomiki krisi exoume vour sta lefta

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Ανώνυμος25/2/11 23:10

    τι κανει νιαου νιαου??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Ανώνυμος26/2/11 14:32

    ematha apo fili mou oti o xatzigiannis itan parea me to remo kai tragoudousan to "EIMAI ANTRAS KAI TO KEFI MOU THA KANO"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Ανώνυμος1/3/11 16:45

    diladi oloi oi gaydes k oi lesvies allilivoithountai, voliko, logiko

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Ανώνυμος4/3/11 15:11

    Βρε αγόρι μου Χατζηγιάννη γιατί τα κάνετε αυτά? ΟΛΟΣ ο ντουνιάς ξέρει οτι είσαι gay. Καλά κάνεις βρε αγόρι μου. Δικαίωμά σου απόλυτο. Τι μαλακίες βγαίνετε και λέτε τώρα? Αφού πρώτον δεν είστε πειστικοί και δεύτερον γιατί προσπαθείς να μας κοροιδέψεις? Για τόσο ηλίθιους μας περνάς? Δηλαδή ήμαρτον. Τραγούδα εκεί πέρα και άσε τις Μακρυπούλια στη γκόμενά της. Ξεκολλάτε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος2/7/13 18:01

      έχετε αποδείξεις και τον λέτε γκευ ρε?τον έχετε δει με άλλον?εφόσον δεν έχετε δει κάτι δεν θα ανοίγεται το στόμα σας. Βγάζει ένας ηλίθιος μία φήμη και πατε κ την πιστεύεται. Ο ΧΑΤΖΗΓΙΆΝΝΗΣ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΓΚΕΥ,εντάξει; άντε σκάστε τώρα.

      Διαγραφή
  28. Ανώνυμος4/3/11 15:46

    EGRAPSES AXAXXAXAAAAAAAAAAA
    POLY SOSTA TAPES TOSO VLAKES MAS PERNANE....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Ανώνυμος5/3/11 14:26

    Ελα βρε αντρα σκισε τη γατα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Ανώνυμος5/3/11 19:10

    ma den mporo na to pistepso gey ????ax tecpa kai etci na einai emena i foni tu mu arecei

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Ανώνυμος5/3/11 19:38

    e oxi kai gay o hatzigiannis KARAGAY einai

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Ανώνυμος11/3/11 18:21

    Στα περισσοτερα αρθρα, όπως και σε αυτο, τη μεγαλυτερη πλακα εχουν τα σχολια.. Παντως η Ζετα για λεσβια δε μου φαινεται... αλλα να θελει τοσο πολυ τα λεφτα.. περιεργα πραγματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. Ανώνυμος18/3/11 20:02

    paidia ka8omai kai diavazw tosh wra oles autes ths malakies....h8ela na hksera, eseis pou paizete tous ekshpnous, pou ta kserete...????o enas einai pousths kai h allh einai lesbia...to brhkate twra oloi kai to lete....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Ανώνυμος19/3/11 17:05

    Eimaste me ta kala mas? I makrupoulia dn kanei sxesi me diasimo, aplws o xatzigiannis an kai eksairetikos tragoudistis einai gay, kai? Siga as vgei na to pei...To thema einai oti i Zeta dn einai erwteumeni me to Mixali kai na itan pistevw pws an itan alithino dn tha evgne na to diatumpanisei, ta konamaei kala pantws, posa lete na exei mazepsei apo tous gay diasimous?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. Ανώνυμος21/3/11 02:48

    den to suzitw gia tin makrupoulia,einai kara lesvia apla einai mia aptous polous pou kruvontai
    tipota asunithisto

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. Ανώνυμος24/3/11 20:03

    Λοιπόν διάβασα όλα τα σχόλιά σας... Εγώ δουλεύω σε γνωστό νυχτερινό κέντρο και έχουν δεί τα μάτια μου τα μεγαλύτερα ονόματα και γνωρίζω πολύ καλά ποιοι είναι και ποιοι όχι άντρες... και το σίγουρο είναι πως ούτε ο Ρέμος, ούτε ο Χατζηγιάννης είναι.. και δεν αναφερομαι μόνο στις σεξουαλικές τους προτιμήσεις, που ο κόσμος το'εχει τούμπανο και αυτοί κρυφό καμάρι, θα φέρω σαν παράδειγμα τον Μαζωνάκη, ο οποίος είναι gay αλλά ποτέ ούτε βγήκε να το διατυμπανήσει ούτε βέβαια να παρουσιάζει μια βιτρινα για γκόμενά του, και κανένας δεν ασχολήθηκε ούτε έχασε τους θαυμαστές του... σε αντίθεση με τους δυο εν λόγω κυρίους που νομίζουν οτι θα μας πείσουν με τις μαλακίες τους... Κοροϊδεύουν τον κόσμο που τους έφτασε εκει που είναι τώρα...

    Τωρα για την Μακρυπούλια τι να πω... την λυπάμαι πραγματικά... Οσο αν είναι λεσβία είναι και τα έχει με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/2/12 21:24

      Με την Ελισάβετ Κωνσταντινίδη.......;;;;;; Πω Πω....Αδυνατώ να το πιστεύψω! εγώ είχα ακούσει ότι τάχει με την Ζουγανέλη! Πολλές φήμες κυκλοφορούν πολλές μπορεί να ναι και ψέματα, πάντως με γεια σου και χαρά σου να κάνεις ότι θες στο κρεββάτι σου αλλά προς τι όλο αυτό το θεαθήναι....λες και είμαστε στοκοι...και στην τελική χεστήκαμε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/2/12 21:26

      πάντως ο μαζώ δεν είναι ακριβώς γκέυ, είναι μπάυ, τουλάχιστον παλιότερα ήταν τρελός και παλαβός για μια γνωστή μου....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/7/12 14:04

      Φίλε έχεις δίκαιο. Εκέινο που με εντυπωσιάζει από τα σχόλια είναι η αφέλεια μερικών. Να δείς μόνο το Χατζηγιάννη και το ρέμο και δε χρειάζεται σχόλιο. όσο για τη Μακρυπούλια εκτός από λεσβία (δικαίωμά της) είναι και ΑΡΠΑΚΤΙΚΟ. Και οι άλλοι οι ηλίθιοι ψάχνουν γαι μαρτυρίες και λαδώνουν κάτι "δημοσιογράφους" για να τους προβάλλουν σαν άντρακλες. Τραγούδα αγόρι μου και άσε τα υπόλοιπα. Δε θέλουμε να μας πηδηξεις, να σ' ακούσουμε θέλουμε. Και το καλύτερο που άκουσα. Στο γάμο Μακρυπούλια Χατζηγιάννη ποιός θα είναι ο γαμπρός και ποια η νύφη ?

      Διαγραφή
  37. Ανώνυμος29/3/11 09:55

    Kala ennoeitai pws o mazo einai gay.k ta xeroume g ton pio panw p sxoliase,gt kykloforoume sta magazia k sto gkazi.k eipa epishs oti h kollhth m einai lesbia k o kyklos tous einai poly mikros g auto k ta xerei.etsi mathainontai auta.dn pane na gamh8oun omws oles oi louggres.oust.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Ανώνυμος29/3/11 16:05

    SUMFONO ME OLA AUTA KAI OTI I MAKRYPOULIA EINAI KARA-LESBIA ALLA KAI OTI O "MIXALAKIS" EINAI KARA-GAY KAI TELOS PANTON OLOI OI DIASIMOI(SXEDON...) EINAI GAY KAI LESBIES ANTISTOIXA PREPEI PANTOS NA BGAZOUN POLY XRIMA APO TIS SXESEIS-VITRINA...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Ανώνυμος31/3/11 00:43

    re paidia ante xalaroste ligo... olous tous exete kanei gay... as paroume tin periptosi tou xatzigianni... o xatzigiannis gnorise tin zeta stous goneis tou... malista prospathousan na tin figadepsoun apo to spiti tous gia na mi ti doun oi dimosiografoi... eseis tha vazate se mia tetia peripetia tous goneis sas an den itan alithia???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/7/12 14:06

      Φίλε χρειάζεσαι επειγόντως τεστ νοημοσύνης. ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΣ ΣΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΣΟΥ.

      Διαγραφή
  40. Ανώνυμος2/4/11 09:52

    Μπράβο φίλε ! Πολύ σωστή σκέψη !
    Σκύψε τώρα όμως να στο βάλει ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/3/12 00:36

      καλο, πολυ καλό ¨-)))))

      Διαγραφή
  41. Ανώνυμος3/4/11 03:20

    παιδιά αυτο που με ενοχλεί πως ο καθένας για να πείσει για αυτό που λέει θα αναφερθεί σε κάποιο γνωστό της θείας του που την έχει ξαδέρφη η μαμά της κολλητης της άρα είναι αλήθεια!!εγώ δε πα να λέτε ότι θέλετε?αν δε τους δω με τα ίδια μου τα μάτια δε πιστεύω τιποτα..μέχρι και για παπαγιανοπουλο είχα ακουσει απο εγκυρη πηγη οτι ειναι γκέυ...μόνο να γελάει κανεις με αυτές τις χαζομάρες..ξεκολήστε λίγο..η μακρυπούλια τι νατην κάνει την κωσταντινίδη?μια θεά τώρα...ελεος...δε λέω μπορεί να χετε δικιο όμως οι πληροφορίες σας είναι ελλιπείς....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. Ανώνυμος3/4/11 13:39

    και εγω αδυνατω να πιστεψω οτι αυτη η θεα κουκλαρα ζετα τα εχει με την κωνσταντινιδη !!!!! και οτι ειναι λεσβια!!! τοσο ομορφη κοπελα !! κριμα δηλαδη !!! ....αλλα αν παρατηρησατε ειναι αυτοκολλητες..οπου παει η ζετα τσουπ απο πισω και αυτη! ...οπως στην πρεμιερα του dancing τις προαλλες ηταν εκει...και στα διαλλειματα συνεχως πηγαινε κοντα της ... οσο για τον χατζηγιαννη..λατρευω τα τραγουδια του .. αυτος τα ειχε με την ολυμπιου καποτε...μουφα και αυτο ?? τι να πω πια χανω πασα ιδεα για ολους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος25/12/12 15:33

      ο χατζηγιαννης τα ειχε τοσα τχρονια με τον αδερφο της ολυμπιου....αι το ξερω απο πολυ εγκυρη πηγη

      Διαγραφή
  43. Ανώνυμος12/4/11 00:13

    dystyxws h etyxws ,arga h grhgora h alh8eia apokalyptetai. an einai gay h oxi ,den mporw na to pw.auto pou 3erw einai oti eida an8rwpous pou 8ewrousa straight na 3efeygoun apo ta oria tou synais8hmatismou opws ton antilambanomai egw, kai katalaba oti eprokeito gia gay. epishs min 3exname oti yparxoun kai aytoi pou exoun thn dia8esh tou peiramatismou sto sex. kata th gnwmh mou o remos katelh3e gay perissotero apo peiramatikes dia8eseis.twra o xatzhgiannis ,kaka ta psemata apo ta 17 toy fwnaze to palikari.oso ki an den 8es na to paradexteis , to blepeis. o kotsiras einai mia periptwsh pou den eixa meletisei alla diapistwnontas thn xroia ths fwnhs tou mallon prepei na einai ali8eia.gia ton mazwnakh to 3erw . o aggelos dionysiou epishs einai ka8ws kai o dhmhtrhs kokotas. o dionysiou malista otan to eipe ston patera tou ekeinos ebgale maxairi kai phge na tou kopsei ton k... mia periodo o stamaths kokotas eixe mpei sto nosokomeio me emfragma. osoi 3eroun tin istoria 3eroun pws to epa8e kai o nown noeitw. h ais8hsh mou einai oti oloi aytoi pou asxolountai me thn texnh ,einai gay. isws oxi oloi alla polloi. 8ewrw pws oi monoi pou thn exoun glitwsei einai oi an8rwpoi poy doulepsan san ergates prin ftasoun na kata3iw8oun ws tragoudistes.kai kati teleytaio gia na mhn kourazw.kapoioi apo aytous den 8ewrw oti htan gay.8ewrw oti aplws e3elix8hkan se gay eite apo thn pollh xortasila ,eite apo anagkh allaghs klimatos. mikri shmasia exei ti pisteyw egw .pio spoudaio 8ewrw oti einai oti gia kapoia xronia tous antimetwpizame ws protypa kai twra ta paidia mas ma8ainoun na e3oikeiwnontai me ayta ta protypa kai telika 8ewrw oti apla 8a katalh3oume kolokoinwnia. den 3erw an ginomai pouritanos ,alla san polu to exoume xalarwsei to skoini.nomizw oti prepei na syneidhtopoihsoume oti den einai ayth akribws h leitourgia tou enterou . o tsarouxhs o aeimnhstos ta 3erei kala .otan eftase 70 xronwn kai epa8e rh3h esw sfigkthra ,meta xezotan apanw tou sa mwro paidi. alla etsi einai. h ton sebesai ton eayto sou h oxi. kai oso ton sebesai esy allo toso 8a se sebastei kai ekeinos. kalo brady.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος21/1/13 16:29

      μαλακα το χουμε καψει τελειως... δε το πιστευω οτι διαβαζω τετοιες πιπες βραδιατικα !!!! Αγορακι μου η τεχνη δεν σε κανει πουστη, αδερφη ή εισαι ή δεν εισαι !!! Και που να ξερες και ποσοι ακομα "τιμιοι κ εναρετοι" εργατες, υδραυλικοι, μπατσοι, βοθρατζηδες κλπ κλπ τον παιρνουν ! Ακου κει η σεβεσαι τον εαυτο σου η οχι.. Δηλαδη το να ερωτευεσαι το ιδιο φυλο κ να γουσταρεις ειναι καταντια; απο που κ ως που ; ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝ ΕΠΙΛΟΓΗ. Η ομοφυλοφιλια δεν υπαρχει μονο στη σοου μπιζ, πιστεψε με ειναι ΠΟΛΥ πιο κοντα σου απ οτι νομιζεις. Βασικα ειναι ΠΑΝΤΟΥ

      ΣΤΡΕΙΤ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΤΟΥ ΠΗΓΑΔΙΟΥ ΤΟΝ ΠΑΤΟ, ΖΗΤΩ ΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΥΣΤΑΡΙΑΤΟ

      Διαγραφή
  44. Ανώνυμος12/4/11 21:21

    Dose proteraiothta sta shemale...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. Ανώνυμος13/4/11 09:12

    O dhmhtrhs kokotas einai gay?menei konta sth geitonia m k ton blepw me th gynaika tou k to paidi tous arketa syxna.ti na pw?mporei palaiotera na peiramatizotane ontws.e epishs xerw mia istoria p einai agnwsth..o pateras m htan symma8hths me to lakh gavala,emenan ston korydallo.o pateras tou lak otan katalabe oti o lak einai gay autoktonhse.pikrh istoria.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Ανώνυμος15/4/11 06:29

    paidia prwton remos kai xatzigiannis(h allios xatzigay)einai gay h makripoulia lesvia kai sas to lew egw giati eimai lesvia kai ston kuklo ola mathenontai alla eipame einai polla ta leftaaaa kai ta sumferonta.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. Ανώνυμος15/4/11 16:30

    zeta me konstantinidi???? eleosssssssssssssssssss
    den erxese zeta mou se mena????mia xara kopela eimai k go!!!xaxaxaxaxa na leme tin alithia etsi pos exoun ginun oi sxeseis me tous antres kalitera lesvies.....to idio isxii k gia toys antres,, etsi pos katantisan tsoules oi ginekes gia ayto ginanai oloi GAY!!! vlepo kati orea pedia na theloun P....TSO kai kegete i psixi mou!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/12 21:08

      swpa kale pou tha rthei se sena...egw ti kanw?

      Διαγραφή
  48. Ανώνυμος20/4/11 00:23

    liga to sxolia sas gia to mhxali mhn sas pari kai na sas shkwsei kolopaida

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. Ανώνυμος22/4/11 14:29

    paidia na pw k tn alh8eia edw stn santorini oloi ts exoun dei mazi k na filiountai....
    3erw oti einai polu asxhmo na pisteyeis oti 2 an8rwpoi pou sumpa8eis polu einai omofulofiloi alla tina ginei.....
    pantws exw akousei o xatzhgiannhs einai bay to paidi opote mporei na allakse 3afnika protimhseis,k oso gia tn makrupoulia lete na htan toso apelpismenh etsi wste na ta emple3e me tn kwnstantinidh????dn uparxoun kaluteres???ti na pw???exete apodei3eis oi parapanw gia osa uposthrizete????apanthsh.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος18/4/12 04:33

      Καλά τώρα σοβαρομιλάς;; "Ξέρω ότι είναι πολύ άσχημο να πιστέψεις ότι 2 άνθρωποι που συμπαθείς πολύ είναι ομοφυλόφυλοι αλλα τι να γίνει.."
      Γιατί;; Έγκλημα έχουν κάνει; Προσβάλλουν κάποιον; Ενοχλούν κανένα;; Δεν πας καλά!
      Και δεν καταλαβαίνω το πρόβλημα σου με την Κωνσταντινίδη! Αυτή επέλεξε, αυτή αγάπησε.

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος20/7/12 14:15

      Μπράβο . Πολύ εύστοχο. Το τι κάνουν στο κρεβάτι τους δε μας αφορά. Αυτό που τους γελοιοποιεί είναι η προσπάθεια αντιστροφής της εικόνας λόγω της μάσας. Πουλάει, σας παραμυθιάζω, εισπράτω . Το διπλοπρόσωπο.
      Γνώρισα κάποτε την Πρωτοψάλτη. Δεν την ξανάκουσα ποτέ. Δε μπόρεσα. Ειλικρινά. Της γράφουν τόσο ωραία τραγούδια. Τυχαίο ότι α δίνουν σ' αυτή ? Τσιρίχτρα λεσβιάρα . Αλληλουποστήριξη.

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος29/1/13 19:47

      Η πρωτοψαλτη καταρχας χρονια το εχει πει οτι ειναι λεσβια, δεν κρυβεται πίσω απο τοο δαχτυλο της οποτε μια χαρα κανει. Τραγικός εισααι αν σταματησεςνα ν ακους επειδη δεν εγκρινεις τον σεξουαλικο προσανατοισμο της (κι αντιφατικο με αυτο που γραφεις πιο πανω).Και τα τραγουδια τα παιρνει επειδη ειναι φωναρα...

      Διαγραφή
  50. Ανώνυμος25/4/11 23:36

    O Mixalhs einai antraklas 100%,tromera sexy kai osoi ton lene gay,to lene epithdes epeidh ton zhlevoun!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος12/10/12 17:21

      Το βρήκες! 150% μη σου πω!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/12/12 15:40

      ναι ξυπνα λιγο οχι μονο ειναι γκει αλλα σε πολλαους ανθρωπους το εχει δηλωσει ο ιδιος ο πατερας μου ειναι φωτογραφος ο ιδιος τον ειχε δει πολες φορες με το γκομενο του οσο για τη μακρυπουλια ναι ειναι λεσβια και ξερω τη κοπελα της πολυ καλα σπουδαζει σε ραματικη σχολη αυτα που λενε οτι τα εχει με την κωσταντινιδη ειναι μαλακιες

      Διαγραφή
  51. Ανώνυμος27/4/11 17:45

    ΕΙΝΑΙ 100% ΑΝΤΡΑΣ ΑΦΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΗΡΘΕ ΣΤΟ ΚΕΦΙ ΤΡΑΓΟΥΔΑΓΕ ΤΟ "ΕΙΜΑΙ ΑΝΤΡΑΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΕΦΙ ΜΟΥ ΘΑ ΚΑΝΩ"...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. Ανώνυμος29/4/11 15:33

    ο χατζιγιαννης ειναι gay και πληρωνει την μακρυπουλια.οι δημοσιογραφοι τα ξερουν ολα αλλα δν προκειται να τον εκθεσουν....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Ανώνυμος29/4/11 15:39

    o hatzigiannis plirwnei thn makrypoulia opows ekane kai o remos.oi dimosiografoi ta 3eroun alla dn prokeitai na ton ek9esoun.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. Ανώνυμος30/4/11 02:20

    kai xerete giati de milane oi dhmosiografoi? dioti fovountai oti tha tous souroun munhseis, egw paidia exw milhsei me enan radiofwniko paragwgo se megalo radiofwniko stathmo pou mou exei pei oti upotithetai exei sxesh me mia kopela edw k kamposa xronia (opote kalumenos stous goneis k upo8etw oti k gia auto to lgo mporei na to ekane k o xatzhgay pou leme) k skeftontai k na pantreutoun kai o kathenas na kanei thn zwh tou ( k me parepepse se ena epeisodio apo to "me to dexi" ) kai skeftetai argotera na kanei k paidi.... ti na sas pw oso k an m'aresei autos o filos egw to vriskw polu asxhmo k toso psuxofthoro gia ta idia atoma alla k meta gia tous gurw tous...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Ανώνυμος1/5/11 12:00

    etsi einai....ma pws mporei na einai toso diprosopoi kapoioi???????????? eleoss...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Ανώνυμος2/5/11 04:56

    mipws einai ligo para3eno to oti o mixalakis twra teleutaia milaei PANTOU gia tin perivoiti sxesi tou..diladi palia pou ta eixe me tin olumpiou pou egw prwsopika den to pistevw auto(i olimpiou me kapoion tropo eprepe na ginei diasimi..)gt den to diafimize toso polu?pantws asxetos tou an einai gay i oxi..ena megalo KRIMA pou exei xalasei toso tragika tin eikona tou.3ekinise ws enas a3iologos erwtotragoudistis kai exei katantisei enas neoploutos ,pou to mono pou ton niazei einai na vgazei lefta me ta xitakia tou mina (dioti mono auta mporei na pei plewn me tin toso vraxni kai kleisti foni pou exei apo tis kataxriseis)..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. Ανώνυμος2/5/11 09:11

    Σταματήστε να ασχολείστε με όλα αυτά. Υπάρχουν τόσο σημαντικότερα πράγματα. Οι υποτιθέμενοι σταρ - τρομάρα τους - ζουν από αυτό. Δημοσιότητα είτε καλή είτε κακή, το ίδιο τους κάνει. Από κοντά και οι "κίτρινες" εκπομπούλες, που από κάτι τέτοιες πίπες βγάζουν το ψωμάκι τους. Τυχαίο που η κατακόρυφη άνοδος των blogs συνάδει με την πτώση των τηλεοπτικών εκομπών? Για να μην μιλήσουμε για τα κανάλια που είναι έτοιμα να βάλουν λουκέτο. Συμπάσχω με αυτούς που θα χάσουν την δουλειά τους, αλλά από αυτην την τηλεόραση μπουχτίσαμε. Πάμε για άλλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος28/3/12 18:49

      ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ ΜΑΖΙ ΣΟΥ!

      Διαγραφή
  58. Ανώνυμος3/5/11 11:28

    i makripoulia einai poli pseutiki...ola einai psemata den ta exei me tn xatzigianni...aytos tn plirwnei opws ekane kai o remos...i zeta ta exei me ton LATSIO kai mporei na mn me pisteuete alla paratiriste to ifaki tis st dancing exei para poli oikioteita me tn dieu8unth tou kanaliou...periergoo...oute egw stn arxi to pisteua alla mou to eipe mia dimosiografos pou douleuei se periodiko gia tn kostopoulo...kai kati allo pou mporei na mn 3erete einai oti i zeta amesws molis ta eftia3e me tn xatzigianni (ipoti9etai)agorase stous goneis tis ena panakrivo spiti...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/7/12 14:17

      Το άλλο με τον Τοτό το ξέρεις ?

      Διαγραφή
  59. Ανώνυμος3/5/11 21:21

    i ali9eia einai oti i stasi pou ehei apenanti sto latsio einai kapws... to sigouro einai oti o xatzigiannis den exei sxesi me tin makrupoulia...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Ανώνυμος5/5/11 13:34

    ayto to 3eroun oi perissoteroi i ZETA dn exei sxesi (erwtiki toulaxiston) me tn XATZITREXA (xatzigiannis)...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Ανώνυμος6/5/11 01:11

    μμμμμμμμ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. Ανώνυμος8/5/11 20:07

    i zeta einai ontos pseftiki...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. Ανώνυμος9/5/11 12:41

    xatzigiannis, makripoulia, remos me ti diki mou matia kai gnosi... i sxesi tou remou me tin makripoulia itan pseftiki kathos o remos ithele na kalipsei oti itan gay kai i makripoulia to ekane oxi toso gia ta xrimata alla pio poli apo tin anagi tis gia dimosiotita. o xatzigiannis oso eixe sxesei me tin olimpiou peiramatizotan kai me antres. prepei na diefkrinisw oti o xatzigiannis me tin zeta gnwrizonte apo poli prin tin sinergasia tou mixali me ton remo. twra i sxesi mou mixali me ti zeta pisteuw pws einai alithini(alla de pernw kai orko)kathws o mixalis einai poli erwteumenos me ti zeta to idio omws de simvenei kai apo ti meria tis zetas!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. Ανώνυμος10/5/11 00:22

    Καλά, άμα ξυπνήσει η ελληνική κοινωνία εμένα γράψτε με... Από τη μια τους κράζετε γιατί δεν εκδηλώνονται, γιατί είναι διπρόσωποι κτλ. κτλ... από την άλλη όμως ακούτε και συνειδητοποιείτε τι λέτε και κυρίως τι ρατσιστικές αντιλήψεις κρύβουν αυτά που λέτε?

    'gia na min fanei oti to kanelonoun to rizogalo'.
    Καθόλου σεξιστικό, μπράβο...

    'και εγω αδυνατω να πιστεψω οτι αυτη η θεα κουκλαρα ζετα τα εχει με την κωνσταντινιδη !!!!! και οτι ειναι λεσβια!!! τοσο ομορφη κοπελα !!'
    Ε βέβαια, γιατί όλες οι λεσβίες είναι χοντρές και άσχημες... (επίσης καθόλου σεξιστικό). Και ως γνωστόν οι gay ψάχνουν μόνο για σεξ, όχι για πραγματική αγάπη και συντροφικότητα, οπότε τη να την κάνει την Κωνσταντινίδη... άλλωστε δεν έχουμε δει ποτέ σε ετεροφυλόφιλα ζευγάρια να είναι το ένα άτομο πιο όμορφο ή μεγαλύτερης ηλικίας από το άλλο...

    '3erw oti einai polu asxhmo na pisteyeis oti 2 an8rwpoi pou sumpa8eis polu einai omofulofiloi alla tina ginei.....'
    Ναι, γιατί όταν ανακαλύπτεις ότι κάποιος είναι ομοφυλόφιλος είναι σαν να ανακαλύπτεις ότι είναι δολοφόνος ή παιδεραστής ή σατανιστής... κουράγιο...

    'dn pane na gamh8oun omws oles oi louggres.oust.'
    Ε βασικά το κάνουν ήδη και κάνουν την καλύτερη δουλειά. Μήπως να το κάναμε κι εμείς?

    'Παντως η Ζετα για λεσβια δε μου φαινεται...' Ε ναι, είπαμε, δεν είναι χοντρή και άσχημη... και δεν φοράει και το ταμπελάκι της η άτιμη και μας μπερδεύει...

    Αντί λοιπόν να κατακρίνουμε όσους προσπαθούν να προστατευτούν από την καφρίλα που μας δέρνει, ας κοιτάξουμε λίγο τον εαυτό μας... Ακόμα και οι πιο 'προοδευτικοί' συμπεριφερόμαστε λες και τους κάνουμε χάρη και τους 'αφήνουμε' να ζουν κι αυτοί στην κοινωνία μας. Έλεος πια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος10/5/12 01:04

      +1

      προφανώς όλοι οι παραπάνω έχουν τόσο βαρετή σεξουαλική ζωή & δεν έχουν με τίποτα άλλο να ασχοληθούν

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος25/5/12 22:50

      είμαι λεσβία κ δεν είμαι ούτε χοντρή, ούτε άσχημη...κ έχω ακούσει πολλές φορές απο άντρες την φράση...κρίμα έτσι γυναικάρα κ να είσαι λεσβία...συγγνώμη δεν "γίνονται" μόνο οι άσχημες κ οι χοντρές λεσβίες (μπόρω να σου δείξω διάσημες λεσβίες του εξωτερικού κουκλάρες) δεν "γινόμαστε" λεσβίες επειδή δεν μπορούμε να βρούμε άντρες κ ούτε εξαίρεση είμαι, έχει αρκετές ωραίες λεσβίες...κ η Μακρυπούλια ναι είναι λεσβία (τώρα αν έτυχε να είναι κ όμορφη, άλλο αυτό) όμως είναι πολύ ψυχρή σαν άνθρωπος. Ο Χατζηγιάννη, ξέρω πολύ καλά πως έχει κανονικές σεξουαλίκες σχέσεις με τις γυναίκες που είναι μαζί του, όμως ζητά τόσα ανώμαλα πράγματα στο κρεβάτι που ήταν κ λόγος χωρισμού...(μου το είπε το άτομο-γυναίκα που χώρισε μαζί του όταν την ρώτησα αν είναι γκέι ή όχι_

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος20/7/12 14:22

      Επειδή φαίνεσαι σοβαρή θα ήθελα να σχολιάσω ότι ΔΕΝ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΡΩΤΙΚΕΣ ΤΟΥς ΠΡΟΤΙΜΗΣΕΙς αλλά το επι πληρωμή θέατρο του καθωσπρεπισμού ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗΣ με στόχο τις εισπράξεις . ΚΑΤΑΝΟΗΤΟ? Αν και αυτό σας αφήνει αδιάφορο τότε αγοράστε το CIAO και τα τα νταβαντζοπεριοδικά του Κωστόπουλου με τις "μοντέλες " " βιζιτες"

      Διαγραφή
  65. Ανώνυμος12/5/11 19:22

    επειδη εχω ακουσει και αν εχω ακουσει,μεχρι τωρα εχω δυο εκδοχες που ξερω α) η μακρυπουλια ειναι gay και β) τα χει με ενα παλικαρι στη νεα σμυρνη. σιγουρα παντως οχι με το χατζηγιαννη δεν ξερω αν επειδη ειναι γκευ και το κανει για βιτρινα αλλα κυριως επειδη προσπαθουν ΤΟΣΟ πολυ να μας πεισουν για τον ερωτα τους. τελος οσο και αν σας πληγωσω η ελισσαβετ κωνσταντινιδη δεν ειναι λεσβια.ηταν παντρεμενη με τον ηθοποιο ταξιαρχη χανο και εχουν και μια κορη.εκεινο το κοριτσακι που σε μια σκηνη στο παρα πεντε εκανε την κορη της ζουμπουλιας την αννα σε μικρη ηλικια? ε αυτο

    νεφελη (:

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. Ανώνυμος21/5/11 02:17

    les kai h blakeia einai mia griph pou embolio den exei anakalyfthei akomh..

    oi gynaikes kai oi antres omofylofiloi dld einai antres kai gynaikes antostoixa?

    anazhthste ti tha pei ' fylo' kai ti ' sexoualikothta' kai ystera mporei kai na arxisete na katalabainete..

    h agnoia einai exhghsh..den einai dikaiologia omws..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Ανώνυμος21/5/11 04:17

    ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΛΙΓΑΚΙ...ΟΥΤΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ!!!
    ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΕΘΙΞΕΣ ΟΜΩΣ...ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ...Η ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ ΚΑΙ Ο ΑΝΤΡΙΣΜΟΣ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΑΥΤΟΙ ΑΠΕΔΕΙΞΑΝ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΠΤ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ.ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.ΟΠΩς ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ...ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ....ΑΝΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΚΑΘΟΜΑΙ ΚΑΙ ΚΑΙΩ ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΟΥ ΜΕ ΤΑ Γ....Α ΤΗΣ ΜΑΚΡΥΠΟΥΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΧΑΤΖΗΓΚΕΙ ΣΤΡΕΙΤ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ..ΑΚΟΥΩ ΚΑΙ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑΡΑΖΕΤΑΙ ΤΟ ΗΔΗ ΔΙΑΤΑΡΑΓΜΕΝΟ ΝΕΥΡΙΚΟ ΜΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑ!!!ΚΑΛΥΦΘΕΙΤΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ΜΑΣ ΨΕΚΑΖΟΥΝΝΝΝΝΝΝΝ!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος20/7/12 14:28

      επιτελους μια νορμαλ απάντηση. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΣΥΜΦΩΝΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩΩ.
      Κάντε τη δουλειά σας , σας αγαπάμε σαν καλιτέχνες, συνεχίστε αλλά μη μας παραμυθιάζετε και μας υποτιμάτε. Στο κρεβάτι σας κάντε ότι θέλετε αλλά σεβαστείτε την αξιοπρέπειά μας και εμείς τη δική σας

      Διαγραφή
  68. Ανώνυμος21/5/11 18:43

    autoi einai pseftikoi(zeta - xatzigiannis) kai parola auta ehei kai epitixia o xatzigiannis...ti na peis dn lew vgazei wraia tragoudia alla...min mas koroideuoun ki olas.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. Ανώνυμος21/5/11 21:13

    Να σε ρωτήσω λίγο κάτι εσένα που λες 'ΧΑΛΑΡΩΣΕ ΛΙΓΑΚΙ...ΟΥΤΕ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ ΣΟΥ ΝΑ ΗΤΑΝ'. Εσύ αν είχες έναν αδερφό ή μια αφερφή ή ένα παιδί γκέι θα το προέτρεπες να βγει και να το πει δημόσια? Ειδικά αν ήταν κάποιος δημόσια αναγνωρίσιμος? Ή θα κρυβόσουν από ντροπή και θα έκανες ότι δεν τους ξέρεις?
    Ξέρεις, σε τέτοιες περιπτώσεις οι περισσότεροι ομοφυλόφιλοι νοιάζονται για το αντίκτυπο που θα έχει η δημοσιοποίηση της σεξουαλικής τους ταυτότητας στην οικογένειά τους και στο κοντινό τους περιβάλλον, γιατί άσχετα αν η ίδια η οικογένεια το ξέρει και δεν έχει πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία τους, σίγουρα θα δεχτούν την κατακραυγή του κόσμου... Και πολλές φορές αυτές οι σχέσεις 'αλληλοκάλυψης' γίνονται γι' αυτόν ακριβώς το λόγο κι όχι επειδή έχουν όρεξη να υποτιμούν τη δική σου νοημοσύνη και να ζουν ένα ψέμα.

    Δεύτερον, σκέψου ότι αν τώρα που υποτίθεται ότι όλα αυτά είναι απλά φήμες γίνεται τόσος χαμός, φαντάσου τι θα γίνει αν βγουν και το πουν. Δεν έχουν δηλαδή δικαίωμα να προφυλαχτούν αυτοί οι άνθρωποι όσο μπορούν? Δεν έχουν δικαίωμα να αποφύγουν τα χειρότερα?

    Το πρόβλημα είναι άλλο όμως. Λες ότι 'ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ... ΑΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΙΛΙΚΙΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.ΟΠΩς ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ...ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΔΙΝΟΥΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΜΕ ΨΕΥΤΙΚΕΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ...'.

    Μα αυτό ακριβώς που λες αποκαλύπτει το βασικό πρόβλημα της κοινωνίας μας και αυτό που στην ουσία αναγκάζει πολλούς ομοφιλόφιλους να δημιουργήσουν τέτοιες εικονικές σχέσεις. Πιστεύεις δηλαδή, όπως και πάρα πολλοί άλλοι δυστυχώς, ότι η λύση σε τέτοιες περιπτώσεις είναι να ξέρουμε αλλά να κάνουμε ότι δεν ξέρουμε.
    'ΣΤΟ ΚΡΕΒΑΤΙ ΤΟΥΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ Ο,ΤΙ ΘΕΛΟΥΝ'! Τι θα πει αυτό? Δηλαδή αυτό που απαιτούμε από έναν ομοφυλόφιλο είναι να ζει μια 'μυστική' ζωή για να μην ξεβολεύει εμάς? Εμ, το θέμα είναι να υπάρχει μια κοινωνία που 'ΟΛΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ' αλλά όλοι θα είμαστε οκ με αυτό, θα το συζητάμε και θα το δεχόμαστε και θα το σεβόμαστε όπως κάθε ετεροφυλόφιλη σχέση, και δεν θα στουρθοκαμηλίζουμε. Αφού λοιπόν δεν μπορούμε εμείς πρώτα να δείξουμε τον δέοντα σεβασμό σε αυτά τα άτομα, αυτά γιατί να σεβαστούν εμάς? Καλά μας κάνουν!

    Τρίτον και σημαντικότερο, ρε παιδιά έλεος, υπάρχουν και οι αμφιφιλόφιλοι... πώς το ξέρετε όλοι ότι μιλάμε για gay κι όχι για bi?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. Ανώνυμος22/5/11 02:10

    φιλτατε αγνωστε...ειμαι η..."ΧΑΛΑΡΩΣΕ"...εγω προσωπικα δεν εχω κανενα προβλημα με τη ομοφυλοφιλια και εχω πολλους φιλουσ-γνωστουσ γκει...και ναι αν το παιδι μου ηταν ομοφυλοφιλο δεν θα ηθελα να κρυβεται ουτε να καταπιεζεται και να δημιουργει ψευτικες σχεσεις για να κρυψει αυτο που πραγματικα ειναι...εγω θα μαθω στο παιδι μου να νιωθει καλα με αυτο που ειναι και να ειναι αξιοπρεπη...η αξιοπρεπεια δεν κρινεται απο τις ερωτικεσ προτιμησεισ ενοσ ανθρωπου...δεν αρνουμαι πως υπαρχει ρατσισμοσς...ειδικα στην ελλαδα....οταν μπαινεις στη διαδιακασια να κρυφτεις ομως βαζεις ο ιδιος τον εαυτο σου στο 'περιθωριο'...σαν να νιωθεις κ εσυ ο ιδος πως δεν εισαι 'φυσιολογικος'κ αυτο για μενα ειναι ασχημο...προτιμω ενασ φιλοσ μου να μη μου πει οτι ειναι γκει...να σιωπησε..παρα να μου παρουσιασει μια ψευτικη σχεση για να με πεισει πως ειναι στρειτ..το ιδανικοτερο θα ηταν να το παραδεχτει...ομως εγω δεν ειμαι σε θεση να αλλαξω τα ταμπου της κοινωνιας μας δυστυχως....υπαρχουν μαλιστα ανθρωποι στη σοου μπιζ που εχουν παραδεχτει την ομοφυλοφιλια τους και κανεις δεν εχει μιλησει αρνητικα γι αυτους.γιατι φαινεται οτι εχουν ηθος και αξιοπρεπεια και δεν προκαλουν...δεν μπορω λοιπον να καταλαβω την επιθεση σου και την υποστηριξη σου για ολους αυτους που οντως υποτιμουν τη νοημοσθνη μας και μας κοροιδευουν....το μονο που καταφερνουν ειναι να γελοιοποιηθουν!μηπως τελικα ειναι συγγενεις σου??μηπως εισαι ο χατζηγιαννης και εχεις τρελαθει ετσι?!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. Φίλτατη 'ΧΑΛΑΡΩΣΕ', (κι εγώ κοπέλα είμαι), όχι, δεν είναι συγγενείς μου, αλλά τα τελευταία χρόνια έχω μια αρκετά στενή σχέση με τον χώρο των gay,τόσο από προσωπικές γνωριμίες όσο και από άποψη σπουδών (Σπουδές Φύλου). Επίτρεψέ μου, λοιπόν, να ξέρω κάποια πράγματα εκ των έσω για την ψυχολογία των ομοφυλόφιλων.

    Πρώτον: Πόσοι νομίζεις ότι είναι σαν κι εσένα? Να το θέσω αλλιώς. Αν ήταν οι περισσότεροι άνθρωποι σαν κι εσένα, για ΠΟΙΟΝ ακριβώς λόγο να κρύβονται οι ομοφυλόφιλοι? Υπάρχει νομίζεις τίποτα χειρότερο από το να μην μπορείς να δείξεις αυτό που είσαι? Μπορεί να σκεφτείς ότι στην πραγματικότητα δεν έχουν αποδεχτεί οι ίδιοι τον εαυτό τους. Μα ακόμα και αυτό να συμβαίνει, ΓΙΑΤΙ συμβαίνει? Πώς να αποδεχτούν και οι ίδιοι τον εαυτό τους αν ένα τεράστιο μέρος της κοινωνίας τους θεωρεί 'ανώμαλους'? Διάβασε το προ-προηγούμενο ποστ μου (θα καταλάβεις ποιο είναι), ή έστω τα προηγούμενα ποστ των άλλων και θα δεις τι ρατσισμός υπάρχει.
    Αν ένας φίλος σου, όπως λες, σου παρουσιάσει μια ψεύτικη σχέση για να σε πείσει ότι είναι στρέιτ, δεν πιστεύεις ότι το κάνει γιατί προφανώς αισθάνεται ότι δεν θα αποδεχτείς το γεγονός ότι είναι gay? Και τι εννοείς να σιωπήσει? Μα κι αν σιωπήσει, τι ζωή μπορεί να έχει? Δεν ξέρω αν το έχουμε συνειδητοποιήσει, αλλά ο ερωτικός τομέας είναι ένα από τα βασικότερα θέματα που μας απασχολούν σε μια παρέα, πάντα και παντού. Πόσο φυσιολογικό θα θεωρηθεί από τους γύρω του το να μην μιλάει π.χ. ποτέ για σχέσεις ή για κάποια κοπέλα.

    Το τραγικό, λοιπόν, είναι ότι οι ομοφυλόφιλοι αυτοί τη στιγμή βάλλονται από παντού. Αν δείξουν ποιοι είναι θα έχουν πρόβλημα με τους ρατσιστές, αν δεν το δείξουν θα έχουν πρόβλημα με τους υπόλοιπους. Είναι, λοιπόν, δική τους επιλογή να επιλέξουν το λιγότερο κακό. Και όπως λες κι εσύ ότι δεν είσαι εσύ αυτή που θα αλλάξει τα ταμπού της κοινωνίας, έτσι σκέφτονται κι εκείνοι.

    Δεύτερον: επαναλαμβάνω ότι συχνά οι σχέσεις αλληλοκάλυψης γίνονται για χάρη του οικογενειακού τους περιβάλλοντος. Ξεχνάμε συχνά ότι και οι 'διάσημοι' έχουν μια προσωπική και οικογενειακή ζωή, όπως όλοι οι άλλοι. Ξεχνάμε ότι κάποιοι άνθρωποι κατάγονται από την επαρχία, όπου δεν υπάρχει η ανοχή που τυχόν υπάρχει στα αστικά κέντρα. Εμείς βλέπουμε μόνο ένα πολύ μικρό κομματάκι της ζωής τους και νομίζουμε ότι είναι μόνο αυτό, και κυρίως ότι υπάρχουν για μας, για να εξυπηρετούν εμάς.
    Τώρα βέβαια υπάρχει και η άλλη εκδοχή. Να πρόκειται για μια εικονική σχέση όπως όλες οι άλλες εικονικές ετεροφυλόφιλες σχέσεις που γίνονται για τα φώτα της δημοσιότητας. Το γεγονός, δηλαδή, ότι πρόκειται για gay είναι απλά συμπτωματικό.


    Τρίτον: επαναλαμβάνω την ερώτηση: πώς στο καλό ξέρουμε ότι δεν μιλάμε για bi? Ή νομίζουμε ότι οι bi είναι κάτι φανταστικό?

    Τέταρτον: ακόμα και bi να μην είναι, δεν σημαίνει ότι η 'σχέση' τους είναι ψεύτικη. Μπορεί να μην είναι σχέση 'ερωτική', οκ. Μπορεί όμως να θέλουν να κάνουν ένα παιδί μαζί, όπως συμβαίνει με πολλούς gay. Νομίζεις ότι η κοινωνία μας θα ανεχόταν να βγουν και να πουν 'ναι, είμαστε gay, κι απλά θέλουμε να κάνουμε ένα παιδί μαζί'?

    Θα κλείσω, όμως, με αυτό, και πιστεύω ότι εδώ συμφωνούμε. Πιστεύω ότι αλλαγή στην κοινωνία δεν μπορεί να προέλθει ούτε από τη μια πλευρά μόνο, ούτε από την άλλη. Για την ακρίβεια, πιστεύω ότι για να υπάρξει αλλαγή θα πρέπει να προέλθει και από τις δύο μεριές, και μάλιστα σε μεγαλύτερο βαθμό από τους ομοφυλόφιλους. Κάποιοι, δυστυχώς, θα πρέπει να βγάλουν το φίδι από την τρύπα. Κάποιοι θα πρέπει να εκτεθούν, να δείξουν ποιοι είναι, πώς ζουν κτλ. ώστε η κοινωνία να 'γνωρίσει' την ομοφυλοφιλία, να την απενοχοποιήσει, να συνειδητοποιήσει ότι δεν αποτελεί καμία απειλή και τελικά να την αποδεχτεί.
    Αυτό όμως θα είναι επιλογή δική τους. Κανείς δεν μπορεί να τους το επιβάλλει, γιατί είναι απίστευτα δύσκολος δρόμος, και κυρίως, κανείς δεν μπορεί να τους κατηγορήσει αν επιλέξουν την 'εύκολη' λύση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Ανώνυμος22/5/11 17:17

    εν μερει συμφωνω με αυτα που λες..οσον αφορα τωρα τις ψευτικες σχεσεις διαφωνω κυριως γιατι πραγματικα στεναχωριεμαι, επειδη το εχω βιωσει απο γνωστα μου ατομα, οταν μπαινουν στη διαδικασια να "κρυφτουν" γιατι ξερω πως καταπιεζονται, πως φοβουνται, πως ντρεπονται, πως πως πως....να μιλησουν γι αυτο που πραγματικα νιωθουν.κ το γεγονος οτι νιωθουν ετσι με στεναχωρει πολυ. μπορει να κατακρινει καποιος και εναν στρειτ...αυτο ακριβως δεν θα επρεπε να τους απασχολει και να ειναι αληθινοι...και ετσι σιγα σιγα θα εξοικειοποιηθει ο κοσμος περισσοτερο με την ομοφυλοφιλια..σιγουρα υπαρχουν στρειτ ζευγαρια που ειναι αναξια να μεγαλωσουν ενα παιδι...δεν μπορω να πω ομως οτι ακομη κ εγω ειμαι απολυτα συμφωνη με την υιοθετηση ενος παιδιου απο ομοφυλοφιλους...anyway...αυτο ειναι αλλο θεμα...αυτο που προσπα8ω να σου πω ειναι πως...ωραια και καλα ολα αυτα που λες...δεν μπορεις ομως να επικροτεις το ψεμμα και την κοροϊδια...δεν μπορεις να τους δικαιολογεις με αυτον τον τροπο....υπαρχουν λυσεις για να προστατεψουν την προσωπικη τους ζωη και την οικογενεια τους χωρις υποκρισια...οσο για τους bi...εδω ισως φανω ρατσιστρια αλλα δεν μπορω να το καταλαβω....να γουσταρεις και αντρες και γυναικες...στο δικο μου μυαλο ειναι λιγο αρρωστο αυτο..δεν ξερω αν εισαι στρειτ η γκει...αν σου τυχαινε ομως να κανεις μια σχεση και μετα να ανακαλυψεις πως η ταυτοτητα του ανθρωπου που εχεις διπλα σου δεν ειναι αυτη που πιστευες ισως και να μιλουσες διαφορετικα.. επισης βρισκω ακομη πιο αρρωστο το να αποφασισουν δυο γκει να παντρευτουν μονο και μονο για να κανουν ενα παιδι...με τη δουλεια που κανω βλεπω καθημερινα ζευγαρια...και εχω δει αρκετες τετοιες περιπτωσεις..οταν ενας γονιος μια ζωη κρυβεται και εχει τετοια ψυχολογια....τι μηνυματα θα περασει στο παιδι του...ποσο σωστα μπορει να το μεγαλωσει εχοντας μια τετοια ψυχολογια...δεν ειμαι ειδικη...αλλα δε μου φαινεται πολυ υγιες για να ειμαι ειλικρινης..το να εισαι ντομπρος και ειλικρινης ειναι πολυ αφοπλιστικο...αν παψουν να κρυβονται και εκδηλωθουν ολοι,τοτε πιστευω πως τα πραγματα θα καλυτερεψουν..και σου ξαναειπα πως υπαρχουν απειρα παραδειγματα και διασημων που ειναι ομοφυλοφιλοι...ειναι δηλωμενοι και κανεις δεν τους αγγιζει...κανεις δεν ασχολειται γιατι δεν προκαλουν....αντιθετα τα ζευγαρια (στρειτ η γκει)που δινουν τροφη με ασχημες συμπεριφορες τους κατακρινουν και το βρισκω λογικο...και η αποδειξη ειναι αυτη ησελιδα...αν αυτη η "κυρια" δεν δημιουργουσε συνεχως ψευτικες πληρωμενες σχεσεις δεν θα ημαστν τωρα εδω να συζηταμε ολα αυτα..ουτε θα μιλουσε κανεις ασχημα γι αυτην..και να ειναι αληθεια αυτα που λεγονται..ειδικα για τη ζουμπουλια...ειναι ακομη πιο ανωριμο απο την πλευρα τους..γιατι εχει και ενα παιδι...που δεν θελω ουτε καν να σκεφτω πως νιωθει διαβαζοντας και ακουγοντας ολα αυτα...τελος παντων..το υπεραναλυσαμε το θεμα..δυστυχως δεν ειναι αυτο το μοναδικο προβλημα της κοινωνιας μας...μακαρι να ηταν το μονο που επρεπε να ασχοληθουμε...αυτο που ξερω εγω ειναι πως η ζωη ειναι μια και ειναι μικρη...γι αυτο ας προσπαθησουμε ολοι να τη ζουμε οσο πιο ομορφα..πιο αληθινα...με χαμογελο και χωρις καταπιεση και κακια για το διπλανο μας...μαλλον εγραψα πολλα και κουρασα λιγακι!!!ζητω συγγνωμη!!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. Γεια σου και πάλι! Κι εγώ νομίζω ότι το έχουμε υπεραναλύσει.

    Θα σχολιάσω μόνο κάποια σημεία:
    'οσο για τους bi...εδω ισως φανω ρατσιστρια αλλα δεν μπορω να το καταλαβω....να γουσταρεις και αντρες και γυναικες...στο δικο μου μυαλο ειναι λιγο αρρωστο αυτο..δεν ξερω αν εισαι στρειτ η γκει...αν σου τυχαινε ομως να κανεις μια σχεση και μετα να ανακαλυψεις πως η ταυτοτητα του ανθρωπου που εχεις διπλα σου δεν ειναι αυτη που πιστευες ισως και να μιλουσες διαφορετικα..'

    Εντάξει, αυτή είναι μια συνηθισμένη αντίδραση για την αμφιφυλοφιλία, αλλά άκρως ρατσιστική. Μάλιστα η αμφιφυλοφιλία συγχέεται συχνά με την πολυγαμία (δεν λέω ότι λες αυτό το πράγμα). Δεν καταλαβαίνω όμως αυτό που λες για το αν κάνεις μια σχέση και ανακαλύψεις ότι η ταυτότητα του άλλου είναι διαφορετική από αυτή που πίστευες. Δεν είπα ποτέ ότι επιδοκιμάζω το ψέμμα προς τον/την σύντροφο. Εννοείται ότι μιλάμε για σχέσεις όπου και οι δύο γνωρίζουν τι γίνεται και συναινούν. Ακόμα και στην περίπτωση των bi, για ποιο λόγο ο/η σύντροφος να μην γνωρίζει?

    Σε αυτό που λες για τους γονείς επίσης σε κάποιο βαθμό συμφωνούμε. Αυτό που είπα (αν ανατρέξεις στο προηγούμενο ποστ μου θα το βρεις) ήταν ότι 'άσχετα αν η ίδια η οικογένεια το ξέρει και δεν έχει πρόβλημα με την ομοφυλοφιλία τους, σίγουρα θα δεχτούν την κατακραυγή του κόσμου...' ειδικά αν μιλάμε για οικογένεια της επαρχίας, επομένως συχνά οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι απλά θέλουν να προστατέψουν την οικογένειά τους.

    Επίσης, αυτό που λες για κάποιους διάσημους που έχουν αποκαλυφθεί δείχνει πάλι μια λανθασμένη, κατά την άποψή μου, στάση. Και πάλι χρησιμοποιείς τη φράση 'κανεις δεν ασχολειται γιατι δεν προκαλουν...'. Τι θα πει λοιπόν δεν προκαλούν? Δεν εμφανίζονται με τον/την πραγματική τους σύντροφο. Δεν συζητάνε δημόσια για τις σχέσεις τους. Δεν επιχειρούν να παντρευτούν τον/την σύντροφό τους. Δεν επιχειρούν να υιθετήσουν παιδί. Δεν κάνουν δηλαδή τίποτα (τουλάχιστον δημόσια) από όλα αυτά που έχει δικαίωμα να κάνει ένας στρέιτ. Αυτό δεν είναι άδικο? Είναι αυτό που είπα και πριν, όλοι ξέρουμε αλλά κάνουμε ότι δεν ξέρουμε. Ναι, με αυτούς όντως κανείς δεν ασχολείται. Αν όμως έκαναν και δικαιωματικά διεκδικούσαν όσα προανέφερα, δεν θα τους συζητούσαμε όλοι? Άλλωστε, πέρα από 2-3 άτομα, πόσους διάσημους ξέρουμε στην Ελλάδα που το έχουν παραδεχτεί ανοιχτά? Γιατί για τους υπόλοιπους πάλι για φήμες μιλάμε.

    Τέλος πώς ξέρουμε ότι η Ζέτα τα κάνει όλα αυτά για τα λεφτά? Πώς μπορούμε να βάζουμε στο στόχαστρο ανθρώπους μόνο και μόνο με βάση εικασίες? Το ότι το λέμε και το παπαγαλίζουμε όλοι δεν το κάνει αληθινό.

    Συγγνώμη κι εγώ αν κούρασα. Φιλικά πάντα. Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Ανώνυμος22/5/11 22:53

    OTAN LEW PWS DEN PROKALOYN ENNOW PWS DEN DHMIOURGOUN EIKONIKES SXESEIS...E DE XREIAZETAI NA BGOUN KAI NA TO DIATUMPANHSOUN KIOLAS..OUTE ENAS STRAIGHT AN EVGAINE KAI MILOUSE GIA TH SXESH TOU SUNEXEIA 8A MOU ARESE...YPARXOUN POLLOI KAI POLLES STAIGHT POU O KOSMOS ASXOLEITAI ME TH DOULEIA TOUS KAI OXI ME THN PROSWPIKH TOUS ZWH..TWRA OSO GIA TH MAKRUPOULIA DE LEW KATI ME SIGOURIA...SIGOURA DEN MPORW NA GNWRIZW THN APOLUTH ALH8EIA...OMWS KAPOIOI 3EROUN..KAI OLA AUTA DE LEGONTAI TUXAIA...APO GNWSTO GNWSTOU KTL DIARREOUN AUTA...ISWS DIASTREVLWMENA KAPOIES FORES...OMWS KI AUTH PROKALEI...EINAI DIASHMH KAI 3EREI POLU KALA PWS 8A SXOLIASTEI..KAI EPISHS 3EROUME PWS O REMOS DEN HTAN ALH8INH THS SXESH..EPISHS 3ERW APO EGKYRES PHGES GIA POLLES PLHRWMENES POU VGAINOUN STHN THLEORASH KAI SOKAROMAI KA8E MERA KAI PERISSOTERO...OPOTE PLEON MOU FAINONTAI TA PANTA PIO PISTEUTA...
    OSO GIA THN KATAKRAUGH TOU KOSMOU POU LES...AN DE MILHSOUN KAI AN DEN NIWSOUN OI IDIOI AUTOPEPOI8HSH KAI DEN DEXTOUN TON EAUTO TOUS DEN PROKEITAI NA TOUS DEXTOUN OI ALLOI...AUTO EINAI NOMOS GIA OLOUS TOUS AN8RWPOUS...AN DE SEVESAI O IDIOS TON EAUTO SOU..POIOS 8A SE SEVASTEI?OSO GIA TOUS BI...DEN UPAXEI KANEIS POU 8A SE GNWRISEI KAI 8A S PEI..."GEIA MOU ARESEIS...8ELW NA KANOUME SXESH ALLA GOUSTARW KAI ANTRES"...GIATI TO KRUVOUN?EINAI DIKO MOU 8EMA AN 8A DEXTW H OXI...AN ME ENOXLEI H OXI...MIA SXESH VASIZETAI STHN EILIKRINEIA...EKEI 8ELW NA KATALH3W...PWS PREPEI NA APENOXOPOIH8OUN PRWTA OI IDIOI GIA NA KATAFEROUN KAI OI YPOLOIPOI NA TOUS "DEXTOUN".EPISHS 8A H8ELA NA MOU APANTHSEIS EILIKRINA SE KATI GIATI NAI MEN SUMFWNW ME AUTA POU LES OMWS SE VRISKW LIGAKI PARAPANW APELEU8ERWMENHN SE KAPOIA 8EMATA...ESU DEN 8A EIXES PROVLHMA AN O SUNTROFOS SOU HTAN BI???ESTW OTI SOU TO DHLWNE APO HN ARXH...8A SOU HTAN TOSO EUKOLO??EKTOS VEVAIA AN EISAI K ESU OPOTE ALLAZEI TO 8EMA GIATI OSO KAI NA 8ELW DEN MPORW NA MPW SE AUTHN THN PSUXOLOGIA...
    AUTA EIXA NA PW EUH MOU!
    SISSY

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σίσσυ, για να σε βγάλω από την απορία θα απαντήσω μόνο στο τελευταίο, αν και νομίζω ότι έχουμε ξεφύγει αρκετά από το θέμα.

    Θα σου απαντήσω με κάθε ειλικρίνεια. Αν και δεν με καλύπτει ο όρος bi (επίσης μεγάλη κουβέντα), ναι, με ελκύουν και τα δύο φύλα. Μπορώ να σου πω, λοιπόν, από προσωπική πείρα ότι η ψυχολογία του bi διαφέρει σε αρκετά μεγάλο βαθμό από αυτήν του gay, ακριβώς γιατί, στην αρχή τουλάχιστον, τα συναισθήματα είναι αντικρουόμενα και συχνά χαοτικά, κι αυτό δημιουργεί μια συναισθηματική σύγχυση. Νιώθεις στην ουσία ότι δεν έχεις ταυτότητα. Φυσικά αυτό δεν έχει καμία σχέση με την πραγματικότητα, μια χαρά ταυτότητα έχεις, αλλά τα στερεότυπα με τα οποία μεγαλώνουμε είναι πολύ δύσκολο να ξεριζωθούν.

    Όπως είπα και σε προηγούμενο ποστ, συχνά οι bi θεωρούνται πολυγαμικοί. Αυτό συμβαίνει γιατί ο κόσμος έχει την αίσθηση ότι όταν κάποιος είναι bi νιώθει ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ την ανάγκη και για τα δύο φύλα και αυτό τους δημιουργεία ανασφάλεια. Ίσως σε κάποιους bi να ισχύει αυτό. Σίγουρα όμως όχι σε όλους. Υπάρχουν έρευνες που έχουν δείξει ότι οι bi (νομίζω γυναίκες συγκεκριμένα) είναι πιο πιστοί και κάνουν πιο μακροχρόνιες σχέσεις. Δεν ξέρω λοιπόν τι ισχύει για τους άλλους, εγώ μπορώ να σου πω αυτό που νιώθω εγώ, ότι όταν ερωτεύομαι είμαι εκεί, έχω ανάγκη να είμαι με τον άνθρωπο που είμαι ερωτευμένη και τέλος. Για μένα είναι θέμα προσωπικότητας και χαρακτήρα το αν θα απατήσεις τον/την σύντροφό σου κι όχι θέμα σεξουαλικού προσανατολισμού.
    Τώρα, υπάρχουν και άνθρωποι που αυτό που τους ενοχλεί δεν είναι ο φόβος μήπως τους απατήσει ο/η σύντροφός τους, αλλά και μόνο η ιδέα ότι στο παρελθόν έχει πάει με άτομα του ίδιου φύλου. Διαταράσσεται δηλαδή η εικόνα του 'συντρόφου'. Αυτό όμως, ξαναλέω, είναι πρόβλημα της κοινωνίας μας και των στερεοτύπων με τα οποία μεγαλώνουμε.
    Το ενδιαφέρον μάλιστα είναι ότι οι bi αποφεύγονται το ίδιο συχνά και από τους gay, και αυτό συμβαίνει και για τους δύο λόγους που προανέφερα. Στην τελική, ναι, μπορώ να πω ότι κι εγώ δεν είμαι 'άνετη' όταν ο άλλος ή η άλλη είναι bi. Νιώθω μια ανασφάλεια. Ξέρω όμως ότι αυτό είναι πρόβλημα δικό μου και πρέπει να το ξεπεράσω. Και φέρνω στο μυαλό μου το τι αισθάνομαι εγώ όταν ερωτεύομαι. Και αφού το αισθάνομαι εγώ δεν υπάρχει κανένας λόγος να αποκλείσω το γεγονός ότι το αισθάνεται κι ο άλλος. Και στην τελική συνειδητοποιώ ότι είναι πολύ άδικο για τον άλλον να του φορτώνεις τις δικές σου φοβίες.
    Το θέμα της αμφιφυλοφιλίας είναι γενικά πολύ μεγάλο και για να μπεις, όπως λες, σε αυτήν την ψυχολογία θα πρέπει να έχεις κάποιες επιστημονικές γνώσεις για το τι είναι φύλο (διαφορά κοινωνικού και βιολογικού φύλου), σεξουαλικότητα κτλ. Αν σε ενδιαφέρει μπορεί να μου γράψεις το mail σου να το συζητήσουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Είπες επίσης ότι: 'OSO GIA TOUS BI...DEN UPAXEI KANEIS POU 8A SE GNWRISEI KAI 8A S PEI..."GEIA MOU ARESEIS...8ELW NA KANOUME SXESH ALLA GOUSTARW KAI ANTRES"...GIATI TO KRUVOUN?EINAI DIKO MOU 8EMA AN 8A DEXTW H OXI...AN ME ENOXLEI H OXI...MIA SXESH VASIZETAI STHN EILIKRINEIA...'
    Μα συγγνώμη τώρα, απάντησέ μου ειλικρινά. Εσύ δηλαδή αν έρθει κάποιος και σου πει 'γεια, μου αρέσεις, θέλω να κάνουμε σχέση', και σου αρέσει, μπαμ, τα έφτιαξες μαζί του? Η λογική της περιόδου γνωριμίας και των πρώτων ραντεβού είναι ακριβώς αυτή: να γνωρίσεις την προσωπικότητα του άλλου, τον χαρακτήρα του, τα ενδιαφέροντά του, την ιδεολογία του και τις απόψεις του, και να δεις αν ταιριάζεις με τον άλλον ή όχι και αν σε καλύπτει ο άλλος. Τώρα, αν σήμερα έχουμε φτάσει σε σημείο να κάνουμε σχέσεις που βασίζονται σε γνωριμίες μιας βραδιάς, ε αυτό είναι πρόβλημα ούτως ή άλλως.
    Προφανώς για να αποκαλύψεις στον άλλον κάποια πιο προσωπικά σου στοιχεία πρέπει να έχει αναπτυχθεί μια οικειότητα πρώτα. Δεν σημαίνει ότι ο άλλος δεν στο λέει με το καλημέρα επειδή θέλει να στο κρύψει. Εσύ δηλαδή όταν γνωρίζεις κάποιον του λες 'Γεια, είμαι η Σίσσυ και έχω πάει με 5 άντρες μέχρι τώρα?' Με την ίδια λογική και τον άλλον μπορεί να τον ενοχλεί το με πόσους άντρες έχεις πάει και είναι δικαίωμά του να θέλει να είσαι παρθένα ή όχι. Είναι δυνατόν όμως να σε κατηγορήσει επειδή δεν του το είπες με το καλημέρα?
    Και στην τελική, αν ένας bi στο έλεγε με το 'καλημέρα' δεν θα ήταν απόλυτα άδικο και για σένα και για τον άλλον να τον απορρίψεις χωρίς να τον ξέρεις ΚΑΘΟΛΟΥ?

    Αυτά λοιπόν Σίσσυ! Ελπίζω τουλάχιστον οι υπόλοιποι αναγνώστες να τα βρίσκουν όλα αυτά έστω και λίγο ενδιαφέροντα!

    Φιλικά, Εύη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Ανώνυμος5/6/11 21:32

    o mixalis dn einai gay einai omofilofilos prwton....kai ta eixe me to ntramer t.................kai exw kai mpolika arxeia pou dn kolono na ta dhmosiopoioisw .....................................................kai i zeta dn pisteuw na einai lesvia.,.......tn douleia tis kanei...............kai i douleia tis einai na ta ikonomaei apo tous gaY,......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Ανώνυμος5/6/11 22:42

    γεια σου και παλι ευη!!

    νομιζω πως σε καποια σημεια δεν ημουν σαφης....εγω δε μιλησα για σχεση μιας βραδιας..αφου γνωρισεις εναν ανθρωπο ομως..την προσωπικοτητα του..το χαρακτηρα του..τα ενδιαφεροντα του..και ολα τα υπολοιπα τελος παντων που ανεφερες και αποφασισεις να κανεις σχεση μαζι του...πιστευω πως θα πρεπει σε επομενο σταδιο να ειναι ειλικρινης μαζι σου και για τις σεξουαλικες του προτιμησεις!!ειλικρινεια ειπαμε!!!!τα στερεοτυπα δεν αλλαζουν ευκολα και ακομη κ εγω που δεν εχω καμια ρατσιστικη διαθεση απεναντι στους gay..ισα ισα μου φαινεται κατι απολυτως φυσιολογικο...οπως γεννιεσαι με φακιδες ετσι γεννιεσαι και ομοφυλοφιλος η ετεροφυλοφιλος..ομως το να ειναι καποιος bi δεν μπορω να το κατανοησω ακριβως..δεν ξερω αν φταιει το γεγονος οτι δεν εχω επιστημονικες γνωσεις η επειδη απλα δεν μπορω να μπω σε αυτη την ψυχολογια..αλλα το αποτελεσμα ειναι το ιδιο..anyway...ο λογος που μπηκα στη διαδικασια να γραψω και να ξαναγραψω ηταν το οτι πιστευω πως το προβλημα ειναι το οτι bi και gay κρυβουν την ταυτοτητα τους με αποτελεσμα να απογοητευουν να πληγωνουν, να κοροιδευουν και να σοκαρουν αν θελεις ανθρωπους και επισης δεν βοηθουν και οι ιδιοι τους εαυτους τους να ενταχθουν στην κοινωνια και να υπαρχει αρμονια...χωρις ρατσιστικη διαθεση.μονο αν δεν ντρεπονται γι αυτο που ειναι και μιλησουν ανοιχτα θα το καταφερουν...και μη μου πεις παλι πως δεν το κανουν για να μην αντιδρασουν καποιοι.θα γινει μια δυο...και την επομενη θα εξοικειοποιηθουν ολοι σιγα σιγα....σου ξαναειπα..πως ο κοσμος συνηθως κριτικαρει τις ασχημες και προκλητικες συμπεριφορες ΓΕΝΙΚΑ...ειτε εισαι στρειτ ειτε εισαι γκει ειτε εισαι μπαι.....!!αυτα ειχα να δηλωσω και σημερα!!!;-)φιλια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. Ανώνυμος10/6/11 12:17

    Εγώ νομιζω ο κάθε ένας είναι καλά να ασχολιθεί με τον ίδιο εαυτό και λόγια λένε πολλά πιστεύω, και ειδικά απο το ένα στόμα στο άλλο, αν είναι γκέι η δεν είναι είναι δικό τους θέμα φυσικά αλλά να καταδικάζεις κάπιους σε σικοφαντίες για να φανεί κάποιος εξυπνος και ότι ξέρη κατι, αυτους τους ανθρώπους πρέπει να τους λυπομαστε και αν σικοφαντούν άδικα τους ευχομαι μέσα απο τα βαθοι της καρδιας μου να το κάνουν πάντα, δηλαδή άλλη δουλειά να μην εχουν αυτή να είναι η ασχολία του απο εδώ και εμπρώς. Λυπάμε υλικρινά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Λυπάμαι που θα διαφωνήσω και πάλι, αλλά ο κόσμος δεν είναι τόσο ανοιχτόμυαλος όσο τον παρουσιάζεις. Καταρχήν υπάρχουν πάρα πολλοί άνθρωποι, ειδικά στην Ελλάδα, που για θρησκευτικούς λόγους δεν αποδέχονται και δεν θα αποδεχτούν ποτέ την ομοφυλοφιλία. Και τα ίδια τους τα παιδιά τα διώχνουν από το σπίτι αν ανακαλύψουν την 'ανωμαλία' τους. Πόσο εύκολο είναι για κάποιον να λέει 'θα με εγκαταλείψουν οι άνθρωποί μου μια, θα με εγκαταλείψουν δύο, ε στο τέλος θα με συνηθίσουν';
    Από την άλλη μεριά, αυτή η εξοικείωση που λες συμβαίνει ήδη... πριν από 20 χρόνια π.χ., όταν εγώ ήμουν στο δημοτικό, η λέξη 'ομοφυλόφιλος' ήταν ταμπού, ακουγόταν σαν ιατρική πάθηση. Φαντάσου τι γινόταν πριν από 30-40 χρόνια. Εννοείται, λοιπόν, ότι έχουν γίνει κάποια βήματα και από τις δύο μεριές. Και αυτή η αλλαγή γίνεται από γενιά σε γενιά. Προφανώς η γενιά των παιδιών μας θα είναι πιο ανεκτική από τη γενιά των γονιών μας. Αλλά βλέπεις ότι κάποιοι άνθρωποι (που δεν είναι λίγοι) απλά δεν έχουν καμία διάθεση να προσπαθήσουν καν να κατανοήσουν και πάνω απ' όλα να ΜΑΘΟΥΝ περί ομοφυλοφιλίας. Εδώ στην αμερική, που υποτίθεται ότι είναι η γη της ελευθερίας, των δικαιωμάτων, και που στο κάτω κάτω αυτά που βλέπει και βιώνει ο κόσμος εκεί δεν συγκρίνονται με αυτά που βλέπουμε και βιώνουμε στην Ελλάδα, και παρ' όλα αυτά οι ομοφυλόφιλοι δεν έχουν πλήρη δικαιώματα.
    Αυτό που υπάρχει σήμερα είναι εντελώς εξατομικευμένες περιπτώσεις που φτάνουν από το ένα άκρο στο άλλο. Μπορεί να δεις, όπως είπα, ανθρώπους να διώχνουν το παιδί τους από το σπίτι και από την άλλη να δεις γονείς που μεγαλώνουν το 'εγγόνι' της κόρης και της 'νύφης' τους.
    Το ζήτημα όμως είναι τι πρέπει να κάνει η πολιτεία. Κατά τη γνώμη μου η τακτική της πολιτείας είναι λανθασμένη. Περιμένει, δηλαδή, πρώτα να γίνει αυτή η εξοικείωση, να είναι 'έτοιμη' η κοινωνία, και μετά να δώσει δικαιώματα στους ομοφυλόφιλους. Μα αυτό δεν πρόκειται να γίνει ποτέ. Πάντα θα υπάρχουν αντιδράσεις μιας μερίδας, όση εξοικείωση και να υπάρχει. Αν όμως η πολιτεία παρέμβη έστω και παρά την αντίδραση μιας μερίδας (και πιθανόν της Εκκλησίας) ώστε τουλάχιστον να μπορούν οι ίδιοι οι ομοφυλόφιλοι να ζουν, να παντρεύονται, να έχουν παιδιά, κι ας μην το αποδέχονται κάποιοι στην αρχή, ε ακριβώς αυτό είναι πιο πιθανό να οδηγήσει στην εξοικείωση που λες κι εσύ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος24/1/13 00:02

      Εύη.. θα ήθελα πολύ να σε γνωρίσω! Πόσο ευχάριστη και αναπάντεχη έκπληξη είναι να συναντας ανθρώπους "παθόντες" με τόσο συγκροτημένη και ψύχραιμη σκέψη!!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος8/3/14 23:38

      Χαίρεται! Το αστείο είναι που μπήκα να διαβάσω το άρθρο για να γελάσω γιατί περίμενα κάτι τέτοια σχόλια με κουτσομπολιά για το τι συμβαίνει στη πραγματικότητα και βρέθηκα στη πολύ ευχάριστη έκπληξη με τα σχόλια της Εύης. Συμφωνώ και απαυξάνω σε ό,τι είπε . Χριστίνα :)

      Διαγραφή
  81. Ανώνυμος4/7/11 03:50

    euh k sissi ta ftiaksate??

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Ανώνυμος5/7/11 12:55

    Διαβασα τα παραπανω σχολεια και εχω να σας πω πως διαφωνω μαζι σας γιατι ο Χατζηγιαννης δεν ειναι γκει και μην λετε βλακειες.....και πρωτα απ'ολα εσας τι σας νοιαζει τι κανει ο αλλος?Αν θελει να ειναι καλα κανει......εσας τι σας νοιαζει?Ε???????μπορειτε να μου απαντησετε?Και μην συνεχειζετε να τον κανετε ρεζιλη.....Το ιδιο ισχυει και για την Μακρυπουλια.....Ο Χατζηγιαννης ειναι θεογκομενος και αρεσει σε πολλες και δεν εχει δωσει δικαιωμα να του λετε βλακειες και φημες.....και η Μακρυπουλια ειναι θεογκομενα και ουτε και αυτη δεν εχει δωσει δικαιωμα να λενε βλακειες και φημες και γι'αυτην και για τον Χατζηγιαννη τον αντρα της.....Μην το συνεχειζετε ενταξει?Γιατι ετσι καταλαβαινει ο αλλος οτι εισαι και ειστε κουτσομπολιδες.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Ανώνυμος6/7/11 17:10

    ΛΕΤΕ ΟΛΟΙ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΕΠΙΔΗ ΤΟΥΣ ΖΗΛΕΥΕΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Ανώνυμος11/7/11 14:02

    paidia den xreiazete na ta vazete oute me tin makripoulia oute me ton xatzigianni..an prepei na exete neura gia oles autes tis koroidies pou mas plasaroun einai to elliniko sistima..an eimastan e3ikiwmenoi me ts omofilofilous dn 8a xreiazotane tpt apo ola auta..kai egw sas lew pws oloi eseis pou lete "gt den vgainoun na to poune ,den exoume provlima" kai ola auta,an vgoun kai to poun 8a ts sourete ta xeirotera les kai skwtwsane kanenan..lpn gia na mn lew polla ena akoma 8a pw kai kleinw..an den anoi3oume ta matia mas kai to mialo mas den prokeite pote auti i xwra na apodex8ei oute ts gay,oute ts by,oute ts lesvies..to mno kalo pou vlepw einai pws i nea genia einai pio anoixtomialoi (toulaxiston oi perissoteroi)kai e3ixronizontai epitelous..den leme na ftasoume kai sta akra vevaia apla na 3exwrizoume to swsto apo to la8os kai to kalo apo t kako..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ανώνυμος11/7/11 14:29

    xatzigiannis:ton latreva (san xaraktira) mexri to 2004 giati itan o mnos pou eixe kanei toso megali epitixia kai den milage gia ta proswpika tou, gegonos pou ton 3exwrize apo tous upoloipous..meta pou kavalise to kalami kai glika8ike apo ta lefta epese entelws sta matia mou..oxi toso stn douleia tou oso stn xaraktira tou.

    makripoulia:sto para 5 opou tn eida gia 1ti fora eipa..na mia kopela pou einai AN8RWPOS kai den einai psonio(epidei einai koukla kai oles autes 3eroume pou t exoun t mialo)kai pro pantws xamogelasti kai sta panw ts kai sta katw ts..kai 3afnika tn vlepw petsi kai kokalo.me mia mouri mexri to patwma..enan an8rwpo pou an tn koita3eis sta matia einai san na t leipei kati..me mia eirwnia tipou"eimai 8ea"..paei kai auti psonistike..

    k egw rwtaw..pou pige o xatzigiannis tou 2004?,i makripoulia tou 2005?meinane mno stn kardia mas kai eftixws pou to youtube mas ts 8umizei se videakia ..
    mia ponemeni fan

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. Ανώνυμος16/7/11 23:44

    Pote egine etsi h Makripoulia more.... Pou vgenete ola ta psonismena kai milate xwris na xerete ti sas ginete

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Ανώνυμος1/8/11 11:01

    Ε. Κωνσταντινίδου: Αισθάνεται περήφανη για τη Μακρυπούλια!!!
    Η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου είναι μία από τις πιο σημαντικές ηθοποιούς του θεάτρου και της τηλεόρασης σήμερα μιλάει σε γνωστό εβδομαδιαίο περιοδικό για την τηλεόραση, την επιτυχία, αλλά και τη μελαγχολία που έχουν οι κωμικοί ηθοποιοί.

    Σας έχει κουράσει ποτέ η δουλειά σας; «Στη δική μου δουλειά δεν υπάρχει ρουτίνα. Κάθε σεζόν κάνεις καινούργιο έργο, συνεργάζεσαι με άλλους ανθρώπους και όλο αυτό νομίζω πως είναι μεγάλη πηγή ενέργειας παρά κούραση. Ποτέ δεν είδα σαν κούραση τη δουλειά μου».

    Σήμερα σας λείπει η τηλεόραση; «Μου λείπουν οι καλές δουλειές. Αν γίνει μια καλή δουλειά, τότε, ναι, θα ήθελα να συμμετέχω. Αλλά η τηλεόραση σαν τηλεόραση, όχι, δεν μου λείπει».

    Μια και είστε πολύ καλή φίλη με τη Ζέτα Μακρυπούλια, δεν μπορώ να μη σας ρωτήσω αν αισθάνεστε υπερήφανη με όσα έχει πετύχει μέχρι στιγμής. «Αισθάνομαι υπερήφανη για όλους τους φίλους μου όταν πετυχαίνουν σημαντικά πράγματα. Η Ζέτα, από τον καιρό που τη γνώρισα, έχει μια τρομακτική εξέλιξη, έχει πετύχει πάρα πολλά πράγματα και στη δουλειά της, αλλά και στην προσωπική της ζωή. Έχει ήδη διαγράψει μια πορεία, παρόλο που είναι μόνο 32 χρόνων, η οποία είναι αξιοθαύμαστη. Νιώθω πολύ υπερήφανη για εκείνη και, πραγματικά, θα ήθελα κι εγώ στην ηλικία της να ήμουν τόσο επιτυχημένη και εξελιγμένη. Σκέφτομαι, μεγαλώνοντας η Ζέτα πόσο ωραία θα είναι η ζωή της. Χαίρομαι πραγματικά για εκείνη».

    Παραμένει η καλύτερή σας φίλη; «Η Ζέτα είναι ανάμεσα στους καλύτερούς μου φίλους».

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. Ανώνυμος13/8/11 06:02

    pantws egw apo auta pou vlepw pistevw pws o xatzigiannis einai bisexual 100%(prosexte oxi gay,se kamia periptwsi gt den m fainete kai gia gay)..kai genika akouw pollous/es na lene pws oloi sxedon einai gay apo tn kallitexniko xoro,den einai etsi..allo einai gay kai allo bisexual...mn ta berdevoume gt exoun terastia diafora.den lew pws oloi einai bisexual ,fusika uparxoun kai gay,kai lesvies alla to 80% (toulaxiston apo olous autous) einai bi.

    to idio pistevw kai gia tn makripoulia ,pws einai bisexual..alla nomizw pws protimaei tous andres perissotero apo ts gunaikes..gia ton mixali nomizw einai 50/50..

    oso gia to an einai mazi,pistevw se 2 ekdoxes..1) i ontws 'ta exoune' alla den einai erwteumenoi..aplws einai mazi gia ta matia tou kosmou i 2)oti einai para polu filoi pou aplws tous volevei oli auti i katastasi(epeidi einai mazi sinexeia) kai lene pws einai zeugari..

    auta apo mena..kaiiii kalo einai na mn pistevoume oti akoume..egkires plirofories kai xazomares...kla kamera stin krevatokamara tous exete valei...eleos pia.telos pantwn emena i gnwmi m auti einai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Ανώνυμος13/8/11 06:29

    XAXAXAXAXAxxaAXAAXA.OLA TA SXOLIA DEN UPARXOUN,BRAVO RE PAIDIA ME KANATE KAI GELASA.

    NA PW KAI GW KATI...MIXALAKI KSEKAVALA TO KALAMI
    ZETA KSEKAVALA TO KALAMAKI TOU MIXALAKI.

    KATHOLOU METRO VRE PAIDI MOU KAI ESEIS..VOUR STA LEFTA GIA NA XTIZETE K MEZONETES.EDW O KOSMOS PEINAEI KAI EMEIS PLOYTIZOUME TON XATZIGIANNI K TIN MAKRIPOULIA.

    MIN FOVASTE GIA AUTOUS,EXOUN TON TROPO TOUS .POTE THA KSIPNISOUME RE GAMOTO MOU.EMEIS TOUS PAME EKEI POU EINAI KAI META AUTOI MAS VARANE SAN XTAPODIA.KAI EPIPLEWN MOU TO PAIZOUN KAI FIRMES...ANATHEMA SE AUTON POU VRIKE TIN TILEWRASI :@

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Ανώνυμος14/8/11 01:16

    ΛΟΙΠΟΝ ΜΗ ΣΠΑΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΣΑΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...
    ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΓΚΕΙ ... ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ.. :))
    ΤΟ 2001 ΚΛΠ ΠΟΥ ΓΥΡΙΖΑ ΓΙΑ ΨΩΝΙΣΤΗΡΙ ΣΤΟ ΖΑΠΠΕΙΟ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΜΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗ ΣΑΝΤΑ ΦΩΦΩ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΛΥΜΒΗΤΗΡΙΟ... Ο ΧΑΤΖΗΓΙΑΝΝΗΣ ΗΤΑΝ ΜΟΝΙΜΟΣ ΘΑΜΟΝΑΣ!! ΕΙΧΑΜΕ ΜΙΛΗΣΕΙ..(ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΚΑΤΙ .. ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΤΥΠΟΣ ΜΟΥ) ΕΡΧΟΤΑΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΕΝΑ ΤΟΥΟΤΑ CELICA ΑΣΠΡΟ ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΠΟΥ ΑΡΧΙΣΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΕ ΓΝΩΣΤΟΣ ΤΟ ΕΚΟΨΕ ΤΟ ΨΩΝΙΣΤΗΡΙ ΚΑΙ ΧΑΘΗΚΕ .
    ΑΛΛΑ ΕΝΤΑΞΗ ΔΕ ΤΡΕΧΕΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ... ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΚΑΤΩ ΔΕ ΚΟΙΜΑΣΤΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ... ΚΑΙ ΟΥΤΕ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ, ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ.., ΜΟΥΣΙΚΗ ΦΤΙΑΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΠΟΥΛΑΕΙ,ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΣ.
    ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΛΑ ΟΛΟΙ ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. Ανώνυμος21/8/11 05:05

    μνμα για τον τελευταιο..Να σε ρωτησω,αν ξερεις βεβαια.Ειναι ενα πραγμα που ειμαι περιεργος να μαθω..ειναι gay η bisexual.αν ξερεις πες μου γιατι παντα το ειχα απορεια..Εχω καποιος λογους που σε ρωταω για αυτο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. Ανώνυμος24/8/11 17:37

    edw o kosmos kaigete kai to m*** xtenizete..!!1vre eseis me ti katheste kai asxoliste??me paparies poies ein gay k lesvia ade 3estravothite kai koitaxte tis dikes sas zwes zume se periodous kriseis k sas exun tiflosei me ts paparies.. kai dn kserete ti sas ginete rrrr KSIPNISTEEE gatakiaa..!! xD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. Ανώνυμος13/9/11 09:27

    Μιάουουου...! Μα εγώ γουστάρω τόσο πολύ να είμαι γατάκι;-)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Ανώνυμος15/9/11 00:08

    Paidia enas gnostos mou pou pige gia ena vrady me ti makrypoulia mou eipe oti popos tis myrize k kontepse na lipothymisei.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ανώνυμος23/9/11 17:22

    einai gelio na upostirizete kati xwris apodikseis!dld oloi exete kapoion gnwsto pu sas eipe kati?:/ eleos! mhn dinete kapoion na kanei epitixia amesws kati na pete!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Ανώνυμος19/10/11 15:33

    O MIXALHS DEN EINAI GAY!!!!
    EXW APTES MARTHRIES K APOFEIKSEIS :)
    K KSERW PRAGMATA POU KSEROUN ELAXISTOI...APO EGKYRES K ESWTERIKES PHGES!!!

    MHN KATHGOREITE KAPOION POU DEN EXETE MILHSEI MAZI TOU POTE!!!



    Y.G. o mixalhs mporei na einai se enan anwnymo ap tous pio panw ...mhn lete vlakeies ;)

    KALH SAS MERA,
    SubSecret

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. Ανώνυμος29/10/11 20:49

    ο χατγηγιάννης την έχει πέσει σε φίλο μου σε ξενοδοχείο όπου έμενε στην θεσσαλονίκη !!!!ελεος πόσο πρόβατα είστε!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ανώνυμος30/10/11 23:39

    ===============================
    =======SubSecret===============
    ===============================


    O filos sou profanws den phgaine to Xatzhgiannh...
    gia auto k ton ethapse... :P

    pantws o Mixalhs einai ap ta kalutera paidia...
    k den einai OUTE pousths OUTE prezakias!!!!
    opws lene polloi adaeis k asxetoi!!


    ===============================
    ====KALH SAS NYXTA,============
    =======SubSecret===============
    ===============================

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. Ανώνυμος3/11/11 17:24

    o remos einai gay, oi mpravoi tou xeroun ta orgia tou me ton verti kai genika ginontai polla mesa sto kamarini tou. oso gia tin zeta sto magazi pou tragoudouse o remos filiotan stis toualetes me gunaika. fisika kai o remos ithele na exei vitrina, oxi giati einai laikos tragoudistis alla giati exei omada podosfairou kai exei pesei polu xrima.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Ανώνυμος2/1/12 23:29

    pedia mhn akoute tis vlakeies pou leei o kathenas vasika o xatziyianis ta exei me to theofanus, i theia mou paei gia kafe sto spiti mias ksaderfis tis katharistrias enos kolitu tu theofanus kai tis to eipe sigoura pragmata o theofanus eixe pantreftei gia vitrina tin evridiki i opoia einai mpai kai twra to gyrise teleiws palia evgaine me tin eleonora meleti kai tin koromila gia kapoio diastima kai oi dio tous plakwthikan otan to emathe kai i mia kai i alli i zeta tin eide mia fili enos paidiou pu kserw tou opoiou o mpatzanakis dulevei mparman se magazi asta na pane na filiete me tin mpakodimou stis toualetes ena vrady kai kala igognito kai meta na fevgei me kapion plusio me ferrari gnwsti vizitou i zeta den katalaveno giati na pezoun me ti noimosyni mas pantws o xatzigiannis theiki foni kai oti kai na lene enantion tu ego tha ton akouw o remos oxi kai toso xwria tou oti eine gkei kai ta exei me ton kraounaki

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. Ανώνυμος6/1/12 13:12

    O xatzigiannis den einai gay!!!!
    auto einai sigouro pantws!!!!!


    Oi admins edw den exoun to dikaiwma na mhn dhmosieoun sxolia enw stelnontai :/ :/ :/

    einai paranomo auto!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. Ανώνυμος8/1/12 15:01

    ν παιδια μν λετε τρ μαλακιεσ τουμπανο ασχοληθηται λιγο μ τν εαυτο σσ κ αφηστε τσ αλλουσ ησηχουσ..κ ν ναι δλδ εσασ τ σσ κοφτει δν καταλ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  103. Ανώνυμος10/1/12 23:22

    Θα πω ψέματα αν πω οτι δεν γέλασα με μερικά σχόλια, πράγμα φυσιολογικό γιατί κάνω το ίδιο όταν βρίσκομαι κ με την παρέα μ και έχουμε τέτοιες συζητήσεις. Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗΝ ΜΕΣΗ...γενικότερα μιλόντας. Αν έχουμε αυτό στο νού μας τότε θα βγάλουμε μια μικρή άκρη, μιας κ εγω βρέθηκα σε αυτό το blog αναρωτιόμενη για αυτό το περιβόητο gossip με την Μακρυπούλια που το συζητούσα προχθές με φίλους κ δυσκολέυομαι η αλήθεια είναι να το πιστέψω, ειδικά με την ΕΛ.Κωστ/δου! Εν πάσει περιπτώσει και εγω εχω φυσικά οπως κ ολοι μας γνωστους γνωστων κ δεν συμαζευεται, αλλα δεν θα αρκεστω στο να αραδιασω το τι λεγεται στα μηκη κ τα πλατη της Ελλάδας, θα πω μόνο το εξής: τα καλύτερα κ εγγυρότερα gossips τα μαθαίνεις απο δικάσ ου άτομα (αν έχεις) τα οποία δουλέυουν είτε σε νοσοκομία-ιδιωτικές κλινικές σε Αθήνα Θεσ/κη είτε στην Γενική Αστυνομική διεύθυνση. Ενα φεγγαρι που ειχε ακουστει το στόρυ με τον ρεμο και τον Δημα, το ιντερνετ τοτε δεν ειχε την ευρύτητα που εχει σημερα κ εκεινο το διαστημα φοιτουσα κρητη αλλα καταγομαι απο Θεσ/κη, σας πληροφορω πως όταν ανέβηκα για διακοπές πάνω την ιδια ιστορία ακουγα... Δεν ειναι τυχαιο. Είχαν διερεύσει στοιχεία απο την κλινική κ το προσωπικό μιας και ο Ρέμος το ..παραξήλωσε...(lol) κοντα στα ξερά βέβαια καιγονται κ τα χλωρά...για αυτο εχω αμφιβολίες κ δεν είμαι ευπιστη, αλλά χαλαρά πιστεύω πως οταν έχεις μια ζωή γεμάτη φαινομενικά έστω είναι πολύ πιθανό να κορεστείς και να δοκιμάσεις η΄να πειραματιστείς με κάτι άλλο όπως κ στον σεξουαλκό τομέα, αυτό συμβαίνει στους λεγόμενους διασήμους. Εχω κ εγω να σας αναφέρω διάφορα, αλλά δεν τα χάφτω όλα...προσπαθώ να τα φιλτράρω. Η μεγάλη όμως απορία είναι και αυτο συζητώ με φίλους όταν κάνουμε τέτοιες ανάλαφρες συζητήσεις είναι ! πως είναι δυνατόν και υπάρχει τέτοια μεγάλη συγκάλυψη απο τα media` sto θέμα του χατζηγ και τησ μακρυπούλια... Δεν ξέρω αν η Μακρυπούλια ειναι gay or bi αλλά πιστεύω οτι ο χατζ δεν ειναι αυτο που δείχνει οπότε η ζετα φαντάζει σύνοδος πολυτελείας κατ επάγγελμα. οκ δεκτόν ρε παιδί μου, αλλά ΠΩς γίνεται να μην βγεί ούτε ένας έστω κ να του ξεφύγει κ να μιλήσει για ψέυτικες σχέσεις στην showbiz με τρανταχτα ονόματα! μόνο ο ζαχαράτος αν δεν κάνω λάθος πέρσι έκανε λόγο για κάτι τέτοιο σε μια συνέντευξη του που είχε προκαλέσει. Ενας φίλος μου μου λέει οτι απλά ολο αυτο είναι ενα κα΄λα οργανωμένο κύκλωμα τωβ media, οπως ακριβώς κσ την πολιτική, αν κάνεις πως το ταρακουνάς απλά παίρνεις δρόμο. Ούτε ένας μα του λέω? να του ξεφύγει ρε παιδί! αυτο μου κάνει εντύπωση...απο την άλλη απλά όλοι ισως να συνηγορούν σε όλο αυτό μιας και αποτελεί την δική τους πραγματικότητα, μιΑ πραγματικότητα του καλλιτεχνικού στερεόματος που τίποτσα δεν είναι ότι δείχνει και ενδεσομένως αυτοι που το βιώνουν -οι ίδιοι οι celebrities- να το ακολουθούν σιωπηλά γνωρίζοντας το απατηλό και το ίσως το σαθρό του πράγματος. Ο Σεργουλόπουλος πάντως με την πρόσφατη σχετικά δήλωση του στον Κωστόπουλο το παραδέχτηκε και χίλια του μπράβο που είχε τα κότσια. Ο Ψινάκης τον οποίο θεωρώ ποιο straight σε συμπεριφορά απο πολλούς άλλους και καλά straight, το έχει υπαινηχτεί παέιρες φορές λκαι τελευταία ο Τρυφωνάκος ο Σαμαράς σε συνεντευξη στην τατιάνα. Βέβαια οι περιπτώσεις αυτές βγάζουν μάτι. ίσως όμως κοντά σε αυτούς να ανοίξει ο δρόμος κ για άλλους μιας κ η εξομολόγηση τέτοιου μεγέθους δεν κάνει πια τον κόσμο καχύποτπο μιας κ πλέον δεν θα χει κατι να σκαλίσει εφόσν κάτι είναι στο φώς. Αντε λοιπόν ,κυρία πρωτοψάλτη , κύριε λαζόπουλε , Κραουνάκη κ λ π κλπ παραδεχτείτε το επιτέλους, οχι τπτ άλλο αλλά για να γλυτώσουν κ απο τα ενοχικά σύνδρομα τόσοι και τόσοι άνθρωποι στην Ελληνική κοινωνία! Μετά που ξέρετε ...ίσως η ίδια η κοινωνία να επιδείξει μεγαλύτερη ανεκτικότητα στους ομοφυλοφίλους , μιας και ολα αυτά είναι αλυσίδα και ξεκινούν κατά μεγάλο μέρος αν οχι το μεγαλύτερο μέρος στην σύχρομη εποχή απον τα media. Ας μην ξεχνάμε την παντοδυναμία των media στις συλογικές κ ατομικές συνειδήσεις. paprik79

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος15/1/12 01:23

      H zeta einai ontws gia vitrina
      se pollous omws o mixalhs
      DEN EINAI GAY!!!
      Auto einai 1000% epeidh
      uparxoun pou exoun sumvei k
      sumbainoun akoma...
      =>O xatzhgiannhs den tha
      panteutei th makripoulia. <=

      KATI POU PREPEI NA KSERETE
      xatzhgiannhs = kallitexnhs
      gnwstos k epilektikos me
      tous funs tou.

      Michalis = aplos anthrwpos
      ekei pou thelei k se opoious
      thaymastes ektima mono.

      Sub

      Διαγραφή
  104. Ανώνυμος26/1/12 20:47

    mpaiseksoual einai ta paidia siga to pragma...den 3erw an to katalavate alla 2012 exoume,HELLO..3upnate..o kosmos allazei...kai kala kanei..se osous den aresei ..3udaki ;) aaa kai otan me to kalo kanete paidia kai mia mera er8oun kai sas poune pws einai omofilofiloi,kante auto pou kanete k twra ,agnoiste ta ais8imata tou paidiou sas mno kai mno epidi sas 3unizei pou 8eloune kati allo apo auto pou 8a 8elate na eixan......FAAAIL !!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  105. Ανώνυμος7/3/12 00:45

    hallo there...loipon...egw egw mathei gia ton Xatzhnikolaou , poy einaI kai polu wraios filos gamt...prin kamia 7 etia eixa mathei, apo mia fili pou o pateras tis einai gnwstos giatros stin Athina oti eixe paei gia prwktorafi...episis kai ega exw akoysei apo enan piloto otan taskideua, oti i repa kai i dragoumi kai aytes einai lesbies..autos itan aksiopistos kai den eixe logo na pei psemmata...o pilotos ta xei malista kai me mia gnwsti parousiastria -popi nonizw mia ksanthia...episis gia zeta exw akousei genika kai egw oti eixe sxesi me elisabet...episis filos mou douleue se sexy bar kai eixe paei mukono kai tou tin epese o rwmas...sto gay bar eide kai ton petraki (mistika tis edem).Telos, gia arnaoutogloy exe akousei apo filo tis aderfis mou poy eixe theio giatro se athina oti eixe paei gia prwktorafi i' autos 'i o latsios den thumamai....tespa..mazi to trubane to piperi, ladoname to kourkoumpini, kounousan tin axladia, edenan to suropi, tynazan tis moketes, ...kai paei legontas....b.b

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  106. Ανώνυμος11/3/12 12:06

    ΣΕ ΜΙΑΝ ΕΛΛΑΔΑ ΠΟΥ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΕΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΣΤΕ ΜΕ ΤΟ ΣΕΞΟΥΑΛΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΥ.. ΕΙΜΑΙ ΜΟΛΙΣ 15 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΝΤΡΕΠΟΜΑΙ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΣΤΟ 2012 ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ. ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ BI, ΑΣΧΕΤΟ, ΕΧΩ ΦΙΛΗ ΓΝΩΣΤΗ ΤΡΑΓΟΥΔΙΣΤΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΚΑΜΙΑ ΚΟΜΠΙΝΑ ΓΙΑ ΒΙΤΡΙΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΓΛΥΤΩΣΕ ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ ΛΑΘΗ ΠΟΥ ΘΑ ΕΚΑΝΑ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ Η Ο ΟΠΟΙΟΣ ΜΙΧΑΛΗΣ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗ ΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΕΧΩ ΝΑ ΠΩ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΑ ΕΝΑ ΨΕΜΑ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΑΝΕΒΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ. ΛΑΤΡΕΥΩ ΤΗΝ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΜΟΥΝ ΠΕΡΗΦΑΝΟΣ ΑΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΜΦΙ Η ΓΚΕΥ. ΚΛΕΙΝΟΝΤΑΣ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΝΗΣΩ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΟ ΙΔΙΟ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΙ ΤΟΝ ΑΛΛΟ ΑΠΤΟ ΑΝ ΤΟΥ ΣΚΙΣΤΗΚΕ Ο ΚΟΛΟΣ, Η ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΑΡΕΣΚΕΙΑ ΣΤΟ ΟΜΟΙΟ ΦΥΛΟ. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  107. Ανώνυμος28/3/12 21:13

    re zeta....as eisai lesvia re kopelara mou!!!!! as eisai kai sou rxomai.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  108. Ανώνυμος28/3/12 21:14

    re zeta......as eisai lesvia re kopelara mou kai sou rxomai!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  109. Ανώνυμος9/5/12 23:00

    AX, BRE PAIDIA ! ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΣΤΟ ΚΡΕΒΒΑΤΙ ΤΟΥΣ ; ΠΑΛΙΑ ΠΙΣΤΕΥΑ ΟΤΙ Η ΕΤΕΡΟΦΥΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ ΓΙΑ ΤΗ ΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΖΩΗΣ... ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΑΛΑ Ο ΣΩΛΗΝΑΣ.. ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΕΣ... ΓΙΑ ΠΕΣ ! ΜΕ ΠΟΙΟΝ ΠΗΔΙΕΤΑΙ, ΚΑΛΕ, Ο ΔΕΙΝΑ; Η ΤΑΔΕ; ΕΙΔΕΣ ΠΟΔΑΡΕΣ ΤΟ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ; ΤΙ ΒΥΖΙΑ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΣΤΙΧΟΙ... ΤΕΛΕΙΑ ΣΑΣ ΛΕΩ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  110. paidia nmizw pwc einaii dikaioma touc na nai oti theloun..! exoun to koino tous kai tous thavmastes tous kai tous diaskedazoun..apo kei kaii pera as kanun oti theloun! isa-isa! eimaii ke yw apo touc fanatikouc tou xatzigianni..kai dn me peirazeii..:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  111. Ανώνυμος29/7/12 00:58

    Ξερω οτι μάλλον κανεις δε θα το διαβάσει αυτό αλλά
    το 1990 ο ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΥΓΕΙΑΣ αφαίρεσε την ομοφιλοφυλία απο τις πνευματικές διαταραχές,την ομοφοβία όμως ΟΧΙ
    Πάνω από 6.000 είδη είναι ομοφυλόφιλα στο ζωικό βασίλειο
    Φυσιολογικό θεωρείται κατι το οποίο δεν είναι παθογενές και συμβαίνει στη φύση
    Τι σας κάνει ακόμη να πιστεύεται οτι η ομοφυλοφυλία είναι ανωμαλία?
    Ομοφυλόφιλοι είναι πάνω απο το 10 % του πληθυσμού
    Χατζηγιάννη Μακρυπούλια έξω απο της ντουλάπες σας,διαιωνίζεται την ομοφοβία και δε βοηθάτε καθόλου αυτο το 10% το 10% που είναι αδέρφια σας φίλοι σας συγγενείς σας ανθρώποι που αγαπάτε ναι σε σένα μιλάω που διαβάζεις το πόστ, που κάνουν διπλή ζωή και ψεύδονται ναι αυτοί που δεν τους "φαίνεται"
    Γιατί η σεξουαλική επιλογή δεν εχει σχέση με το φύλο
    Γιατί όλοι έχουμε δικαίωμα στη ζωή
    Γιατί υφίσταται μια τόσο μεγάλη κοινωνική αδικία

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος5/10/12 21:50

      ΠΑΡΤΑ!!

      Λοιπον ακου πως εχουν τα πραγματα...
      Εισαι ανθρωπος,πραγμα που σημαινει οτι διαφοροποιεισαι απο τα υπολοιπα ειδη του ζωικου βασιλειου για ευνοητους λογους (νοημοσυνη,ας πουμε)!Η ομοφυλοφιλια ΕΙΝΑΙ ανωμαλια διοτι απο τη φυση του ο ανθρωπος ειναι φτιαγμενος για να τεκνοποιει,πραγμα που δεν υφισταται σε περιπτωσεις ομοφυλοφιλιας!
      Αν συγκρινεις τον εαυτο σου με τα ζωα, τοτε εισαι και εσυ ΖΩΟΝ!Φυσιολογικο ΔΕΝ ειναι αυτο που δεν ειναι παθογενες και συμβαινει στη φυση ΑΛΛΑ ειναι αυτο που ακολουθει τη φυσικη ροη για το οποιο ειναι πλασμενο πχ ο ανθρωπος για να τεκνοποιει,τα δεντρα για να προσφερουν τροφη και οξυγονο στα ζωα και στους ανθρωπους κτλ.Επομενως δεν μπορεις να λες οτι η ομοφυλοφιλια ειναι κατι φυσιολογικο!

      Στο μονο σημειο που θα συμφωνησω μαζι σου ειναι στο οτι ολοι ειμαστε ανθρωποι και εχουμε ισα δικαιωματα καθως και στο οτι δεν ειναι πρεπον να κατακρινουμε τους αλλους για οποιονδηποτε λογο!Παντως σε οποιαδηποτε περιπτωση Η ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝΩΜΑΛΙΑ!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος28/5/13 15:19

      Το ποιος θα "τα πάρει"ειναι ενα θέμα!Αναφέρεσαι με την λέξη ανωμαλία για κατι που δεν γίνεται ενώ ειναι φτιαγμένο από την φύση να γινει.Για πες μου ρε σοβαρέ άνθρωπε που έχεις κι άποψη να σχολιάζεις.Ένας άνθρωπος ο οποίος από την φύση φτιάχνεται(αυτό ειναι το σημαντικότερο επιχείρημα σου)να περπατάει με τα πόδια και για οποιοδήποτε δυσάρεστο λόγο/ατύχημα χάσει τα πόδια του και μάθει να περπατάει με τα χέρια τον λες ΑΝΩΜΑΛΟ επειδή η φύση δεν ορίζει το περπάτημα με τα χέρια?Οχι.Τον λες Άνθρωπο με Α κεφαλαίο.Οταν μια γυναίκα που από την φύση της εχει φτιαχτεί για να τεκνοποιησει αλλα για οποιοδήποτε δυσάρεστο λόγο,δεν μπορεί και το κάνει με εξωσωματική γονιμοποίηση(κατι ΟΧΙ φυσικό δηλαδη)την λες ΑΝΩΜΑΛΗ?Οχι.Επαναπροσδιορισε λιγο το θέμα "Φτιαγμένος από την φύση"κι ελα μετά ξανά να το γράψεις και με κεφαλαία το η ομοφυλοφιλια ειναι ανωμαλια.

      Διαγραφή
  112. Ανώνυμος3/8/12 15:46

    Παιδια να σας πω εγω κατι ;
    Πιστευω πως δεν πρεπει να κρινουμε τον καθενα βαση αυτων !
    Το θεμα ειναι :
    Αν μας αρεσουν σαν καλλιτεχνες
    Αν μας αρεσει η μουσικη τους
    Αν μας αρεσουν οι στιχοι
    Γενικα οι δουλεια τους λοιπον

    Απο κει και περα δεν μας αφορα και δεν εχουμε και λογο να ασχολουμεστε με τα προσωπικα τους μονο και μονο επειδη ειναι διασημοι !
    Ντροποι λοιπον στους ανθρωπους που κυριολεκτικα κραζουν επειδη δεν εχουν τι αλλο να κανουν η επειδη απλα δεν τους αρεσουν σαν τραγουδιστες
    Αυτοι ειναι αν σαρεσουν τους ακους
    Αν οχι δεν τους ακους

    ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ
    Βαλτε λιγο τον εαυτο σας στην θεση τους και μετα ξαναμιληστε !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  113. Ανώνυμος8/8/12 09:08

    η αληθεια ειναι καπου στη μεση ακουγεται εντονα στους κοσμικους κυκλους της αθηνας οτι η Μακρυπουλια ειναι συνοδος πολυτελειας,με το αζημειωτο φυσικα (πληρωνεται αδρα )για ειναι ο φερετζες του gay .δεν σας κανει εντυπωση που συνεχως κανουν λογο για επικειμενους γαμους οι οποιοι ποτε δεν πραγματοποιουνται?-αραγε γιατι???????
    ο καθενας να ειναι ο εαυτος του και στο κρεββαατι του να κανει οτι γουσταρει αλλα να μην υποτιμανε την νοημοσυνη μας τα λαμογια .ΟΡΓΑΝΩΜΕΝΟ ΕΓΚΛΗΜΑ !!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  114. Ανώνυμος23/8/12 16:31

    Μ' αρέσει που κάποιοι μιλάνε με τόση σιγουριά, λες και είναι στα κρεβάτια τους. Για το ότι κάποιοι μπορεί να έιναι και να το κρύβουν δικαίωμά τους. Υπάρχει η ιδιωτικότητα στο κρεβάτι μας. Για το ότι κάποιοι προσπαθούν να παρουσιάσουν μια άλλη εικόνα από αυτό που είναι δε φταίνε μόνο οι ίδιοι, θα συμφωνήσω με την Evi. Από εκεί και πέρα για πολλούς αυτά που λέγονται είναι αρλούμπες που διέρρευσαν τρίτοι για λόγους σκοπιμότητας όπως π.χ. το θέμα γύρω από τη Ραλλία ξέρω πολύ καλά ότι δεν ισχύει ούτε με σφαίρες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  115. Ανώνυμος27/8/12 20:21

    Σας λυπαμαι για την καταντια σας. Αντι να σκεφτειτε που δεν εχετε μια στην τσεπη και ζητιανευετε απο τους γονεις σας, καθεστε και ασχολειστε με τη σεξουαλικη ταυτοτητα δυο ατομων που και δέκα ζωες να ζησετε δεν θα τους φτασετε. Η μηπως ο φθόνος σας βαρεσε στο κεφάλι???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος1/1/13 22:10

      +fvnv apolytaαυτοι δεν εχουν τι να κανουν κ σχολιαζει τι θα κανει ο ενας κ τι ο αλλος.....δεν κοιτανε τα μουτρα τους λεω εγω.....

      Διαγραφή
  116. Ανώνυμος29/8/12 16:48

    ΔΙΑΒΑΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ(29/8/2012 ΚΑΙ ΩΡΑ 16:45) ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΕΙ ΑΠΡΟΚΑΛΥΠΤΑ ΟΤΙ Ο ΜΙΧΑΛΗΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ GAY!!!
    ΔΕΙΤΕ ΑΥΤΟ:
    "....o xatzigiannis einai megalo ligouri kai pornodiastrofiko... zhtaei periega pragmata ap tis THAUMASTRIES tou...."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  117. Ανώνυμος31/12/12 01:36

    δουλευω στην τραπεζα η μακρυπουλια περνει το μηνα 100.000 ευρο απο μεγαλο λογαριασμο δεν μπορω να πω περισοτερα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  118. Ανώνυμος1/1/13 22:08

    ολα αυτα π λετε ειναι απλος βλακειες αποκλειεται το μαναρι ο χατζηγιαννης να ειναι γκευ ΜΕ ΤΙΠΟΤΑΑΑΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  119. Ανώνυμος5/1/13 18:28

    Γιατί μέσα στην ελληνική Show business διακινούνται υπέρογκα ποσά (Άνω των 100.000 εύρω) μηνιαίως σε τραπεζικούς λογαριασμούς διασήμων και ο υπόλοιπος κόσμος δεν έχει χρήματα να κινηθεί;
    sub

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  120. Ολες αυτες οι φημες απο που ξεκινησαν?για να υπαρχουν, σημαινει πως οντως κατι τρεχει.Και μπορει να μην ισχυουν ολες, αλλα σιγουρα καποιες απο αυτες εχουν βαση...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  121. Ανώνυμος7/5/13 22:16

    brethika prin liges meres me para poli gnosto skinotheti pou exei kanei megale epitixies theoriste dedomeno oti remos kai xatzigianis einai gay kai i makriopoulia ta eixe ontos me autin tin ithopio etsi einai ta pragmata k para polla alla onomata pou einai omofilofiloi apodextite tin alitheiaaaa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  122. Ανώνυμος6/10/13 00:02

    δεν ειναι γκει ο Χατζηγιαννης ..οποτε βουλοστε το

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  123. Ανώνυμος11/3/14 20:52

    γεια σας!
    Καθισα και διαβασα ολα τα σχολια και συμφωνω εν μερη με καποιους απο τους χρηστες. Ωστοσο διαφωνω καθετα και θυμωνω αρκετα με εκεινους που λενε οτι ο μιχαλης ειναι gay και η ζετα λεσβια. Πρωτα απ'ολα πριν αναλυσω την αποψη μου θα ηθελα να πω οτι ολο το θεμα εχει υπεραναλυθει και σε τελικη αναλυση δεν πρεπει να ασχολουμαστε με την προσωπικη ζωη των αλλων. καλυτερα να κρατησουμε στο μυαλο μας οτι και ο χατζηγιαννης και η μακρυπουλια ειναι δυο αξιολογοι καλλιτεχνες και δεν πρεπει να νοιαζομαστε τοσο πολυ για την πρωσποπικη τους ζωη, τι σας νοιαζει τι κανουν στο κρεβατι τους;;;;;;;;;;;;
    Αποψη μου ειναι οτι ο μιχαλης χατζηγιαννης ειναι ενας αξιολογος ανθρωπος με υπεροχη φωνη και αξιολογη καριερα και η ζετα μακρυπουλια ειναι μια πολυ ομορφη κοπελα με ταλεντο στην υποκριτικη. Πιστευω οτι ειναι ενα ταιριαστο ζευγαρι που εχει αντεξει να διαφυλαξει την πρωσοπικη ζωη τους ολα αυτα τα χρονια της σχεσης τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

ΝΑ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ...